Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا حاج یوسف زاده سرمربی تیم ملی جودو کم بینایان و نابینایان در گفتگو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: این رشته در جهان نسبت به گذشته پویاتر شده است و در رقابت‌های بین المللی شاهد افزایش چشمگیر ورزشکاران در این رشته هستیم.

او ادامه داد: هرچه به رقابت‌های پارالمپیک نزدیک‌تر می‌شویم حضور تیم‌های مختلف این رشته در مسابقات بیشتر و مسیر کسب مدال برای ورزشکاران سخت‌تر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یوسف زاده درباره وضعیت تیم ملی گفت: بعد از رقابت‌های جهانی آنتالیا حدود ۲۵ روز استراحت داشتیم و در برخی اوزان که در مسابقات ضعیف‌تر بودیم رقابت‌های انتخابی برگزار کردیم و ۷ ملی پوش اصلی مشخص شدند.

او تصریح کرد: تاکنون هفت مرحله اردوی آمادگی را پشت سر گذاشتیم و هشتمین مرحله آن تا ۱۱ خرداد ماه در مجموعه هرندی ادامه دارد و ملی پوشان در 2 نوبت صبح و بعد از ظهر به تمرینات بدنسازی و تکنیکی زیر نظر مربیان می‌پردازند.

سرمربی تیم ملی ادامه داد: هدف اصلی ما حضور موفق در بازی‌های پارآسیایی ۲۰۱۸۰ اندونزی است، اما در صورتی که بتوانیم حدود یک ماه قبل از بازی‌های جاکارتا در یک تورنمنت شرکت می‌کنیم تا بتوانیم از عملکرد بازیکنان ارزیابی داشته باشیم و نقاط ضعف تیم را برطرف کنیم و با آمادگی کامل راهی اندونزی شویم.

او در مورد شناخت از حریفان تیم ملی گفت: تیم‌های کره جنوبی و ازبکستان از قدرت‌های اصلی این رشته هستند و در بیشتر مسابقات توانستند جایگاه اول و دوم را به خود اختصاص دادند. کره جنوبی دارای کمپ‌های بین المللی است که بیشتر تیم‌ها با پرداخت هزینه دراین کمپ‌ها اردو‌هایی را برگزار می‌کنند که این موضوع امتیاز زیادی را برای کره جنوبی به همراه دارد.

یوسف زاده بیان کرد: شرایط ملی پوشان مناسب است و امیدوارم با برگزاری اردو‌های مستمر بتوانیم تیم آماده‌ای را راهی بازی‌های پارآسیایی ۲۰۱۸ اندونزی کنیم.

انتهای پیام/

اظهارات یوسف زاده درباره تیم ملی جودو نابینایان و کم بینایان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون نابینایان و کم بینایان اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۷۲۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل جالب و عجیب علی‌اصغر حسن‌زاده به قرقیزستان + ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: طرفداری

سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • خالی ماندن ظرفیت رشته‌های جراحی قلب و عروق نگران کننده است
  • گل جالب و عجیب علی‌اصغر حسن‌زاده به قرقیزستان + ویدئو
  • رقابت ۱۷ هزار دانش آموز قمی برای ورود به دانشگاه
  • جامعه باید نحوه ارتباط با گروه‌های ویژه را آموزش ببیند
  • ساعت بازی منچستریونایتد و شفیلدیونایتد امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • درخشش معلم و دانش آموزان گناوه ای در جشنواره سفیران سلامت
  • مسعود یوسف: در آخر قهرمانی آسیا را می‌خواهیم
  • انتقاد شدید اولین مربی میراسماعیلی از شرایط فدراسیون جودو
  • رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی ايران مقابل آلمان
  • رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی مقابل آلمان با طعم صعود