Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-23@12:50:20 GMT

تهیه کننده سریال پر حاشیه: پول دستمزدها را نداریم!

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۷۲۳۰۸

تهیه کننده سریال پر حاشیه: پول دستمزدها را نداریم!

رکنا: تهیه کننده سریال «بانوی عمارت» درباره این پروژه و مشکلات مالی آن بیان کرد که تعهدات مالی سازمان به موقع انجام نمی شود و این مشکل برای بیشتر سریال های در حال تولید وجود دارد.

مجید مولایی تهیه کننده سریال «بانوی عمارت» درباره مشکلات این پروژه و به تویعق افتادن بودجه سریال گفت: طی چند وقت اخیر بیشتر پروژه های نمایشی سازمان صداوسیما مشکلات مالی داشته اند و تعهداتی که سازمان به آنها داشته، انجام نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: درباره پروژه «بانوی عمارت» نیز همین گونه است و چون از طرف سازمان صداوسیما چندین قسط پرداخت نشده است ما هم نتوانستیم بخشی از دستمزدها را به عوامل بدهیم.

تهیه کننده «بانوی عمارت» با اشاره به مناسب نبودن بودجه پروژه های تاریخی عنوان کرد: متاسفانه بودجه پروژه ها یکسان بسته می شود درحالیکه در کارهای تاریخی بخش عمده بودجه صرف پروداکشن، لباس و صحنه می شود ما هم اولین بخش از قسط ها را برای پروداکشن صرف می کنیم و بعد دستمزدها را پرداخت می کنیم.

وی اضافه کرد: این مساله در روند تولید ما تاثیر منفی گذاشته و پروسه تولید سریال کند شده و انگیزه ها برای کار کاهش یافته است.

مولایی در پایان درباره روند تولید و تصویربرداری سریال نیز توضیح داد: ما حدود ۷۰ درصد از «بانوی عمارت» را تصویربرداری کرده ایم و سریال اکنون در شهرستان شهریار در حال ضبط است. این سریال لوکیشن های مختلفی دارد و در چند روز آینده ادامه کار در شهرک دفاع مقدس و غزالی خواهد بود و بخشی از سریال را هم در قزوین تصویربرداری می کنیم.

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: سلامت ماه رمضان مهم ترین های 24 ساعت پول مشکلات مالی تولید تهیه کننده سریال عکس حوادث فیلم مردم زندگی رابطه پنهانی دختر مرد ایرانی ازدواج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۷۲۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برج حاشیه باغ گیاه‌شناسی ایران با ورود رییس‌جمهوری کوتاه آمد

به گزارش خبرنگار مهر، باغ گیاه شناسی ملی ایران یکی از ۱۰ باغ گیاهی برتر جهان بوده که در خاورمیانه بزرگترین باغ گیاه شناسی شناخته می‌شود. این ثروت ملی در منطقه ۲۲ شهر تهران قرار دارد که مدتی است به دلیل ساخت و سازهای اطراف آن خبرساز شده است. این مساله محدود به باغ گیاه شناسی تهران نبوده و سایر باغ‌های گیاه شناسی کشور را نیز تهدید می‌کند.

سید مجتبی خیام نکویی، رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی در نشست خبری که در پنجاهمین سالگرد تأسیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی برگزار شد در پاسخ به چرایی تخریب باغ گیاه‌شناسی نوشهر توضیح داد، تفاهم نامه‌ای با شهرداری نوشهر منعقد شده بود که متأسفانه به آن عمل نکردند و ما نیز از آنها شکایت کردیم. دستور توقف تخریب داده شد، اما مجدداً این تخریب از سر گرفته شد. موضوع به وزارت کشور و نهادهای مربوطه اعلام شد و از شهرداری شهر مذکور نیز درخواست کردیم به تعهدات خود عمل کند.

به گفته این مسؤول دولتی متأسفانه برخی شهرستان‌ها و استان‌ها بدون توجه به مسائل کلان کشور اقدامات مرتبط با خود را انجام می‌دهند و دست به تخریب می‌زنند. پیگیر این موضوع هستیم زیرا معتقدیم باغ‌های گیاه شناسی ذخایر ارزشمندی در کشور هستند و باید از آنها حفاظت کرد.

در ادامه با اشاره به باغ گیاه شناسی ملی نیز عنوان شد، پیگیری از طریق رئیس جمهوری انجام شد و با حضور ابراهیم رئیسی در باغ گیاه شناسی ایران و به شهردار و رئیس شورای شهر دستور توقف داده شد.

در ادامه هم، روز گذشته در نشست شورای پژوهشی مؤسسه تحقیقات جنگل‌ها و مراتع کشور که با حضور معاون اجرایی رئیس‌جمهور تشکیل شد، پروژه بلندمرتبه‌سازی در حاشیه باغ گیاه‌شناسی ملی ایران تا سقف ۵ طبقه محدود شد. علی علیزاده، رئیس موسسه تحقیقات جنگل‌ها و مراتع کشور با اشاره به پیگیری‌های بی‌وقفه در ماه‌های اخیر در حوزه ساخت و سازهای اطراف باغ گیاه شناسی ایران گفت: با پیگیری‌های انجام شده قرار شد پروژه مذکور در این عرصه ۲۲ هکتاری تا سقف ۵ طبقه محدود شود و باقیمانده آن به مکان‌های دیگر انتقال یابد.

وی عنوان کرد: گرچه ساخت همین ۵ طبقه نیز تبعات زیانبار و غیرقابل جبرانی برای باغ در پی خواهد داشت؛ به همین دلیل خواسته به حق این مؤسسه، توقف پروژه و انتقال کامل آن به محل دیگری است.

رئیس موسسه تحقیقات جنگل‌ها و مراتع کشور افزود: با توجه به لزوم رعایت حقوق مکتسبه باغ و نیز ذی‌نفعان ارتشی در این پروژه، مقرر شد نهادهای مسؤول مانند سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور و نیز سایر بخش‌های وزارت جهاد کشاورزی، همچنین ارتش جمهوری اسلامی ایران و شهرداری تهران، در خصوص وجود و امکان ارائه زمین‌های جایگزین به بتاجا، اقدام کنند.

کد خبر 6085430 فاطمه امیر احمدی

دیگر خبرها

  • بازیگران شبکه نمایش خانگی را ستاره‌باران کردند
  • عمارت تاریخی فکری در بندر لنگه
  • از کارگردان و تهیه‌کننده تا منتقد در برابر اتهام بی اخلاقی به هنرمندان سینما
  • برج حاشیه باغ گیاه‌شناسی ایران با ورود رییس‌جمهوری کوتاه آمد
  • (تصویر) بانوی قاجاری که واردکننده تاکسی به تهران بود
  • رژه پیمان معادی، جواد عزتی و نوید محمدزاده در شبکه نمایش خانگی
  • همه چیز درباره ساخت افعی تهران ۲
  • جزییات درباره ساخت افعی تهران ۲
  • همه چیز درباره ساخت افعی تهران ۲ | پیمان معادی بازیگر کشورهای دیگر هم هست و...
  • «غریبه» اولین عاشقانه پلیسی تلویزیون/ شرایط ساخت «افعی تهران ۲»