Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-18@23:40:01 GMT

کوهنورد خانم امدادرسانی شد

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۶۷۴۷۵

کوهنورد خانم امدادرسانی شد

مدیر روابط‌عمومی اورژانس115 تربت حیدریه جمعه شب در گفت وگو با ایرنا اظهارداشت: طی تماس تلفنی مبنی بر سقوط خانم 21ساله از کوه (ملکوه کدکن) بلافاصله پرسنل اورژانس کدکن به محل اعزام می شوند.
قله ملکوه با 3013 متر ارتفاع در 65 کیلومتری شمال غربی تربت حیدریه در روستای کدکن واقع است که می توان از دو جبهه شمالی ( روستای کدکن ) و جنوبی ( رود معجن ) به آن صعود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت حسین زاده با اشاره به اینکه به علت صعب العبور بودن محل حادثه و فقدان دسترسی به مصدوم درخواست امداد هوایی می شود تصریح کرد: بالگرد امداد هوایی هلال احمر استان با همراهی نجاتگران کوهستان این شهرستان بعد از 5 ساعت تلاش بی وقفه عملیات جستجو و امداد رسانی، بیمار را در مصلی به پرسنل اورژانس115 تحویل می دهند.
به گفته وی، پس انتقال بیمار به آمبولانس ضمن مراقبت کامل راه هوایی و فیکس اندام ها،با تنفس و نبض خودبخودی منتقل بیمارستان نهم دی می شود.
حسین زاده با بیان اینکه این خانم جوان به اتفاق همراه خود به ملکه کوه کدکن رفته که از قله سقوط می کند تصریح کرد: حال عمومی وی رضایت بخش نمی باشد.
شهرستان تربت حیدریه دارای چهار بخش مرکزی، جلگه رخ، کدکن و بایگ است که بخش کدکن دارای 17 روستا، جمعیتی
حدود 14 هزار نفر و وسعت تقریبی 800 کیلومتر مربع در 65 کیلومتری شمال غربی مرکز شهرستان تربت حیدریه واقع است.
مرکز شهرستان 225 هزار نفری تربت حیدریه در 150 کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.
1744
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 بیمارستان تنفس روابط عمومی کوهستان هلال احمر استان موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۶۷۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و ۴ مصدوم در تصادف دو دستگاه خودروسواری در جاده مشهد به تربت حیدریه

به گزارش قدس خراسان، محمد علیشاهی اظهار کرد: این حادثه حوالی ساعت ۱۲ امروز در منطقه رباط سفید در جاده مشهد به سمت تربت حیدریه رخ داد.

مسوول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: برای امدادرسانی به مصدومان این حادثه سه دستگاه ناوگان اورژانس شامل یک بالگرد و ۲ آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: تمامی مصدومان این حادثه به بیمارستان طالقانی مشهد منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • یک کشته و ۴ مصدوم در تصادف دو دستگاه خودروسواری در جاده مشهد به تربت حیدریه
  • ایمن سازی ۲۲۰ هزار راس دام در تربت حیدریه علیه بیماری شاربن
  • هزینه۱۳ میلیارد ریالی مرمت آثار تاریخی تربت‌حیدریه
  • خونگیری از ۷ هزار راس دام برای تشخیص بیماری مشترک بروسلوز (تب مالت) در تربت حیدریه
  • یک جان باخته و ۶ مصدوم در حادثه رانندگی مشهد تربت حیدریه
  • بازگشت ۷ واحد راکد در تربت حیدریه به چرخه تولید
  • پنبه‌کاران تربت‌حیدریه ۱۰ تن بذر یارانه‌ای دریافت کردند
  • توقیف ۴۲ تن رب غیر بهداشتی در تربت حیدریه
  • فعال بودن ۱۲ اقامتگاه بومگردی در تربت حیدریه
  • گردشگری بومی و نقش آن در شکوفایی اقتصاد مناطق