Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-02@07:12:36 GMT

سیداحمد موسوی در رادار شفر قرار گرفت

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۷۰۷۵۹

سیداحمد موسوی در رادار شفر قرار گرفت

استقلال تلاش خود را برای حضوری قدرتمند در لیگ برتر فصل آینده آغاز کرده و امیدوار است در جذب بازیکنان مدنظرش به موفقیت دست یابد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

استقلال بعد از توافق اولیه با الهیار صیادمنش و مرتضی آقاخان اکنون مدافع راست گسترش فولاد تبریز را دنبال می‌کند. سیداحمد موسوی که فصل گذشته را ابتدا با حضور در ذوب آهن و بعد از آن توافق با گسترش فولاد آغاز کرد توانست زیر نظر فیروز کریمی روزهای خوبی را در پست مدافع راست پشت سر بگذارد و اکنون در سودای جدایی و حضور در تیم جدیدی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مدافع سرعتی که از تکنیک خوبی نیز برخوردار است بعد از درخشش در فصل گذشته که با دو گل و ۴ پاس گل همراه بود، اکنون چند تیم لیگ برتری را خواهان خود می‌بیند که از استقلال نیز به عنوان یکی از مقصدهای او یاد می‌شود.

استقلال در حال حاضر در پست مدافع راست وریا غفوری و خسرو حیدری را در اختیار دارد. غفوری قراردادش با این تیم به پایان رسیده و بعید نیست مسوولان استقلال به عنوان آلترناتیو به سیداحمد موسوی  برای حضور در این تیم نگاه داشته باشند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: الهیار صیادمنش مرتضی آقاخان وریا غفوری خسرو حیدری استقلال تهران الهیار صیادمنش خسرو حیدری مرتضی آقاخان وریا غفوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۷۰۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست حزب باهنر در انتخابات دور دوم مجلس؛ از حسین نجابت و جراره تا پورمحمدی، نظام الدین موسوی و ...

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جامعه اسلامی مهندسین درخصوص فهرست منتخب برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر بیانیه ای را صادر کرد.

آنگونه که فارس روایت کرده، متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است:

خدای متعال را شاکریم که علیرغم تمامی جوسازی ها در مایوس کردن ملت ایران از حضور در پای صندوق های رای، مردم بصیر و هوشیار ایران عزیز، چشم طمع دشمنان را کور کردند و دیگر بار حضور خود را در صحنه انتخابات به نمایشی تحسین برانگیز مبدل ساختند.

جامعه اسلامی مهندسین پس از بررسی نفرات راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر، و به دنبال مباحث عمیق در شورای مرکزی و هیات اجرایی این تشکل، و ضمن احترام به همه کاندیداهای منتخب برای دور دوم، فهرست زیر را به مردم عزیز حوزه انتخابیه تهران معرفی می نماید.

امید است با حضور پرشور واجدان شرایط در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی و لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی و تجدید بیعت با آرمانهای امام راحل عظیم الشان و شهدای گلگون کفن، شاهد انتخاباتی پرشور و دشمن شکن باشیم.

اسامی به ترتیب بالاترین آراء ماخوذه در دور اول عبارتند از:

احمد نادری، سمیه رفیعی، حسین نجابت، عبدالحسین روح الامینی، ابوالقاسم جراره، زهره سادات لاجوردی، علیرضا سلیمی، صالح اسکندری، محمدحسین حسین زاده بحرینی، سمیه گلپور چمرکوهی، علی اصغر پورمحمدی، علی طهرانی مقدم، سیدنظام الدین موسوی، مجتبی رحماندوست، مهدی شریفیان، غلامحسین رضوانی.

27218

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901277

دیگر خبرها

  • فوتبالیستی که 90 دقیقه برای تراکتور دوید (عکس)
  • زبان از بیان خدمات آیت الله جزایری برای انقلاب قاصر است
  • خوشحالی مشکوک یک بازیکن پرسپولیس!
  • سخت‌ترین روز عبدالکریم در انتظار اوست
  • تقدیر از معلمان شاهرودی/ برنامه هفته معلم مدرسه محور است
  • لیست حزب باهنر در انتخابات دور دوم مجلس؛ از حسین نجابت و جراره تا پورمحمدی، نظام الدین موسوی و ...
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل تراکتور و استقلال| حضور خواننده استقلالی و تشویق مدافع تراکتور/ حرکت تند خلیل زاده به سمت هواداران استقلال+تصاویر و فیلم
  • علی موسوی، پیشکسوت استقلال: وجود VAR در هفته‌های پایانی الزامی است / استقلال باید تا دقیقه ۹۰ متمرکز باشد
  • تقدیر از ۲۷۸۰ معلم شاهرودی/ برنامه هفته معلم مدرسه محور است
  • تولد ستاره جدید رئال برابر بایرن!