Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@13:53:23 GMT

تاتار بعنوان سرپرست فرمانداری قصرشیرین معرفی شد

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۷۲۷۲۲

تاتار بعنوان سرپرست فرمانداری قصرشیرین معرفی شد

قصرشیرین - ایرنا - با پیشنهاد هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه و تائید وزیر کشور، مرادعلی تاتار به عنوان سرپرست جدید فرمانداری شهرستان مرزی قصرشیرین معرفی و منصوب شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مراسم معارفه سرپرست جدید فرمانداری قصرشیرین و و تودیع فرماندار سابق این شهرستان روز شنبه با حضور استاندار کرمانشاه در محل فرمانداری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرامرز اکبری فرماندار سابق قصرشیرین از 11 مهر سال 95 در این مسئولیت حضور داشت و از امروز جای خود را به مرادعلی تاتار داد.
مرادعلی تاتار که از 11 مهر 95 تاکنون سرپرست فرمانداری دالاهو را عهده دارد بود ، از 30 اردیبهشت سال 92 تا 21 آبان سال 94 نیز معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری قصرشیرین بود.
قصرشیرین در غرب کرمانشاه با بیش از 186 کیلومتر مرز با عراق 27 هزار نفر تن دارد.
فرمانداری قصرشیرین دارای 2 معاونت برنامه ریزی و امور عمرانی و سیاسی، اجتماعی است.
همچنین در آئین دیگری که صبح امروز برگزار شد، جهانبخش حیدری به عنوان سرپرست جدید فرمانداری دالاهو معرفی و از خدمات مرادعلی تاتار فرماندار سابق این شهرستان نیز با اهدای لوح تقدیر شد.
استان کرمانشاه با 2 میلیون نفر جمعیت دارای 14 شهرستان و 2 هزار و 622 روستا است.
7079/3012/8066

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي فرماندار معارفه قصرشيرين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۷۲۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرهیز از هرگونه تعجیل بی‌مورد در واگذاری اراضی منطقه آزاد تجاری قصرشیرین

محمدطیب صحرایی، استاندار کرمانشاه در آیین معارفه مدیرعامل منطقه آزاد تجاری قصرشیرین که با حضور دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور برگزار شد، گفت : استان کرمانشاه مجموعه‌ای از ظرفیت‌ها و فرصت‌ها را در کنار یکدیگر دارد که باید به بهترین شکل مورد استفاده قرار گیرد و مردم از آن بهره‌مند شوند.

وی مرز‌های غربی استان و خصوصا شهرستان قصرشیرین را یکی از مزیت‌های مهم استان برشمرد و گفت: قصرشیرین علاوه بر اینکه یکی از گلوگاه‌های اصلی میزبانی از زوار اربعین است، از بعد اقتصادی و بلحاظ همجواری با هر دو بخش عربی و کردنشین عراق نیز فرصت مهمی برای کرمانشاه به شمار می‌رود.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه منطقه آزاد تجاری قصرشیرین می‌تواند به لحاظ اقتصادی و تجاری گشایش قابل توجهی برای استان ایجاد کند، بر استفاده حداکثری از ظرفیت‌های این منطقه تاکید کرد.

صحرایی افزود: منطقه آزاد تجاری قصرشیرین ظرفیت‌های متعدد در اختیار دارد که استفاده از آنها می‌تواند قصرشیرین را به یک منطقه آزاد ویژه و متمایز در کشور تبدیل کند.

وی مهمترین نکته‌درباره استفاده از ظرفیت‌های منطقه آزاد تجاری قصرشیرین را دنبال کردن امور منطقه به صورت منطقی و پرهیز از هرگونه تعجیل و اقدام شتاب زده دانست تا در آینده باعث بروز چالش و مشکل نشود و اظهار کرد: در عین پرهیز از هرگونه شتاب زدگی، نباید اجازه دهیم فرصت‌های این منطقه از دست برود.

استاندار کرمانشاه اقداماتی که تاکنون برای منطقه آزاد تجاری قصرشیرین انجام شده را بسیار مثبت عنوان کرد و یادآور شد: این اقدامات مقدماتی برای حرکت رو به جلو و پرشتاب منطقه آزاد تجاری قصرشیرین در آینده خواهد بود.

صحرایی بر لزوم استفاده از ظرفیت بدنه کارشناسی، اساتید دانشگاه‌ها و نخبگان برای پیشبرد اهداف منطقه آزاد تجاری قصرشیرین تاکید کرد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • تغییرات نوآوری و خدمت‌رسانی با ایده‌های جدید را به دنبال دارد
  • فرماندار مشهد: پیگیر کار مردم در میزهای خدمت باشید
  • پرهیز از هرگونه تعجیل بی‌مورد در واگذاری اراضی منطقه آزاد تجاری قصرشیرین
  • سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان ملارد معرفی شد
  • انتصاب مشاور فرماندار و مدیر روابط عمومی و امور بین الملل فرمانداری تهران
  • ظرفیت‌های چندگانه قصرشیرین می‌تواند بسترساز شکل‌گیری یک منطقه آزاد ممتاز باشد
  • مناطق آزاد و ویژه، سرپنجه‌های اقتصاد ایران در عرصه بین‌المللی هستند
  • کشف بیش از ۲۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • قصرشیرین می‌تواند بسترساز شکل‌گیری یک منطقه آزاد ممتاز باشد
  • معرفی «محمودیان» به عنوان مدیرعامل منطقه آزاد تجاری قصرشیرین