Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-29@14:10:54 GMT

راه‌اندازی هنرستان‌های حرفه‌ای سما در زرند

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۷۰۶۲۳

راه‌اندازی هنرستان‌های حرفه‌ای سما در زرند

رئیس آموزشکده فنی و حرفه‌ای سما زرند گفت: راه‌اندازی هنرستان‌های فنی حرفه‌ای بر اساس برنامه‌ای که برای دبیرخانه شورای نظارت و هماهنگی سما استان کرمان ارسال شده است برای سال تحصیلی آینده با پذیرش در مقاطع دایر تحصیلی با توجه به نیاز منطقه در دستور کار قرار دارد.

حمیدرضا متصدی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا با بیان تاریخچه‌ای از مدارس سما زرند اظهار کرد: «مدارس سما در شهرستان زرند با شروع فعالیت واحد آموزشی دبیرستان غیرانتفاعی و با جذب 25 دانش‌آموز در ساختمان استیجاری از مهر سال 1370 فعالیت رسمی خود را آغاز کرد و اکنون در زمینی به مساحت 10000 مترمربع و ساختمانی مجزا با بیش از 450 دانش‌آموز در سه مقطع تحصیلی دخترانه و یک مقطع ابتدایی پسرانه به فعالیت‌های آموزشی و پرورشی خود ادامه می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرند توسعه فضای آموزشی با احداث یک ساختمان آموزشی جدید، تجهیز و بهسازی فضاهای موجود، چابک‌سازی و ارتقای علمی نیروهای انسانی موجود که قطعا موجب ارتقای سطح علمی و فرهنگی دانش‌آموزان خواهد شد و تلاش برای راه‌اندازی مقاطع تحصیلی مورد نیاز را از برنامه‌های مجموعه متبوع خود دانست.

رئیس آموزشکده فنی و حرفه‌ای سما زرند خاطرنشان کرد: «در صورت تقویت دوره‌های متوسطه دوم و تأسیس هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای می‌توان انتظار داشت که فارغ‌التحصیلان این دوره‌ها بتوانند بخشی از ورودی‌های دانشگاه و آموزشکده فنی حرفه‌ای سما را به خود اختصاص دهند.»

وی ادامه داد: «مردم انتظار دارند در قبال پرداخت شهریه در مدارس غیرانتفاعی، فرزندانشان در معرض آموزش‌های باکیفیتی قرار بگیرند و از طرفی دیگر چون مدارس سما هم غیرانتفاعی هستند و هم از نشان و عنوان دانشگاه آزاد اسلامی استفاده می‌کنند، انتظار کیفیت بالاتری از سطح آموزش این مدارس وجود دارد که این امر ما را به تلاش بیشتری برای ارتقای کیفی ملزم می‌کند.»

متصدی‌زاده گفت: «بر اساس برنامه‌ای که برای دبیرخانه شورای نظارت و هماهنگی سما استان کرمان ارسال شده است، راه‌اندازی هنرستان‌های فنی حرفه‌ای با توجه به نیاز منطقه برای سال تحصیلی آینده در دستور کار قرار دارد.»

عضو هیأت علمی واحد زرند اظهار کرد: «با توجه به رویکرد مثبت رئیس واحد زرند برای تقویت مدارس و آموزشکده‌های سما، امیدواریم در آینده نزدیک شاهد رشد همه جانبه این حوزه باشیم؛ در این راستا نخستین جلسه شورای راهبردی سما با حضور رئیس واحد و دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما استان کرمان و جمعی از صاحب‌نظران و مدیران اجرایی با سابقه آموزش و پرورش تشکیل و نظر و راهکارهای پیشنهادی آنها برای ارتقای مدارس سما اخذ شد.»

وی در پاسخ به پرسشی درباره ارتباط آموزشکده فنی حرفه‌ای سما و مدارس غیرانتفاعی به آنــا گفت: «اکنون ارتباطی بین مدارس و آموزشکده سما وجود ندارد و این دو بصورت مستقل از یکدیگر اداره می‌شوند، اما همانطور که قبلا ذکر شد در صورت راه‌اندازی و تقویت هنرستان‌های فنی حرفه‌ای می‌توان امیدوار بود که فارغ‌التحصیلان این مراکز در دوره‌های کاردانی آموزشکده فنی حرفه‌ای سما به تحصیل خود ادامه دهند.»

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۷۰۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل متفاوت و بی نظیر از کارگران در شهرستان زرند

شهردار و اعضا شورای شهر زرند صبح امروز دوشنبه به مناسبت گرامیداشت روز کارگر، در اقدامی ارزشمند، با پوشیدن لباس نارنجی پاکبانی، و همکاری با پاکبانان و کارگران خدوم شهرداری در نقاط مختلف شهر، از کارگران زحمت کش شهرداری بواسطه تلاش و زحمات شان تقدیر و تشکر کردند.

ضیالدینی شهردار زرند در جمع کارگران و پاکبانان با گرامیداشت روز کارگر، گفت خدمت به مردم نشاط آور و شیرین است.
 
منتخب شورای شهر گفت: توجه به جایگاه ارزشمند کارگران در جامعه اسلامی از مهمترین مسائلی است که در نگاه ائمه معصومین (ع) به وضوح تشریح و تبیین شده است و در واقع گرامیداشت روز جهانی کارگر تعظیم به کار و تلاش بندگانی است که در راستای پیشرفت امور جامعه گام بر میدارند.

 وی اظهار داشت: روزانه در حوزه خدمات شهری هزاران متر مربع معابر شهری جاروب و همچنین لایروبی بخش قابل توجهی از جوب‌ها در سطح شهر انجام میشود.

شهردار زرند گفت: خداوند را شاکرم که بخشی از زندگیم را با افتخار در کنار شما زحمت کشان هستم  و از خداوند میخواهم یاریم کند تا روزی شرمنده شما عزیزان  نباشم .

سردار حاج عباس ایرانمنش رئیس شورای شهر و دیگر اعضا هم با اهدا شاخه گل به کارگران از تلاش بی وقفه آنها قدردانی کردند و هفته کار وکارگر را تبریک گفت .

ایرانمنش گفت: کارگران عزیز چه در دوران ۸ سال دفاع مقدس و پس از آن همواره پای کار نظام بوده‌اند و امروز نیز در سنگر تولید و پیشرفت خدمت‌رسانی می‌کنند.

یکی از کارگران از حضور شهردار و اعضا شورای شهر با لباس پاکبانی و اهدا شاخه گل و تبریک روز کارگر تعجب کرد و گفت باورم نمی‌شود این اقدام جالب شهردار تا آخر عمرم در ذهنم ماندگار خواهد بود که شهردار و اعضا شورای شهر خود را اینگونه در سطح ما قرار داده اند این اقدام جالب در واقع قوت قلبی برای دلگرمی ما در خدمت بیشتر و بهتر به هروندان را در پی دارد.

یکی دیگر از پاکبانان هم گفت: تاکنون چنین تجلیلی در شهر زرند نبوده، اما این اقدام و حضور در سطح شهر نشان از توجه مسئولان به سختی کار ما کارگران هست و خدا را شاکریم که در حال حاضر حقوق و مزایای ما به موقع پرداخت می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • تجلیل متفاوت و بی نظیر از کارگران در شهرستان زرند
  • آغاز عملیات اجرایی هشت مدرسه و بهره‌برداری از یک هنرستان در بوشهر
  • ملاک‌های افزایش شهریه مدارس غیردولتی
  • ذخیره ۲و نیم میلیون متر مکعب آب در پشت سد‌های خاکی زرند
  • استاندار مرکزی: آموزش فنی و حرفه‌ای راه نجات کشور است
  • تقویت هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای از اولویت‌های جدی ما است
  • نمایشگاه دست سازه‌های دانش آموزی در هنرستان فنی و حرفه‌ای ابوذر آبادان
  • طرح تغییر زمان آغاز و پایان سال تحصیلی به کجا رسید؟
  • ملاک‌های افزایش شهریه مدارس غیردولتی با رتبه‌بندی آنها
  • نمایشگاهی از معرفی هفته مشاغل در آران وبیدگل