Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ بیش از 300راننده وکامیون دار امروز در فلکه امام رضا ع  شهر ورزنه تجمع کردند

نماینده کامیون داران شهر ورزنه گفت:  کامیون داران نسبت به پایین بودن کرایه حمل و نقل اعتراض دارند .

حسین اصغری افزود :طی این سال ها افزایش چشمگیری در کرایه ها مشاهده نشده ولی تورم باعث افزایش قیمت لوازم یدکی ، لاستیک ، حق بیمه رانندگان و حتی افزایش دست دلال ها در این صنف شده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: زمانی که خشکسالی منطقه شرق اصفهان را فرا گرفت و معیشت مردم تنگ شد، برخی از خانواده ها  برای تامین معاش خود اقدام به خرید کامیون کردند و باید شبانه روز کارکنند تا بتوانند قسط خرید کامیون و بدهی ها را پرداخت کنند.

نماینده کامیون داران شهر ورزنه با اشاره به اینکه تاکنون مسوولی پاسخی به این تجمع آرام نداده است ، افزود: ما دنبال دردسر نیستیم و  به کسی اجازه نمی دهیم  از تجمع ما سو استفاده و بهره برداری سیاسی بکند ولی مسوولان باید در این خصوص پاسخگو باشند و مشکلات این قشر را به خوبی رصد و برای حل آنها مدیریت کنند.

اصغری مشکل سهیمه سوخت کامیون داران را نیز از دیگر دلایل تجمع کامیون داران بیان کرد و گفت: سهمیه سوخت کامیون داران نسبت به مسافتی که باید طی کنند خیلی ناچیز است .

وی به حق بیمه ای که رانندگان باید بپردازند نیز اشاره کرد و افزود: متاسفانه با وجود سختی های شغل رانندگی ، تاکنون کسی این حرفه را جزو مشاغل سخت به حساب نیاورده است و حتی پس از پرداخت حق بیمه که هر روز افزایش می یابد، قشر راننده هیچ پاداشی در بازنشستگی ندارند .

نماینده کامیون داران شهر ورزنه با اشاره به دلال بازی های شرکت های حمل و نقل گفت: دلال بازی شرکت های حمل ونقل مزید بر مشکلات است و اجازه نمی دهد که رانندگان و کامیون داران به حق خود برسند زیرا با حضور دلال ها و شرکت های حمل ونقل بارنامه نویس، کرایه کامیون دار کسر می شود و همه کرایه به دست آنها نمی رسد و باید  دست دلال ها از حق کامیون دار کوتاه شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: اصفهان ورزنه تجمع کامیون داران حق بیمه اعتراض

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۷۰۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با ۳۰۰ میلیون تومان در کدام محله خانه اجاره کنیم؟

اگر شما هم ۳۰۰ میلیون تومان ودیعه دارید و می‌خواهید بدانید با این مبلغ در کدام مناطق تهران می‌توان خانه اجاره کرد، این گزارش را از دست ندهید.

به گزارش اقتصادآنلاین، با ودیعه ۳۰۰ میلیون تومانی می‌توانید یک واحد ۸۰ متری ۵ ساله را در محله نعمت‌آباد رهن کامل کنید. همچنین می‌توانید یک واحد ۸۰ متری نوساز را در محله جیحون با کرایه ماهیانه ۱۷ میلیون تومان اجاره کنید.

واحد دیگری در خانی‌آباد با متراژ ۴۵ متر و سن ۱۰ سال با ودیعه ۳۰۰ میلیون تومانی و کرایه دو میلیون و ۳۰۰ هزار تومان قابل اجاره است.

آپارتمان ۷۲ متری در شهرک غرب در حالی ۱۸ سال از ساخت آن می‌گذرد با ودیعه ۳۰۰ میلیون تومان و کرایه ۱۷ میلیون تومان، اجاره داده می‌شود.

در محله افسریه تهران نیز با ۳۰۰ میلیون تومان ودیعه و کرایه ماهیانه چهار میلیون و ۵۰۰ هزار تومان می‌توانید یک واحد آپارتمان ۱۸ ساله را با متراژ ۷۲ متر اجاره کنید.

یک آپارتمان ۱۰۰ متری ۱۴ ساله در دروازه شمیران با ۳۰۰ میلیون تومان ودیعه و ماهیانه ۱۸ میلیون تومان کرایه، اجاره داده می‌شود.

برای اجاره یک آپارتمان ۷۵ متری ۱۸ ساله با دو اتاق خواب در مرزداران به ۳۰۰ میلیون تومان ودیعه نیاز دارید. کرایه این واحد ماهیانه ۹ میلیون تومان است.

برای اطلاع از قیمت اجاره واحد‌های دیگر در محله‌های مختلف تهران جدول زیر بخوانید.

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحد‌هایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند.

دیگر خبرها

  • قصه دو زار و ده شاهی کرایه تاکسی‌ها به تاریخ پیوست
  • اگر برای خرید کشنده فاو در بورس تردید دارید، این مقاله را بخوانید
  • کشف وتوقیف ۲۲ بسته نوشابه انرژی زا قاچاق در ورزنه
  • ◄ کرایه رانندگان کامیون در جیب انبارداران/ نقش انبارها در فقر کامیونداران
  • ◄ روش ابطال کارت هوشمند رانندگان کامیون اعلام شد+ سند
  • جیب پرپول سرخابی‌ها و صنعتی‌ها در نقل و انتقالات / جزئیات شرایط تخفیف قرارداد واگذاری سرخابی‌ها
  • با ۳۰۰ میلیون تومان در کدام محله خانه اجاره کنیم؟
  • روحانیون کاروان‌های حج مشعل داران معارف و مناسک هستند
  • اگر برای خرید کشنده فاو در بورس تردید دارید، بخوانید
  • جریمه راننده پراید به سبک جرثقیل‌داران! + فیلم