Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملی پوشان پس از تفریح، تمرینات سختی را پشت سر گذاشتند.

طرفداری- تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان پس از تفریح نیم روزی با فشار زیادی انجام شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی فوتبال کشورمان که اردوی آماده‌سازی خود پیش از حضور در جام جهانی 2018 را در کمپ بشیکتاش در استانبول برپا کرده است، پرفشارترین تمرین خود را پشت سر گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارلوس کی‌روش برای تنوع در برنامه تیم ملی، روز گذشته (جمعه) برای اعضای تیم تفریح نیم روزی در کشتی را در نظر گرفت. البته این تفریح تمریناتی سخت را هم در پی داشت و ملی‌پوشان عصر روز گذشته پرفشارترین تمرین خود را پشت سر گذاشتند. کارلوس کی‌روش در تمام طول تمرین عملکرد شاگردانش را از روی سکوها زیر نظر گرفت و اجرای تمرینات به عهده دستیارانش بود تا بتواند کمتر از 20 روز مانده به آغاز جام جهانی نقاط ضعف و قوت تیمش را شناسایی کند.

کادر فنی تیم ملی با توجه به تمرین پرفشار دیروز، صبح امروز برای ملی‌پوشان تمرینی در نظر نگرفت و بازیکنان پس از صرف صبحانه در جلسه فنی شرکت کردند و از ساعت 17:30 به وقت محلی (19 به وقت تهران) تمرینات جدی خود را دنبال خواهند کرد. این تمرین 20 دقیقه برای پوشش رسانه‌ای به روی خبرنگاران و عکاسان بازخواهد بود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۷۱۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ برگزاری تمرین تیم ملی ایران


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم ملی فوتسال ایران امروز به مدت یک ساعت دومین تمرین خود را برگزار کرد.

 تمرین تیم ملی کشورمان در ساختمان اصلی فدراسیون فوتبال تایلند قرار دارد.

مسلم اولادقباد بهترین بازیکن آسیا در ۲۰۲۳ در نخستین تمرین گروهی با آمادگی کامل حاضر شد و موفق به گلزنی شد که با تشویق سایر بازیکنان همراه شد.

بازی تمرینی و گرم کردن به صورت ۸ نفره در فضای رقابتی و توام با کُری‌خوانی بازیکنان برگزار شد که تیم اصغرحسن‌زاده در این رقابت به پیروزی رسید.

باقر محمدی و سعید مومنی دو گلر تیم ملی بسیار سرحال نشان دادند و در بازی تمرین و بعد از مهار هر ضربه برای بازیکنان کُری می‌خواندند.

شهاب سفال‌منش نکات فنی در خصوص تیم افغانستان و سبک بازی این تیم را با بازیکنان در میان گذاشت.

وحید شمسایی سرمربی تیم، دقایقی را به نرم دوی دور زمین پرداخت. او هنوز هم به حفظ آمادگی جسمانی توجه ویژه‌ای نشان می‌دهد.

سعید احمدعباسی به عادت همیشه در پایان تمرین به سمت چارچوب دروازه ضرباتی را نواخت. این کار توسط مهاجمان برای تمرکز بیشتر در چارچوب‌شناسی برگزار شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری قرعه کشی رقابت‌های کسب سهمیه المپیک کشتی
  • استقلال سبزپوش شد/ حضور بازیکنی با یک چشم + عکس
  • آخرین تمرین ملی پوشان فوتسال پیش از شروع جام ملت‌ها
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس قبل از سفر به آبادان
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ برگزاری تمرین تیم ملی ایران
  • برگزاری تمرینات تراکتور زیر نظر نصرتی
  • خداحافظی تلخ تراکتوری‌ها: بدرود سینیور خمس!
  • برگزاری جشنواره جوانی جمعیت در چهارمحال و بختیاری
  • اوسمار برای تیمش جلسه گذاشت
  • کنار گذاشتن سرپرست تیم استقلال و غیبت مدافع برزیلی