Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@12:11:44 GMT

پخش ویژه برنامه ماه رمضان از رادیو تاجیکی صدای خراسان

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۷۲۴۲۲

پخش ویژه برنامه ماه رمضان از رادیو تاجیکی صدای خراسان

به گزارش خبرگزاری مهر، مختار فرزادی مدیر رادیو تاجیکی صدای خراسان درباره ویژه برنامه رمضانی این شبکه رادیویی گفت: رادیو تاجیکی صدای خراسان با توجه به نیاز مخاطبان و برای بهره گیری بیشتر از سحرهای ماه مبارک رمضان همچون سال گذشته هر سحرگاه ساعت ۱:۳۰ بامداد به وقت دوشنبه پایتخت تاجیکستان و به مدت ۹۰ دقیقه ویژه برنامه ای در ۳۰ قسمت با عنوان «زنده دلان» پخش می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: روایات دینی و قرآنی، نمایش، تلاوت و تفسیر قرآن، ابتهال، سرودها و نواهای عرفانی، حکایات های ادبی و عرفانی از بخش های مهم این ویژه برنامه رادیو تاجیکی است.

فرزادی در پایان اظهار کرد: صدای برون‌مرزی مرکز خراسان رضوی علاوه بر رادیو تاجیکی، رادیوهای ازبکی و دری را با قدمت و فعالیت گسترده برای مخاطبان کشورهای منطقه بسترسازی کرده است.

هدف شبکه صدای خراسان این است که صدای همدلی و همنوایی را میان فارسی زبانان منطقه به ویژه در تاجیکستان، افغانستان و روسیه منتشر می‌کند.

کد خبر 4306372 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: تاجیکستان ماه مبارك رمضان معاونت برون مرزی صدا و سیما تئاتر ایران فیلم سینمایی سینمای مستند فیلم کوتاه ماه مبارك رمضان جشنواره فیلم کن ویژه برنامه تلویزیونی ماه رمضان بازیگر سینما موسیقی ایرانی سریال ایرانی درگذشت چهره ها کارگردان تئاتر موسیقی پاپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۷۲۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته زمین پاک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، در این هفته ویژه برنامه‌های متعددی برای کودکان و نوجوانان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی این ویژه برنامه‌ها به ارتقای سواد محیط زیستی کودکان و نوجوانان کشورمان کمک می کند. 

دیگر خبرها

  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند
  • بررسی ایمنی در محیط کار در برنامه فراسو
  • بررسی خلیج فارس از نگاه نوجوانان روی موج سلامت
  • رادیو یعنی گرما صمیمیت و درک هستی
  • تکریم چهره ماندگار فلسفه و عرفان در شیراز
  • برنامه «خط اول» از رادیو ورزش
  • برنامه‌های امروز رادیو ارومیه هشتم اردیبهشت
  • هفته زمین پاک
  • آثار جنسیت زنانه بر رشد عرفانی و معنوی
  • مسابقات جام رمضان تنیس روی میز بانوان در سمنان پایان یافت