Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نهاوند با اشاره به حمایت از پیام رسان‌های داخلی از ساماندهی خبرگزاری‌ها و فعالان فضای مجازی در این شهرستان خبر داد.

سیدهادی مصطفوی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نهاوند در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان بیان داشت: برای اجرای آئین نامه رئیس قوه قضاییه در ابتدای سال ۹۷ مبنی بر حمایت از پیامرسان‌های داخلی جلسه توجیهی برای خبرگزاری‌های رسمی و مورد تایید اداره ارشاد و برای ابلاغ آئین نامه مذکور برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نهاوند با تاکید بر اینکه اطلاع رسانی نباید باعث اشاعه ناامیدی در جامعه شود، گفت: برخی به عنوان رسانه و بدون داشتن مجوز رسمی از اداره ارشاد یا اتاق مطبوعات رسانه در فضای مجازی فعالیت می‌کنند که تلاش می‌کنیم آن را ساماندهی کنیم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تعزیرات مطبوعات پیامرسان نهاوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۷۲۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی عاملان تحرکات جشن نوروز

حمیدرضا کریمی دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران، با اشاره به حواشی اخیر برپایی چند تجمع غیرقانونی در غرب استان، گفت : طی روز‌های گذشته چند تجمع غیرقانونی با فراخوان‌هایی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی با نام جشن نوروزی در چند نقطه از غرب استان برگزار شد. 

وی افزود: متاسفانه در این تجمعات برخی از افراد منتسب به گروهک‌های معاند با سوء استفاده از این فرصت، اقدام به نمایش نماد‌های این گروهک نموده و از سویی حرکاتی خلاف موازین شرع و حرمت ماه مبارک رمضان صورت گرفت.

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه تاکید کرد: ما مخالف شادی و نشاط مردم نیستیم، اما برگزاری هرگونه مراسم باید در کمال امنیت و در چهارچوب موازین شرعی و قانونی باشد. 

مدعی العموم استان خاطرنشان کرد: بدنبال این اقدامات دستگاه قضایی دستورات لازم جهت شناسایی عاملان مرتبط با گروهک‌های تجریه طلب و فرصت طلب خارج نشین را آغاز کرده است .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • قتل ۲ نفر در آرامستان یاسوج/ دادستان: علت درگیری اختلاف شخصی دو خانواده بود
  • پیشنهاد رهبر انقلاب برای معادل اصطلاح فضای مجازی
  • شناسایی عاملان تحرکات جشن نوروز
  • امکان حضور فعالان فضای مجازی در پویش رسانه‌ای ققنوس قلم
  • انتقال پرونده مالیاتی ۹شرکت تولیدی به قزوین
  • "رایانه سپهر" به جای فضای مجازی ؛ استقبال رهبر انقلاب (فیلم)
  • انتقال ۹ پرونده مالیاتی شرکت تولیدی به اداره مالیات قزوین
  • عامل تیراندازی و قتل در مراسم عروسی در گتوند بازداشت شد
  • رسانه‌ها بازوی توانمند پلیس در ارتقاء نظم و امنیت هستند
  • شعر خوب باید در معرض استفاده افکار عمومی دنیا قرار بگیرد