Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@23:35:15 GMT

روایتگری کتب دفاع مقدس در محافل قرآنی خراسان‌جنوبی

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۷۲۰۹۱

روایتگری کتب دفاع مقدس در محافل قرآنی خراسان‌جنوبی

حسن سلمانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: یکی از مهمترین اتفاقات فرهنگی خراسان‌جنوبی در سال جاری برگزاری کنگره دو هزار شهید استان است که در این راستا نهادها و سازمان‌های مختلف برنامه‌هایی را تدارک دیده‌اند.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی بیان کرد: این کنگره فرصتی برای بیان ظرفیت‌های خراسان‌جنوبی در حوزه فرهنگ، معرفی سرداران شهید و همچنین ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلمانی ادامه داد: اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی نیز در راستای کنگره دو هزار شهید خراسان‌جنوبی با  همکاری ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌ها برنامه‌های متنوع و متعددی را در نظر گرفته است.

وی افزود: برگزاری برنامه‌های متنوع قرآنی به نیابت از شهدا و قرائت وصیت نامه شهدا در این برنامه‌ها با همکاری مؤسسات و تشکل‌های قرآنی، برگزاری ختم کلام الله مجید در مساجد به یاد شهداء و برگزاری محافل انس با قرآن، عترت و شهداء در مناسبت‌های مختلف از جمله این برنامه‌ها است.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی گفت: از دیگر برنامه‌های اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی در راستای کنگره دو هزار شهید خراسان جنوبی روایتگری از کتب دفاع مقدس و منابع مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت  است.

سلمانی ادامه داد: انجام تبلیغات محیطی مناسب با موضوع ایثار و شهادت با همکاری فرمانداری‌ها و معرفی شهدای خراسان‌جنوبی توسط روحانیون مستقر نیز در راستای کنگره دو هزار شهید خراسان جنوبی پیگیری می‌شود.

وی یادآور شد: این برنامه ها تا نیمه دوم مهرماه، زمان برگزاری کنگره ادامه خواهد داشت.

کد خبر 4306321

منبع: مهر

کلیدواژه: شهید قرآن ماه مبارك رمضان بوشهر شیراز سوم خرداد فتح خرمشهر کرمانشاه گرگان شهرکرد بیرجند خرم آباد خطبه های نماز جمعه مشهد بارش باران یاسوج سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۷۲۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر پدر ۳ شهید دفاع مقدس در حرم مطهر رضوی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، پیکر مرحوم رجبعلی دهنوی پدر شهیدان علی اکبر، حمیدرضا و حسین دهنوی  و پدر دو جانبازدفاع مقدس صبح امروز بردوش مردم مشهد از مقابل مهدیه در خیابان امام رضا به سمت حرم مظهر رضوی تشییع شد.

پیکر این مرحوم پس از اقامه نماز آیت الله علم الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی بر پیکر وی در حرم رضوی به سوی جایگاه ابدیش در بهشت رضا رهسپار شد.

رجبعلی دهنوی صبح دیروز  به فرزندان شهیدش پیوست.

شهید علی اکبر  دهنوی  در  ۱۰ دی ۵۷ در مشهد،  حمید رضا در   ۳ تیر سال ۶۲ در مهران در عملیات والفجر ۳ و حسین در  ۲۹ اسفند ۶۶ در ماووت در عملیات بیت‌المقدس ۳ به  درجه رفیع شهادت نایل شد.

دیگر خبرها

  • اختتامیه پویش ملی خدا میگه در مشهد برگزار شد
  • مقبره ابن حسام خوسفی مرمت و بهسازی می‌شود
  • تظاهرات مردمی در حمایت از عملیات وعده صادق، فردا در بیرجند
  • برگزاری کنگره ابن حسام و آیت الله تهامی
  • کنگره ملی ابن حسام خوسفی و آیت‌الله تهامی در خراسان جنوبی برگزار می‌شود
  • بزرگداشت مفاخر و مشاهیر، غنی سازی فرهنگی است
  • دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای حضور مردم در راهپیمایی حمایت از اقدام تنبیهی سپاه
  • اختتامیه پویش ملی «خدا میگه» در مشهد برگزار شد
  • تقدیر مدیرکل تبلیغات البرز از مشارکت مردم در برنامه های ماه رمضان
  • تشییع پیکر پدر ۳ شهید دفاع مقدس در حرم مطهر رضوی