Web Analytics Made Easy - Statcounter

استان‌ها > چهارمحال و بختیاری - فرمانده انتظامی استان از کشف محموله کالای قاچاق به ارزش 4 میلیارد و 800 میلیون ریال در محور "شهرکرد – اصفهان"، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس ، سردار "غلامعباس غلام زاده" با اعلام اين خبر گفت: به دنبال كسب خبري مبني بر حمل كالاي قاچاق از محورهاي مواصلاتي استان به سمت استان هاي مركزي كشور، موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز پليس آگاهي استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وي افزود: ماموران طي عمليات ايست و بازرسي در محور"شهركرد - اصفهان" به يك دستگاه كاميون كشنده حامل بار مشکوک و آن را متوقف كردند.

اين مقام ارشد انتظامي ادامه داد: در بازرسي از اين خودرو 2 هزار و 486 عدد كيف ، يك هزار و 352 جفت كفش ، 162 طاقه پارچه و 70 كارتن يراق آلات قاچاق به ارزش 4 ميليارد و 800 ميليون ريال كشف و يك نفر نيز دستگير شد.

سردار غلام زاده در پايان با اشاره به معرفي متهم به مرجع قضائي تصريح كرد: نيروي انتظامي استان پيرو تاكيدات مقام معظم رهبري و براي حمايت از اقتصاد مقاومتي و توليد داخلي برخورد قاطع و قانوني با قاچاقچيان كالا را همواره در دستور كار دارد.

 

کلید واژه‌ها : استان چهارمحال و بختیاری - نیروی انتظامی - قاچاق -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان چهارمحال و بختیاری نیروی انتظامی قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۷۰۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۳۲ محموله قاچاق در هندیجان

سرهنگ  کامران خوشناموندفرمانده انتظامی هندیجان گفت: در راستای مبارزه جدی و همه جانبه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز، کارکنان انتظامی این فرماندهی با کنترل محور‌های مواصلاتی ورودی شهرستان هندیجان ۳۲ دستگاه خودروی وانت و سواری شوتی را شناسایی و با رعایت حقوق شهروندی و استفاده از علایم هشداردهنده آنها را متوقف کردند.  

او افزود: در بازرسی از خودرو‌های توقیفی آجیل خارجی، نوشیدنی‌های غیرمجاز، تجهیزات الکتریکی، کالای خانگی و تجهیزات پزشکی فاقد هرگونه مجوز گمرکی و قانونی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان هندیجان درپایان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی قاچاق کشف شده را ۶۷ میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: در این ارتباط ۳۲ متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان هندیجان معرفی شدند.

 

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • از توقیف بیش از ۶۰۰ کیلو مواد مخدر تا کشف داروی غیرمجاز از مرغ فروشی
  • توقیف کاروان خودروهای حامل قاچاق کالا در دیلم
  • کشف ۲ محموله کالای قاچاق ۱۸۰ میلیاردی در تهران
  • توقیف ۱۳۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در شمال تهران
  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان
  • کشف سیگار‌های قاچاق در بهاباد
  • کشف سه محموله قاچاق در اندیمشک
  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • توقیف ۳۲ محموله قاچاق در هندیجان
  • محموله ۱۵ تنی خوراک ماهی قاچاق در الیگودرز توقیف شد