Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ به مناسبت ماه مبارک رمضان ویژه برنامه خیمه های معرفت  به همت شهرداری وشورای شهرخوی از آغاز ایام ماه مبارک رمضان در پارک ملت این شهر برپا شده است.

شهردار خوی ضمن اشاره به تاثیر معنوی و ارزشمند ماه مبارک رمضان در زندگی اظهارداشت: ماه رمضان، لحظه های کم نظیری برای انسان خلق می کند که در این لحظه ها، بیشترین خلوت های راز و نیاز انسان با معبود شکل می گیرد و آرامش این ماه برای هر فردی از بهترین هدیه های الهی است که به یمن روزه داری و پرداخت به مسایل درونی برای او عطا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محرم اکبرزاده افزود: ایجاد فضاهای مناسب برای ترویج شعائر دینی،پرداخت بیش از پیش به مبانی آموزشی در حوزه مسایل قرآنی در کنار فراهم سازی فضای تفریحی مناسب برای کودکان از جمله اهدافی است که در برنامه های پیش بینی شده فرهنگی و مذهبی مد نظر قرار می گیرد.

وی گفت: خیمه های معرفت از جمله برنامه های فرهنگی مذهبی اجرا شده طی سالهای اخیر است که با استقبال خوبی از شهروندان روبرو شده و هدف این ویژه برنامه ها افزایش و ارتقای سطح عمومی فرهنگی و دینی شهروندان است.

وی تاکید کرد: اجرای بخش های مختلف در این خیمه ها با حضور مبلغین دینی از جمله تلاش های ارزشمندی است که برای افزایش آگاهی عمومی نسبت به معنویات، مسائل شرعی و حتی دنیای امروز و اتفاقات پیرامون ما صورت می گیرد.

مدیر فرهنگی اجتماعی شهرداری خوی نیز با اشاره به تاثیر برگزاری چنین برنامه های متنوع مذهبی تصریح کرد: در خیمه های معرفت پاسخ به سوالات شرعی خانواده ها و مشاوره در خصوص مسائل خانواده بصورت رایگان از سوی مبلغین مذهبی انجام می شود و پخش فیلم های روشنگرانه در خصوص مسائل مختلف، ایستگاه نقاشی کودکان، آموزش مسایل قرآنی، مسابقه ویژه کودکان از جمله بخش های پیش بینی شده برای خمیه های معرفت می باشد.

علی اکبرچیت ساز خویی با اشاره به لزوم آشناسازی و ارتقای سطح آگهی شهروندان از جریان های مختلف دنیا بخصوص اتفاقاتی که در منطقه خاورمیانه بوجود آمده است، تصریح کرد: در کنار افزایش و ارتقای آموزش های دینی، مطالب و مستندات مختلفی برای شناخت مناسب و موثر خانواده ها و کودکان با رویدادهای پیرامون کشور و افزایش بصیرت مردم و شناخت بیشتر جریانها و اتفاقات جهان صورت می گیرد.

وی گفت: غرفه ویژه کودکان نیز برای بازیهای مختلف کودکان در کنار غرفه های دیگر برپا بوده و حضور پر اشتیاق شهروندان نشان از غنای محتوایی و نحوه اجرای این خمیه ها بوده و قطعا استقبال شهروندان گرامی از مجموعه خیمه های معرفت نشانگر چهره مذهبی شهر بوده و زمینه ساز اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی در طول سال خواهد بود.

انتهای پیام/ح

 

ویژه برنامه خیمه های معرفت در پارک ملت خوی اجرا می شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ماه رمضان شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۷۱۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماشا خانه سیار کانون به استان فارس رسید

علی‌اکبر خواجه‌نژادیان گفت: تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بازه زمانی ۱۷ تا ۲۲ اردیبهشت ماه میهمان کودکان استان فارس است.

او تصریح کرد: این تماشاخانه به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی به اجرای برنامه‌های شاد و اثربخش تربیتی و دینی در مناطق کم برخوردار می‌پردازد.

خواجه‌نژادیان افزود: تماشاخانه سیار کانون به مدت ۶روز برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری شامل نمایش، مسابقه، انیمیشن، معرفی کتاب و سرود در استان اجرا می‌کند.

او بیان کرد: این تریلی سیار با اجرای نمایش استخان ماهی جادویی به نویسندگی منوچهر اکبرلو و به کارگردانی احسان مجیدی به همراه دو بازیگر به نام‌های الهام فرج‌پور و علی یدالهی در شیراز به روی صحنه می‌رود. مجید عبدالملکی اپراتور نور و صدا و مقصود باقر لو نیز راننده این تریلی سیار است. این نمایش ماجرای دختر پادشاهی است که استخان جادویی را پیدا می‌کند و در پایان باید بین ثروت و به دست آوردن سلامتی مادرش، یکی را انتخاب کند.

خواجه‌نژادیان در پایان افزود: تریلی تئاتر سیار پس از پیروزی انقلاب اسلامی به طور رسمی در سال ۱۳۷۳ در پارک بعثت خزانه بخارایی توسط اساتید برجسته حوزه تئاتر کودک و نوجوان کار خود را شروع کرده است و تا کنون این تئاتر میدانی در کانون پرورش فکری به عنوان یکی از شیوه‌های اجرای نمایش با حضور در میادین عمومی شهر‌ها و تفرج‌گاه‌ها برگزار می‌شود که مورد استقبال ویژه کودکان و نوجوان و خانواده‌ها قرار می‌گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقات قرآن بین کودکان و دانش آموزان در روستای الیف + تصاویر
  • تماشا خانه سیار کانون به استان فارس رسید
  • تقویت مکتب اهل‌بیت(ع) با اجرای مناسب برنامه‌های مذهبی
  • درمان رایگان کودک مشروط بر داشتن بیمه پایه
  • درمان رایگان کودک با داشتن بیمه پایه
  • اجرای ۱۵ طرح عمران شهری در سلماس 
  • پارک بازی کودکان المغازی؛‌ بانک جدید حملات رژیم صهیونیستی
  • برگزاری خیمه‌های عزاداری صادق آل محمد در ۴۰۰ مسجد منتخب تهران
  • ارتقاء ایمنی اهالی رشت با آموزش در پارک‌ها و بوستان‌ها
  • ساخت سریال‌های جدید «الف ویژه» در دستور کار تلویزیون