Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: معاون سیاسی، اجتماعی فرمانداری شیراز با اشاره به اینکه در ایام کمبود بنزین در شیراز تنها پنج یا ۶ پمپ بنزین آنهم برای ساعتی تعطیل شد، گفت: در این ایام با همکاری نفتکش های برخی ادارات مثل ارتش و سپاه، بنزین را تامین کردیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، دکتر علی سعیدی، معاون سیاسی، اجتماعی فرمانداری شیراز امروز (5 خرداد) در جلسه نشست روابط عمومی و رسانه در خصوص شبکه های مجازی با اشاره به اینکه نبود اطلاع رسانی صحیح باعث شد تا جو اعتصاب بیشتر متشنج شود، گفت: این اتفاق یک اعتراض صنفی بود و روابط عمومی سازمان های زیرربط باید قبل از اتفاق اقدام های مختلفی را انجام می دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه شایعاتی در خصوص گرانی بنزین و نبود آن شکل گرفته بود، اظهار داشت: هیچ کدام از سازمان در مقابله با این شایعه ها اقدام مقتضی انجام ندادند.

 

دکتر سعیدی با تاکید بر اینکه در این اتفاق ها، نقش روابط عمومی ها اینست که باید ارتباط با انجمن های مختلف صنفی، مسائل را پیگیری و مقابله با شایعه را مطرح می کردند، اضافه کرد: هرجا کار پلیسی، امنیتی و اطلاعاتی جواب نمی دهد، سازمان های مردم نهاد و انجمن ها در راستای اطلاع رسانی باید ورود پیدا می کردند.

 

معاون سیاسی، اجتماعی فرمانداری شیراز با یادآوری این مطلب که افرادی هستند که سعی می کنند جو را متشنج کنند و اگر او یک پیام ارسال می کند باید روابط عمومی ها و رسانه ها آنقدر پیام سالم ارسال کنند که هجمه دشمن خنثی شود.

 

وی با اشاره به اینکه در روز عادی در شیراز یک میلیون و 700 هزار لیتر بنزین مصرف می شود، اظهار داشت: در این چند روز چهار میلیون و 700 هزار لیتر به جایگاه ها تزریق شد آنهم در شرایطی که نفتکش های شخصی اعتصاب کرده بودند و از نفتکش های برخی ادارات مثل ارتش و سپاه استفاده شد.

 

دکتر سعیدی با تاکید بر اینکه تنها نهایت پنج یا 6 پمپ بنزین از 51 پمپ بنزین شیراز، به خاطر نبود بنزین تنها چند ساعت تعطیل شد که آنهم طبیعی است که بلافاصله بارگیری و به پمپ بنزین مذکور تزریق شد و برخی از افراد شایعه پراکنی کردند، افزود: تهیه و تولید محتوا مهمترین اصلی است که مسئولین روابط عمومی باید در دستور کار خودشان قرار دهند.

 

 

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان برجام نمایشگاه قرآن کریم خبرگزاری شبستان دولت مجلس نمایشگاه قرآن مسجد مصلی تهران حسن روحانی اعتصاب کامیون داران فرمانداری شیراز شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۷۰۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«پویش مدار امید» برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین به مناسبت فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت، "روز ارتباطات و روابط عمومی" پویش مدار امید را در قالب‌های زیر برگزار می‌کند:

مستند خبری تلویزیونی، سفرنامه، گزارش تحلیلی، پادکست، گزارش تصویری، اینفوگرافیک، موشن گرافیک، استوری موشن

و با موضوعات: اردوهای جهادی، اردوهای پیشرفت و آبادانی، اردوهای راهیان نور، مساجد تراز انقلاب اسلامی، پایگاه‌های اسوه و سایر فعالیت‌های مرتبط با امید آفرینی برگزار خواهد شد.

شما می‌توانید آثار خود را به شناسه @iranevent به پیام رسان روبیکا ارسال کنید.

کد خبر 6096569

دیگر خبرها

  • آرزوی سه ساله تامین زمین در طرح نهضت ملی مسکن شیراز
  • «پویش مدار امید» برگزار می شود
  • ناوگان حمل‌ونقل عمومی جدید تهران چگونه خواهد بود؟ | تغییرات جدید در اتوبوس، مترو و موتورسیکلت ها
  • امام جمعه شیراز : در مجلس ختم و فاتحه، موسیقی می‌نوازند / شراب‌خواری و قماربازی ضرر دارد / یک دانشمند گفته اگر نصف شراب‌فروشی‌ها تعطیل شود، به نصف بیمارستان‌ها نیاز نداریم
  • قهر زرگران از تهران تا شیراز و تبریز و اصفهان؛ چرا راسته طلا فروشان بازار‌ها تعطیل شد؟
  • قهر زرگران از تهران تا شیراز و تبریز و اصفهان؛ چرا راسته طلا فروشان بازارها تعطیل شد؟
  • تعطیلی اماکن تاریخی در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • بارش باران، نقش رستم را تعطیل کرد
  • اماکن تاریخی فارس در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) تعطیل است
  • گشتی در اقتصاد ایران | بازگشت ایران و امارات به میز همکاری‌های اقتصادی