Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-03@15:25:09 GMT

«حباب زر» به زودی کلید می خورد

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۷۲۰۲۳

منصور سهراب پور تهیه کننده سینما درباره زمان ساخت فیلم سینمایی «حباب زر» به کارگردانی و نویسندگی تورج اصلانی که به تازگی پروانه ساخت دریافت کرده است، گفت: همه چیز برای تولید این فیلم سینمایی آماده است و از آنجا که می دانستیم فیلمنامه مشکلی برای دریافت پروانه ساخت نخواهد داشت پیش تولید را از مدت ها قبل آغاز کردیم و به زودی فیلم را کلید می زنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، بخش عمده ای از این فیلم که مضمونی اجتماعی دارد در تهران فیلمبرداری می شود.

سهراب پور با اشاره به همکاری با تورج اصلانی که از فیلمبرداران با سابقه سینما است در مقام کارگردان گفت: او پیش از این سابقه کارگردانی چند فیلم کوتاه را داشت و ما چند اثر از او را دیده بودیم به همین علت طی جلساتی به این نتیجه رسیدیم که با یکدیگر همکاری کنیم.

این تهیه کننده در پایان بیان کرد: ما پیش از برپایی سی و هفتمین جشنواره ملی فیلم فجر این فیلم را آماده نمایش می کنیم زیرا همانطور که گفتم شرایط برای تولید فیلم آماده است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ساخت فیلم فیلم سینمایی ساخت فیلم فیلم سینمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۷۲۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوق العاده خاص کارکنان حوزه سلامت به زودی پرداخت می‌شود


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، وزیر بهداشت در حاشیه حیاط دولت گفت: خوشبختانه با تلاشی که وزارت بهداشت انجام داده و در جلسه صحن مجلس هم مطرح شد سرانجام دیروز ده هزار میلیارد تومان فوق العاده خاص کارکنان حوزه سلامت تصویب شد که  به زودی اجرایی می شود. 

دیگر خبرها

  • اعلام آماده‌باش در مناطق نفت‌خیز جنوب برای آب‌گرفتگی‌های احتمالی
  • خانه سهراب سپهری؛ شاعری از جنس طبیعت + فیلم
  • کاهش ۶۰ درصدی مصرف ازن با بهره‌گیری از سامانه نانو حباب در فرایند تصفیه آب
  • آماده سازی ۵۵ هکتار زمین ملی مسکن در رودبارجنوب
  • شاه کلید تولید و اقتصاد جامعه، کارگران هستند
  • «شبکه ملی ساخت سریع فناوری‌های راهبردی» راه اندازی شد
  • رونق تولید در ایرانی‌ترین صنعت پتروشیمی کشور
  • فوق العاده خاص کارکنان حوزه سلامت به زودی پرداخت می‌شود
  • تولید و تجهیز ۱۰۰ آزمایشگاه شناختی با فناوری ایرانی
  • ۱۰۰۰ قطعه زمین در راستای اجرای طرح جوانی جمعیت آماده سازی شد