Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز،  انجمن جهانی فولاد اعلام کرد: در چهار ماهه نخست سال جاری میلادی، ایران هشت میلیون و 127هزارتن فولاد خام تولید کرد که در همسنجی با پارسال که 6 میلیون و 369 هزار تن بود، 27.6 درصد رشد نشان می دهد. ر اساس گزارش انجمن جهانی فولاد، تولید فولاد خام ایران در آوریل 2018 (فروردین -اردیبهشت) با رشد 12.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

4 درصدی به یک میلیون و 950هزار تن رسید. این رقم در مدت مشابه سال گذشته یک میلیون و 735 هزار تن بود.

برپایه این گزارش، تولید 64 کشور فولادساز جهان نیز در چهار ماهه نخست سال جاری میلادی 575 میلیون و 155هزار تن ثبت شد که حاکی از رشد چهار درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

همچنین میزان تولید فولادسازان جهان در آوریل 2018 با 4.1 درصد افزایش نسبت به مدت مشابه پارسال به 148میلیون و 322 هزار تن رسید. این رقم در آوریل سال گذشته 142میلیون و 433 هزار تن ثبت شد.

گزارش انجمن جهانی فولاد حاکیست در چهار ماهه نخست 2018 به ترتیب چین با تولید 288 میلیون و 969 هزارتن، هند با 35 میلیون و 381هزار تن، ژاپن با 35 میلیون و 129هزار تن، روسیه با 23میلیون و 797 هزار تن و کره جنوبی با 23 میلیون و 696 هزار تن، پنج کشور برتر فولادساز جهان بودند.

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: فولاد ایران رشد جهان چین ژاپن روسیه کره جنوبی فولاد پارس تولید صادرات پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۷۲۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهار هزار و ۶۰۰ کارگر ساختمانی قم تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرند

عباس شیری گفت: در سطح استان قم افزون بر ۱۲ هزار و ۸۰۰ کارگر ساختمانی تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند.

رئیس انجمن صنفی کارگران قم با اشاره به وضعیت بیمه کارگران ساختمانی، ابراز داشت: ۵۰۰ هزار کارگر ساختمانی در کل کشور در صف بیمه هستند در حالی‌که سهمیه ابلاغی امسال بیمه‌شدن ۱۰ هزار کارگر است.

شیری گفت: تمامی کارگران ساختمانی واجد شرایط استان از نظر اشتغال به این حرفه راستی‌آزمایی شده و دارای شناسنامه کاری مشخص هستند.

رئیس انجمن صنفی کارگران قم با انتقاد از قطع مستمر بیمه کارگران ساختمانی، تصریح کرد: کارگران ساختمانی ممکن است به‌خاطر نبود پروژه فعال عمرانی چند روز مشغول کار نباشند و توقع ما این است که بررسی وضعیت بیمه این افراد این است که جلسات مربوطه با حضور نمایندگان انجمن‌های صنفی و بازرسان برگزار شود.

شیری با اشاره به طرح ساماندهی کارگران ساختمانی، تصریح کرد: به‌رغم تمامی پیگیری‌های انجام شده، اما هنوز مجموعه مدیریت شهری قم هیچ سازه و مکان استانداردی جهت استقرار این افراد در شهر پیش‌بینی و طراحی نکرده‌است.

رئیس انجمن صنفی کارگران قم بیان کرد: با توجه به اینکه کارگران ساختمانی کارفرمای ثابتی ندارند به‌رغم مشکلات جاری این صنعت، کارگران ساختمانی از مزایای مشاغل سخت و زیان‌آور بهره‌مند نمی‌شوند.

شیری با بیان اینکه در استان قم کمبود کارگر ساختمانی وجود ندارد، تصریح کرد: مشکل اصلی این صنعت حقوق و مزایای آن است که سبب شده تا کارگران ساختمانی به مشاغل دیگر سوق پیدا کنند.

رئیس انجمن صنفی کارگران قم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وضعیت مسکن کارگران ساختمانی، گفت: سه‌هزار و ۷۰۰ کارگر ساختمانی قم در این طرح ثبت‌نام کرده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • اشتوتگارت و کسب 38 امتیاز بیشتر نسبت به مقطع مشابه فصل گذشته بوندسلیگا
  • چهار هزار و ۶۰۰ کارگر ساختمانی قم تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرند
  • رشد ۵ درصدی مبادلات تجاری ایران و هند
  • تجارت ایران و هند با رشد ۵ درصدی به ۳۷۷ میلیون دلار رسید
  • رشد ۳۰ درصدی تجارت ایران و اتحادیه اروپا/ واردات ایتالیا از ایران ۲ برابر شد
  • افزایش ۱۶ درصدی تولید فولاد ایران در فصل نخست ۲۰۲۴
  • بهادری جهرمی: رشد تجارت خارجی فروردین، ۴۸ درصد مدت مشابه سال قبل است
  • افزایش هفت درصدی تولید سیمان در خراسان جنوبی
  • افزایش ۷ درصدی تولید سیمان در خراسان جنوبی
  • 3 کارخانه تولید سیم مفتول بزرگ ایران (به همراه راهنمای استعلام قیمت)