Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-01@22:31:35 GMT

قیمت گوشت در همدان کاهش یافت

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۷۲۲۷۲

قیمت گوشت در همدان کاهش یافت

منصور رضوانی جلال روز شنبه در حاشیه نشست مدیران اجرایی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اکنون گوشت ران با قیمت هر کیلوگرم 355 هزار ریال و گوشت سردست با قیمت 335 هزار ریال در حال عرضه است.
وی بیان کرد: همچنین قیمت گوشت مخلوط همدان 20 هزار ریال کاهش یافته و به 450 هزار ریال در هر کیلوگرم رسیده است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی همدان اظهار داشت: واردات گوشت گرم به استان موجب کاهش قیمت گوسفند زنده و به دنبال آن گوشت گرم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رضوانی جلال اضافه کرد: کمبودهایی در زمینه دام زنده وجود داشت که این کمبود با واردات گوشت گرم از خارج کشور جبران شد.
وی ادامه داد: 13 تن گوشت گرم گوسفندی هفته گذشته وارد استان شد و هم اینک در فروشگاه های زنجیره ای شهر همدان در حال عرضه است.
رضوانی جلال بیان کرد: گوشت گرم گوسفندی به میزان مورد نیاز همدان از طریق واردات تامین می شود البته نمی گذاریم واردات به تولید استان ضربه وارد کند.
وی گفت: با توجه به قرار گرفتن در فصل بهار و افزایش نزولات آسمانی، وضعیت مرتع و تعلیف دام نسبت به گذشته بهتر شده است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی همدان اظهارداشت: ارزان بودن دسترسی به علوفه و تعلیف دام، رغبت دامداران را نسبت به فروش دام زنده افزایش داده است.
روزانه 350 راس گوسفند برای مصرف مردم شهر همدان ذبح می شود.
7526/2087
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 جهاد کشاورزی فروشگاه های زنجیره ای گوشت واردات همدان موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۷۲۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش۳۰۶هزارمیلیاردریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، این بانک در سال ۱۴۰۲ به منظور حمایت از تولید و تامین انواع گوشت و فرآورده های گوشتی مصرفی خانوارها، قریب به ۳۰۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات پرورش دام، طیور و آبزیان و صنایع تبدیلی و تکمیلی وابسته، به فعالان این حوزه پرداخت کرده و بدین ترتیب نقش موثری در تامین پروتئین حیوانی مورد نیاز جامعه و امنیت غذایی خانوار ایرانی ایفا کرده است.

شعب این بانک در سال ۱۴۰۲ به منظور مشارکت در تامین پروتئین حیوانی سبد غذایی خانوارها در سراسر کشور، بالغ بر ۱۴۰ هزار فقره تسهیلات به واحدهای پرورش دام، طیور و آبزیان و همچنین کشتارگاه ها، کارخانجات خوراک دام و صنایع عمل آوری، فرآوری، انجماد و بسته بندی محصولات گوشتی پرداخت کرده اند.

بر اساس این گزارش، از مجموع ۳۰۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداختی فوق الذکر در مقطع یادشده، بالغ بر ۱۴۸ هزار میلیارد ریال در راستای تامین مالی واحدهای پرورش دام سبک و سنگین، نزدیک به ۱۱۰ هزار میلیارد ریال برای احداث و راه اندازی مزارع پرورش طیور گوشتی، حدود ۱۴ هزار میلیارد ریال در حمایت از پرورش آبزیان و ۳۴ هزار میلیارد ریال به منظور ایجاد و توسعه صنایع تبدیلی و تکمیلی مرتبط با گوشت و فرآورده های گوشتی پرداخت شده است.

شایان ذکر است، بانک کشاورزی حمایت از زنجیره تولید و تامین گوشت با هدف تحکیم پایه های امنیت غذایی کشور را یکی از مهمترین اهداف خود می داند و با پرداخت تسهیلات متنوع در تمام مراحل زنجیره تامین، شامل تولید علوفه و خوراک دام تا احداث دامداری ها، مرغداری ها و استخرهای پرورش ماهی، راه اندازی واحد های پرورش ماهی در قفس، احداث کشتارگاه ها و واحدهای فرآوری محصولات گوشتی، صنایع تبدیلی و تکمیلی، تامین ماشین آلات مورد نیاز واحدهای تولیدی، احداث واحدهای بسته بندی و نهایتاً حمل و توزیع، از فعالان این حوزه و تامین پروتئین حیوانی در سبد غذایی خانوارها حمایت می کند.

کد خبر 6093114

دیگر خبرها

  • راهکارهای رئیس کمیسیون اقتصادی برای تعدیل قیمت خودرو؛از واردات تا کاهش قیمت بهای تمام شده
  • نقش۳۰۶هزارمیلیاردریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی
  • رشد غیرمتعارف تامین ارز برای واردات مرغ و گوشت
  • رشد غیرمتعارف تامین ارز برای واردات گروه کالایی گوشت مرغ و گوشت قرمز
  • کاهش ۸۳۰ میلیون دلاری ارزبری برنج طی یکسال گذشته/ برنج ایرانی ۹ درصد ارزان شد
  • واردات ۲۰ تن گوشت گرم گوسفندی به استان یزد
  • واردات گوشت گرم گوسفندی به استان یزد، همین هفته
  • ضرورت خرید تضمینی ۲ میلیون راس دام مازاد از دامداران
  • کالا‌های وارداتی که دلارشان ارزان ماند؛ اما تورمشان قد کشید
  • کالا‌های وارداتی که دلارشان ارزان ماند؛ اما تورمشان قد کشید/ رانت ارزی به سود مردم یا وارداتچی ها؟