Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-03-28@22:27:21 GMT

جریمه سنگین باشاک شهیر برای هافبک جنجالی بارسلونا

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۷۰۵۶۷

به گزارش ایلنا، پس از 16 جلسه محرومیت آردا توران از حضور در مسابقات لیگ ترکیه، باشگاه باشاک شهیر ترکیه تصمیم گرفت 250 هزار یورو برای بازیکن سابق بارسلونا جریمه نقدی در نظر بگیرد.

توران چند هفته پیش در جریان مسابقات سوپرلیگ ترکیه با داور مسابقه جدال لفظی داشت و کمک داور را هل داد که از سوی فدراسیون فوتبال این کشور با محرومیت سنگین مواجه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرارداد قرضی او با باشاک شهیر تا سال 2020 ادامه دارد و همچنین باید 7700 یورو به حساب فدراسیون فوتبال ترکیه واریز کند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: آردا توران باشاک شهیر ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۷۰۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت مجاهد خذیراوی و نیکبخت واحدی ربطی به فوتبال نداشت!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محرومیت مجاهد خذیراوی یکی از اتفاقات جنجالی فوتبال ایران است که هنوز پس از سال‌ها درباره ان بحث می‌شود. مشابه این اتفاقات برای علیرضا نیکبخت واحدی هم رخ داد و او هم در مقاطعی محروم شد.

عبدالرحمن شاه‌حسینی، رئیس اسبق کمیته انضباطی در گفتگو با خبرآنلاین در این خصوص گفت: «آن زمان هم من نبودم ولی این را چون در دادگستری بودم ببینید. من الان یک مثالی می زنم که شما تسلیم بشوید در بازی دربی خدای ناکرده دعوا می شود بین بازیکنان و کادر فنی یک نفر چاقو در بیاورد و فرو کند در قلب یکی و درجا او را بکشد مثال است دیگر محال که نیست امکان دارد این اتفاق بیفتد فدراسیون فوتبال و ارکان قضایی اش می توانند حکم اعدام بدهند؟ قتل عمد است دیگر قتل عمد هم نتیجه اش قصاص است. من می‌خواهم این را به شما بگویم متاسفانه بعضی از مدیرهای فوتبالی ما از این قوانین و مقررات سواستفاده می کنند. مثلا شما وقتی که دادگستری در این موارد وارد می شود جرم است، اصلا فدراسیون فوتبال صلاحیت ندارد. رئیس فدراسیون فوتبال هم مرتکب جرم شود امکان دارد او را بگیرند و به زندان بیندازند، بعد این ها بگویند دخالت در امور فوتبالی است. اگر اینجا تخلفات فوتبالی را طبق آیین نامه و مقررات داخلی و بین المللی باید در حوزه فوتبال رسیدگی کنیم ولی جرم و این ها همیشه در حوزه دادگستری است. اصلا شاید یک بازیکنی من منظورم مجاهد خذیراوی نیست من اصلا مجاهد خذیراوی را در عمرم ندیدم منظورم کلی است اگر یک بازیکنی مثلا مرتکب سرقت ش ، کلاهبرداری شد اینجا دادگستری رسیدگی و حکم می دهد یا اصلا همین آقای قایدی مثل اینکه تصادفی بود و چپ کرده بود در ماشینش کسی کشته شده بود که آن مسئله را دادگستری رسیدگی کرد.»

او در ادامه گفت: «ببینید الان فرض کنید امکان دارد یک فوتبالیست دیگر یک مربی یک رئیس فدراسیونی یک عضو هیئت رئیسه ای مرکتب جرمی شود و به دادگاه برود. دادگاه هم محکومشان کند این طرف در فوتبال هم باید این آدم را تنبیه کنیم وقتی ثابت شد یک کسی رفته مرتکب جرم شده است که این جرم به شان فوتبال کشور ضربه زده است. اینجا کمیته اخلاق هم باید ورود کند و حکم فوتبالی هم برایش صادر کند. ببینید این ها خیلی ظریف است و در موازی یکدیگر می توانند حرکت کنند ولی با یکدیگر تداخلی نباید داشته باشد و این هنر قضاوت است. من برای شما یک مثال بزرگ زدم همان مثال چاقو فدراسیون فوتبال که نمی تواند قصاص کند و دخالت دادگستری اینجا مسئله ای نیست درواقع سواستفاده ای است که مدیران انجام میدهند نه فقط برای این مثال من خیلی جاهای دیگر الان شما مثلا نیکبخت رو من نمیدونم کسی که میگوید نمی بخشیم الان نیکبخت با من سلام و علیک دارد و خیلی هم معروفش کردم الان نیکبخت را فدراسیون محرومش کرد یا دادگستری ؟

برای خواندن مشروح این گفتگو اینجا را کلیک کنید.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888942

دیگر خبرها

  • اتهام جدید به تونالی: در انگلیس هم شرط‌بندی کردی!
  • محرومیت مجاهد خذیراوی و نیکبخت واحدی ربطی به فوتبال نداشت!
  • درخواست استیناف بارسا رد شد: محرومیت دو جلسه‌ای ژاوی
  • ۲ سال و ۶ ماه حبس برای رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا به خاطر شادی جنجالی
  • حکم سنگین به خاطر شادی جنجالی؛ ۲ سال و ۶ ماه زندان
  • حکم سنگین به خاطر شادی جنجالی؛ ۲ سال و 6 ماه زندان
  • درخواست استیناف بارسا رد شد: محرومیت 2 جلسه‌ای ژاوی
  • جریمه شجاع خلیل‌زاده به دلیل اخراج جنجالی
  • شجاع خلیل زاده 2 هزار دلار جریمه شد!
  • چرا لباس تیم ملی آلمان این قدر جنجالی شد؟