Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، مسئول غرفه تعویض قرآن‌های مستعمل با نو گفت: در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم و در غرفه‌ای که به همت معاونت قرآن و عترت ایجاد شده است این تعویص انجام می‌شود.

وی درباره اهداف این غرفه افزود: نخستین هدف ما این است که خانواده‌هایی که به این نمایشگاه می‌آیند یک هدیه از نمایشگاه ببرند و دیگر هدف ما آن است که قرآن‌های مستعمل را که بلا استفاده مانده است جمع آوری کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دهقان با بیان اینکه این طرح می‌تواند به ناشران قرآنی کمک زیادی کند، گفت: خانواده‌هایی که در منزل خود قرآن مستعمل دارند می‌توانند به نمایشگاه کتاب مراجعه و با تحویل قرآن مستعمل قرآن نو دریافت کنند.

وی همچنین با اشاره به هدف دیگر تعبیه این غرفه در نمایشگاه افزود: ما تقریبا از همه ناشرانی که در نمایشگاه شرکت کرده‌اند محصولات قرآنی آن‌ها را به حد نیاز خریداری کرده‌ایم و این امر به نوعی کمک به ناشران تلقی می‌شود.

مسئول غرفه تعویض قرآن‌های مستعمل با نو گفت: این غرفه هر سال در نمایشگاه قرآن برپا می‌شود و علاقه مندان می‌توانند با مراجعه به درب ۴۹ نمایشگاه از این غرفه بازدید کنند.

وی افزود: مساجد و هیات‌ها؛ قرآن‌های خود را به نمایشگاه نیاورند، زیرا این طرح برای خانواده‌ها درنظر گرفته شده است.

بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم تا ۱۴ خرداد از ساعت ۱۷ تا ۲۴ بامداد در مصلی امام خمینی(ره) تهران برپاست.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: تعویض قرآن نمایشگاه مصلی هدیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۷۰۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعویض قرآن دروازه ورودی شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، قرآنی که برفراز دروازه وردی شمالی شیراز معروف به دروازه قرآن گذاشته شده، منتخبی از برخی سوره‌های کلام الله وحی است.

دروازه قرآن یکی از شش دروازه اصلی شیراز بوده که در دوره عضدالدوله دیلمی ساخته و به دلیل وجود قرآن ۱۷ من مشهوری که در آن بوده، به دروازه قرآن معروف شده است.

قرآن ۱۷ من معروف دروازه قرآن، هم اکنون در موزه پارس شیراز نگهداری می‌شود و به گفته مسئولان سال‌ها به جای آن قرآن دیگری قرار داده می‌شد.

هم اکنون شهرداری قصد دارد هر سال یک قرآن را در دروازه قرآن قرار دهد و قرآن قبل را به بزرگان استان فارس اهدا کند.

دروازه قرآن در سال ۱۳۷۵ در فهرست آثار ملی ثبت شد.

این بنا بین دو کوه چهل مقام و باباکوهی در تنگه الله اکبر واقع شده است.

دیگر خبرها

  • (تصاویر) آیین تعویض قرآن در دروازه قرآن شیراز
  • تعویض قرآن دروازه ورودی شیراز
  • بازدید رایزن فرهنگی ایران در کابل از نخستین نمایشگاه ملی قرآن کریم در افغانستان
  • حضور قاریان ایرانی در نمایشگاه کابل جلوه‌ای از همدلی دو ملت
  • میزبانی از دختران افغان در دومین روز نمایشگاه قرآن کابل
  • آغاز تحویل غرفه‌های ناشران نمایشگاه کتاب
  • گشایش بزرگترین نمایشگاه ملی قرآن کریم در افغانستان
  • افغانستان| با عمل به قرآن ملت سرافراز باقی می‌مانیم
  • نمایشگاه ملی قرآن کریم در کابل
  • گشایش بزرگترین نمایشگاه قرآنی در افغانستان