Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - سرمربي تيم ملي واليبال ايران گفت: بعد از ست دوم نتوانستيم دريافت خود را تقويت کنيم، ضمن اينکه حمله اول ما هم قدرت چنداني نداشت و در مجموع نتيجه را به حريف واگذار کرديم.
به گزارش خبرنگار اعزامي فارس از فرانسه، ايگور کولاکوويچ پس از شکست 3 بر يک ايران برابر فرانسه در هفته اول ليگ ملت هاي جهان اظهار داشت: اين اولين مسابقه ما در ليگ ملت ها بود و برابر يکي از بهترين تيم هاي دنيا قرار گرفتيم که مدافع عنوان قهرماني هم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ادامه داد: با تيم اصلي فرانسه روبرو شديم که شرايط بسيار خوبي دارد. ضمن اينکه آنها انگيزه زيادي داشتند که برابر تماشاگران خود پيروز شوند. به هر حال ما خوب مبارزه کرديم و در يک ست هم پيروز شديم.
سرمربي تيم ملي واليبال ايران خاطرنشان کرد: بعد از ست دوم نتوانستيم دريافت خود را تقويت کنيم، ضمن اينکه حمله اول ما هم قدرت چنداني نداشت و در مجموع نتيجه را به حريف واگذار کرديم.
کولاکوويچ درمورد بازي هاي آينده ايران در هفته اول گفت: در دو بازي آينده بايد به پيروزي برسيم. استراليا و ژاپن انگيزه بالايي برابر ايران دارند. ما براي آماده کردن خودمان نتوانستيم بازي هاي دوستانه زيادي برگزار کنيم و تنها دو بازي برابر صربستان داشتيم. به هر حال اميدوارم که بازي به بازي بهتر شويم.
وي افزود: بازي امروز و فردا برابر استراليا و ژاپن کارمان سخت است، چون آنها هميشه برابر ما انگيزه بالايي دارند. بنابراين ما بايد خيلي خوب بازي کنيم تا برنده شويم.
سرمربي تيم ملي واليبال ايران با بيان اينکه به نظرم يکي از بهترين بازيکنان جهان، انگاپت است، ادامه داد: برابر ما تونيوتي هم خيلي عالي بازي کرد و بسيار موثر بود. در مجموع بايد بگويم که آنها يک تيم هستند و کار تيمي خوب آنها دليل پيروزي شان برابر ايران بود.
انتهاي پيام/ک

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۶۷۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولد ستاره جدید رئال برابر بایرن!

به گزارش "ورزش سه"، رئال با لوکاس واسکز و 10 نفر دیگر مقابل بایرن در مونیخ. 

با محرومیت کارواخال، شماره 17 جایگاه تضمینی خود را در یازده‌تای ابتدایی به‌عنوان مدافع راست دارد. یک دوئل تاریخی برای او زیرا لوکاسِ جدید، دقیقاً مقابل بایرن "متولد" شد. 

در نیمه نهایی 2018 مقابل باواریایی‌ها بود که لوکاس برای اولین‌بار به‌عنوان مدافع راست به میدان رفت. بعد از اینکه در بازی رفت به دلیل مصدومیت کارواخال مجبور شد جای او را بگیرد، در بازی برگشت نیز زیدان به او اعتماد کرد و لوکاس در برنابئو مدافع راست رئال شد.

نه اشرف و نه ناچو و نه هیچ گزینه دیگری به لوکاس ترجیح داده نشد. رئال با لوکاس در دفاع راست به سومین فینال متوالی لیگ قهرمانان اروپا راه یافت و او آزمون را با موفقیت پشت سر گذاشت تا زیدان به انتخاب و اعتمادش افتحار کند.

رئال مادرید-بایرن اولین آزمون بزرگ لوکاس به‌عنوان مدافع راست بود. در بازی‌های قبلی لوکاس همیشه نقش وینگر را برعهده می‌گرفت اما پس از بایرن-رئال، زیدان و سپس مربیان بعدی رئال متوجه شدند که می‌توان روی لوکاس به‌عنوان مدافع راست نیز حساب کرد. لوکاس هفته قبل در ال‌کلاسیکو بی‌نظیر کار کرد و فردا شب نیز رئالی‌ها چشم بسته به او در آلیانز اطمینان دارند.

دیگر خبرها

  • آقاپور: می‌توانیم به فینال جام جهانی فوتسال برسیم
  • خط دفاع پرسپولیس فقط یک تغییر اجباری دارد
  • تولد ستاره جدید رئال برابر بایرن!
  • دقیقی به دنبال شکست طلسم مقابل تیم تهرانی
  • الکلاسیکوی ایران؛ جنگ سپاهانی‌های پرسپولیس با رانده‌شدگان گل‌محمدی!
  • الکلاسیکوی ایران، جنگ سپاهانی های پرسپولیس با رانده شدهای گل محمدی!
  • محمدجواد حسین‌ نژاد؛ بازگشت به آزادی با انگیزه انتقام
  • یاغی سابق: استقلال این مدلی صدر را از دست می دهد | بازیکنان ذخیره پرسپولیس دلسرد شده اند
  • زمانی: گلی که زدم تقدیم به کُردهای ایران
  • اوسمار: نتوانستیم عملکرد همیشگی را داشته باشیم