Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-01@18:32:06 GMT

اتفاق عجیب در آکادمی باشگاه استقلال

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۷۲۱۸۶

آکادمی باشگاه استقلال هفته عجیبی را پشت سر گذاشت و در حرکتی نادر، دو بار فراخوان تست‌گیری در دو مکان مختلف را داد. چند هفته قبل و زمانی که هیات امنای باشگاه استقلال متشکل از سیدرضا افتخاری، علی جباری، جواد قراب، گودرز حبیبی و مهدی عبدیان برگزار شد و گودرز حبیبی به عنوان رییس آکادمی استقلال انتخاب شد و صادق ورمزیار نیز به عنوان سرپرست تیم‌های پایه منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از این انتصابات فراخوان تست‌گیری در روز یک‌شنبه توسط باشگاه استقلال منتشر شد اما سه روز بعد فراخوان دیگری باز هم توسط باشگاه استقلال اطلاع‌رسانی شد. نکته عجیب این مساله، برگزاری این دو تست‌گیری به صورت هم‌زمان و در دو مکان مختلف است که توسط صادق ورمرزیار و گودرز حبیبی در حال انجام است.

این ناهمانگی نشان‌ می‌دهد مسئولان و اعضای آکادمی استقلال هنوز نتوانسته‌اند با یکدیگر به تفاهم برسند و گویا مشکلاتی بین حبیبی و ورمرزیار دیده می‌شود. مشکلاتی که جرقه‌های نخست آن در آکادمی استقلال دیده می‌شود و اگر افتخاری، مدیرعامل تیم به این قضیه ورود پیدا نکند، حاشیه دیگری دامن آبی‌پوشان را خواهد گرفت و دودستگی را در این تیم ایجاد خواهد کرد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: استقلال فراخوان آکادمی استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۷۲۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماموریت سخت نکونام در تبریز: دبل کردن تراکتور

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته بیست و پنجم لیگ برتر تراکتور و استقلال در تبریز با یکدیگر رودررو خواهند شد که شاگردان جواد نکونام برای پیروزی در این دیدار بسیار انگیزه دارند تا بتوانند از این دیدار دست پر خارج شوند و فاصله امتیازی خودشان با پرسپولیس را حفظ کنند. البته این مسئله با حضور حمید مطهری به‌عنوان سرمربی تراکتور با تغییرات حائز اهمیتی همراه شده اما نکونام امیدوار است چهارمین سرمربی تاریخ استقلال باشد که می‌تواند تی‌تی‎‌ها را در رفت و برگشت شکست بدهد.

استقلال نخستین‌بار در لیگ اول توانست با حضور منصور پورحیدری تراکتور را به‌صورت رفت و برگشت شکست دهد ولی برای این اتفاق سال‌های زیادی صبر کرد. در هفته یازدهم لیگ بیستم بود که ابتدا شاگردان محمود فکری با نتیجه 3 بر یک برابر تراکتور پیروز شدند و در بازی برگشت، فرهاد مجیدی به‌عنوان سرمربی استقلال پیروزی 2 بر یک تیمش مقابل تی‌تی‌ها را جشن گرفت تا بدین ترتیب استقلال پس از سال‌ها موفق شود که تراکتور را در هر دو بازی لیگ برتر شکست بدهد. این اتفاق در لیگ بیست و یکم با حضور مجیدی مجدد تراکتور شد و استقلالی‎‌ها در این لیگ هم توانستند با کسب دو پیروزی 1 بر صفر برابر سرخپوشان تبریزی، فصل خوبی داشته باشند و اکنون نکونام امیدوار است به‌مانند مجیدی و مرحوم پورحیدری فقید این اتفاق را در تبریز تکرار کند.

دیگر خبرها

  • اتفاق عجیب در مراسم خاکسپاری | وقتی حاضران زیر خاک دفن می‌شوند! + ویدئو
  • ماموریت سخت نکونام در تبریز: دبل کردن تراکتور
  • اتفاق عجیب در صحن علنی مجلس /نمایندگان به جداول بودجه دسترسی ندارند!
  • اتفاق عجیب در فوتبال ابران؛ ورثه سرمربی، شاکی جدید تیم شد!
  • هشدار استقلال ؛ فریب نخورید!
  • هشدار استقلال به خانواده ها: تست گیری فصل جدید آکادمی شروع نشده است
  • اتفاق عجیب در بازار اجاره؛ اجاره راه پله به جای مغازه
  • سفر عجیب یک بازیکن گمنام رئال به مونیخ
  • اتفاق عجیب در بازار اجاره مغازه / ۵ متر راه پله ماهی ۵ میلیون!
  • خطیر در استقلال ماندنی شد