Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-03-29@06:52:03 GMT

حمایت صداوسیما از ستاره و مربع!

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۷۳۱۶۵

حمایت صداوسیما از ستاره و مربع!

وبلاگ > پورمحبی، فرزین - اپلیکیشن‌هایی که در عصر فیلترینگ دم درآورده‌اند.

به نظر می‌رسد در این گیرودار تحریم و تهدید و تورم و با عنایت به شعار سال، رسانه ملی خط مقدم تحقق حمایت از تولید ملی باشد. البته نباید بی‌انصاف بود، در این مورد خیلی هم ساکت ننشسته و در جاهایی، سنگ نیمه تمام هم گذاشته؛ مثلا 13 روز آزگار خیلی شیک و مجلسی گوشه شبکه‌هایش را به زیور شعار سال آراست و این اواخر هم «نشست هم‌اندیشی حمایت از کالای ایرانی» را با شکوه هرچه تمام‌تر به تنگ این شعار چسباند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته چندین برنامه ترکیبی و خالص با موضوع «کالای وطنی خوب است» ساخت و بر کرسی پخش نشاند. اما در عمل، تمام برنامه‌های پربیننده‌اش را از اسپانسرهای اپلیکیشینی لب‌ریز ساخت که همه‌شان یک چیز تکرار می‌کردند: ستاره - عدد - مربع! در اصل بجای حمایت تلویزون از کالای ایرانی؛ این اپلیکیشن‌ها بودند که از رسانه ملی حمایت کردند. دریغ از حضور تولیدکنندگان ایرانی در برنامه‌هایی مانند «خندوانه»، «دورهمی» ، «نود» ،«ماه عسل» و مسابقات پربیینده ورزشی و یا حتی اندک کاهشی برای تعرفه‌های آگهی کالاهای ایرانی با هدف ترغیب آنها برای اسپانسرینگ.
این اپلیکشین‌ها که در عصر فیلترینگ دم درآورده‌اند یک یا چند ماشین وسوسه‌انگیز و البته صدرصد خارجی می‌کارند و بجایش میلیاردها پول درو می‌کنند. کارشان واسطه‌گری است نه خدمات اساسی خاصی می‌دهند نه دردی دوا می‌کنند و نه چرخ اقتصاد کشور را می‌چرخانند! بیشتر عشوه‌گری و فتنه‌گری می‌کنند و مردم را برای یک شبه پولدار شدن تحریک می‌کنند. یعنی از فقر و تنگدستی مردم، نهایت استفاده را می‌کنند و بجای تشویق و بسیج عمومی برای یک حرکت ملی و تلاش همگانی، جوانان را به تنبلی و استفاده از راه‌های میان‌بر، تشویق می‌کنند. خلاصه ...
این شاهکار را هم بگذاریدکنار سایر دسته گل‌هایی که این رسانه به آب داده و می دهد و خواهد داد!

 

کلید واژه‌ها : تاثیر رسانه‌ها - طنز - سازمان صدا و سیما -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: تاثیر رسانه ها طنز سازمان صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۷۳۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتخارآفرینی ملی‌پوش جوان ایرانی؛ بازی کنار ستارگان هندبال ساحلی جهان در المپیک

علی حیدریان هندبالیست ایرانی افتخارآفرین شد

طرفداری | علی حیدریان در کنار دیگر ستاره های هندبال ساحلی جهان بازی خواهد کرد.

علی حیدریان، بازیکن جوان و آینده‌دار تیم ملی هندبال ساحلی ایران، در یک رویداد افتخارآفرین، در کنار ستارگان هندبال ساحلی جهان در نمایش هندبال ساحلی فدراسیون جهانی هندبال در حاشیه بازی‌های المپیک پاریس شرکت خواهد کرد.

این رویداد که با حضور 64 بازیکن برتر هندبال ساحلی از 18 کشور جهان برگزار می‌شود، فرصتی مغتنم برای حیدریان است تا توانایی‌های خود را در سطحی بین‌المللی به نمایش بگذارد و از تجارب ارزشمند ستارگان این رشته ورزشی بهره‌مند شود.

نمایش هندبال ساحلی IHF که در روزهای 27 تا 29 جولای 2024 (5 تا 7 مرداد 1403) در شهر کرتیل فرانسه برگزار خواهد شد، شامل 3 تیم مردان و 3 تیم ستاره زن، به علاوه تیم‌های ملی مردان و زنان فرانسه خواهد بود. هدایت تیم‌های ستاره‌ها را نیز 6 مربی مدال‌آور و سرشناس جهانی بر عهده خواهند داشت.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • گاندو و پایتخت جدید امسال ساخته می‌شوند؟
  • افتخارآفرینی ملی‌پوش جوان ایرانی؛ بازی کنار ستارگان هندبال ساحلی جهان در المپیک
  • دیدار رییس صداوسیما با جمعی از شاعران و نویسندگان
  • حمله تند ستاره برزیلی به روبینیو و آلوز
  • رو به سوی بحران؛ چالش‌های بزرگ صداوسیما در جذب مخاطب
  • پیش به سوی نیمه‌نهایی با ۳۲ امتیاز دو ستاره ایرانی
  • واکنش جبلی به هزینه‌های میلیاردی صداوسیما برای سلبریتی‌ها
  • عقب‌گرد بزرگ جبلی به گذشته؛ سلبریتی گریزی جوابگو نبود همه سلبریتی‌ها مجری شدند!
  • جبلی: صداوسیما با پرداخت‌های غیرمعقول حامیان مالی به چهره‌ها موافق نیست
  • جدایی ستاره فوتسال ایران از باشگاه اسپانیایی رسمی شد