Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

شاهرخ شهنازی دبیر کل و سخنگوی کمیته ملی المپیک کشورمان با اعلام این خبر افزود: کمیته ملی المپیک به جز تامین بخشی از بودجه فدراسیونها و هزینه های آماده سازی رشته های مختلف، می بایست مبالغی را نیز بصورت تخصصی برای اعزام کاروان هزینه کند که خود رقم قابل ملاحظه ای می باشد. در این مرحله و در آستانه اعزام کاروان ورزشی کشورمان به بازیهای آسیایی 2018 جاکارتا هیات اجرایی کمیته ملی المپیک مصوب کرد که مبلغ 150 میلیارد ریال طبق بررسی های کارشناسی به این امر اختصاص دهد که با توجه به سیاست شفاف سازی در این دوره از فعالیت کمیته ملی المپیک ریز آن منتشر می گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهنازی در ادامه اظهار داشت: طبق مصوبه هیات اجرایی مقرر شد 30 میلیارد ریال بعنوان هزینه تامین بلیط هواپیما در نظر گرفته شود که در این خصوص هم لازم می دانم اعلام کنم با بررسی های و پیگیری های انجام شده ضمن حمایت از کالا و خدمات ایرانی و عقد قرارداد با شرکت هواپیمایی ماهان توانستیم رقم قابل ملاحظه ای نسبت به هزینه خرید بلیط پروازهای خارجی صرفه جویی کنیم.

سخنگوی کمیته ملی المپیک هزینه های تامین پوشاک و البسه کاروان ورزشی کشورمان را از دیگر هزینه های اعزام برشمرد و گفت: بخشی دیگر از هزینه های مهم کاروان بحث تامین پوشاک و البسه بود که در این زمینه هم با چندین کمپانی وارد مذاکره شدیم و در نهایت مقرر شد در سال حمایت از کالا و خدمات داخلی از شرکتی داخلی البسه را تامین کنیم. این شرکت تخفیفات و پیشنهادات خوبی برای این بخش در نظر گرفت که در نهایت بودجه 20 میلیارد ریالی برای این آیتم مصوب و تامین شد.

وی در پایان در خصوص سایر هزینه های کاروان گفت: باقی هزینه های کاروان هزینه های ارزی است که به بخش های مختلفی از جمله هزینه های اقامت در دهکده، هتل ها، پاداش روی سکوی مدال آوران، حق ماموریت کادرهای اعزامی همانند سرپرستان، مربیان، ورزشکاران، پزشکان و خبرنگاران و همچنین انتقال تجهیزات فدراسیونهای مختلف از جمله قایق و اسلحه و ... اختصاص می یابد. این هزینه ها بصورت ارزی تامین و پرداخت می شود که پیش بینی هیات اجرایی مبلغ دو میلیون دلار است. لذا در مجموع هزینه کمک به فدراسیونها و هزینه های اعزام کاروان 600 نفره بازیهای آسیایی و 100 نفره المپیک جوانان 387 میلیارد و 776 میلیون ریال خواهد بود.

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: بودجه المپیک کارشناسی هواپیما بلیط صرفه جویی دلار پارس کاروان ورزشی پرواز خارجی پارس نیوز بازیهای آسیایی 2018

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۷۰۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام نخستین کاروان عمره استان سمنان به سرزمین وحی

نخستین کاروان عمره مفرده استان سمنان از شاهرود به سرزمین وحی اعزام شد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075147 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • کمک هزینه ۱۸ میلیاردی برای درمان مددجویان کمیته امداد هرمزگان
  • IOC به ورزشکاران فلسطینی سهمیه المپیک داد
  • شانس ۶۰ درصدی تیروکمان برای سهمیه المپیک/ هزینه ۱۰ میلیاردی سفر به چین و کره
  • شانس ۶۰ درصدی تیروکمان برای سهیمه المپیک/ هزینه ۱۰ میلیاردی سفر به چین و کره
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک/ کادر سرپرستی کوچک شد!
  • اعزام نخستین کاروان عمره استان سمنان به سرزمین وحی
  • میزبانی انتخابی تیم‌ملی برای مسابقات آسیایی پرس‌سینه به مهاباد رسید
  • ارز حج ۱۴۰۳ تأمین شد
  • حسین رسولی: در رنکینگ المپیک از سهمیه دور می‌شوم