Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-04@15:04:48 GMT

اتوبوس دیابت در بوستان ملت مشهد مستقر می‌شود

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۷۱۶۳۵

اتوبوس دیابت در بوستان ملت مشهد مستقر می‌شود

مدیر محیط زیست شهری شهرداری مشهد گفت: اتوبوس دیابت از پنجم تا دهم خردادماه در پارک ملت مشهد مستقر و نسبت به خدمات‌رسانی به شهروندان مشهدی اقدام خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد مقدس، محمد پذیرا گفت: همچنین اتوبوس دیابت در تاریخ‌های ۱۲ و ۱۳ خردادماه در محل درمانگاه نیایش، ۱۹ تا ۲۴ خرداد در محل بازار میادین جنب باغ گیاهشناسی و ۲۷ تا ۳۱ خردادماه در محل بوستان چهل بازه از ساعت ۹ الی ۱۷ در خصوص آشنایی با بیماری دیابت و ارائه مشاوره خدمات‌رسانی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: اولین اتوبوس دیابت مشهد ۲۵ بهمن ماه سال گذشته با هدف آگاه‌سازی و ارائه مشاوره در مورد دیابت شهروندان در مشهد رونمایی شد.

مدیر محیط زیست شهری شهرداری مشهد اضافه کرد: اتوبوس دیابت با حرکت در سطح شهر به افراد آموزش‌هایی در زمینه دیابت ارائه می‌دهد، این اتوبوس در بوستان‌ها، میدان‌های اصلی شهر و مکان‌های تجمع شهروندان مستقر خواهد شد.

پذیرا عنوان کرد: در اتوبوس دیابت پزشکان و پرستاران دوره دیده دیابت خدمات مشاوره تغذیه، غربالگری، تست قند خون، نحوه تزریق انسولین و فشار خون به صورت رایگان به مراجعان ارائه می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: اتوبوس دیابت با همکاری شهرداری مشهد مقدس، کلینیک تخصصی دیابت مشهد و شرکت نوونوردیسک پارس راه‌اندازی شده است.

به گزارش ایمنا، اولین اتوبوس دیابت مشهد ۲۵ بهمن ماه سال گذشته با هدف آگاه‌سازی و ارائه مشاوره در مورد دیابت شهروندان در مشهد رونمایی شد.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: دیابت شهرداری مشهد اصفهان شهردار اصفهان ریاست جمهوری ورزشگاه نقش جهان فناوری های نوین مدیریت شهری اصفهان فردا زاینده رود کشاورزی حمل و نقل عمومي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۷۱۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای حصار‌کشی در پارک لاله چیست؟ شهرداری درختان لاله را هم قطع می‌کند؟

آفتاب‌‌نیوز :

پارک لاله یکی از خاطره‌انگیزترین پارک‌های تهران با وسعت ۳۵ هکتار است و کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که به پایتخت سفر کرده باشد و نام پارک لاله را نشنیده یا از آن بازدید نکرده باشد.

پارک لاله گونه‌های مختلف گیاهی مثل چنار، اقاقیا، کاج، سرو نقره‌ای، نارون، پالم، اقاقیا، افرا، ماهونیا، بربریس و صنوبر وجود دارد و فضای سبز زیبای آن محلی مناسب برای آرامش و استراحت و رهایی از شلوغی و آلودگی‌های شهر است. در قسمت جنوبی پارک نیز آب‌نما‌ها و جوی‌های مارپیچ به سبک ژاپنی ساخته شده است که با جلوه زیبای خود، این بوستان را به یکی از معروف‌ترین پارک‌های تهران تبدیل کرده‌اند.

طی روز‌های اخیر تصاویری از سوی برخی از کاربران شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که نشان می‌دهد قطعه‌ای از پارک لاله به مساحت بیش از سه هزار هزار متر مربع حصارکشی شده و ظاهراً قرار است در این زمین تغییراتی حاصل شود. این تغییرات در جنب غربی ایستگاه آتش‌نشانی و روبه‌روی خیابان پورسینا بوده و آنجا حصار‌هایی نصب شده است.

درباره این ماجرا به سراغ برخی از مسؤولان شهرداری تهران اعم از سازمان بوستان‌ها و شهرداری منطقه ۶ رفتیم.

روابط عمومی شهرداری منطقه ۶ در این زمینه اعلام کرد: هر گونه دخل و تصرف در بوستان‌ها برعهده سازمان بوستان‌ها است و شهرداری مناطق فقط در بحث نگه داشت بوستان‌ها دخیل است.

یکی دیگر از مدیران شهری هم گفت: سرانجام حصار کشی مشخص نیست و شاید کلاً طرحی که مد نظر بوده لغو شود و اجرایی نشود.

وی افزود: ساخت فرهنگسرا و سرویس بهداشتی از جمله پروژه‌های مطرح شده بوده است که اجرای آن فعلاً تعلیق شده و سرانجام آن مشخص نیست

همچنین تلاش خبرنگار با مدیران سازمان بوستان‌ها به نتیجه نرسید و مسؤولان این حوزه حاضر به پاسخگویی نشدند.

هنوز موضوع بوستان قیطریه و حواشی مربوط به آن تمام نشده که ماجرای بوستان لاله آغاز شده است و اکنون باید دید سرانجام حصارکشی چه خواهد شد و آیا پروژه در نظر گرفته شده اجرایی یا کامل تعلیق خواهد شد؟

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • ارتقاء ایمنی اهالی رشت با آموزش در پارک‌ها و بوستان‌ها
  • ۵۸ درصد از مراجعه کنندگان به مرکز مشاوره شهرداری خمین زنان هستند
  • شهرداری حصار‌کشی در پارک لاله را متوقف می‌کند؟!
  • ماجرای حصار‌کشی در پارک لاله چیست؟ شهرداری درختان لاله را هم قطع می‌کند؟
  • ماجرای حصارکشی در بوستان لاله تهران چیست؟
  • غول جدید ماهواره‌ای به رقابت با ایلان ماسک می‌رود
  • شاهکار جدید در پارک لاله؛ برنامه جدید شهرداری در بوستان‌ مملو از درخت | تصویر
  • مشهد با کمبود ۱۰۰۰ دستگاه اتوبوس مواجه است
  • ارائه ۴۱۰ هزار ساعت خدمت مشاوره‌ای رایگان به مردم
  • ارائه خدمات مشاوره و مددکاری رایگان به رانندگان تاکسی و خانواده هایشان