Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@21:40:44 GMT

فروش یک میلیاردی محصولات نمایشگاه قرآن

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۷۳۲۸۷

فروش یک میلیاردی محصولات نمایشگاه قرآن

مدیر اجرایی نمایشگاه قرآن از فروش یک میلیاردی محصولات قرآنی در هفته نخست برپایی این نمایشگاه خبر داد. ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۴ فرهنگی دین ، قرآن و اندیشه نظرات

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، حسین صفری مدیر اجرایی نمایشگاه قرآن، مبلغ خرید مردم از نمایشگاه را نزدیک به یک میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: با توجه به استقبال قابل توجه مخاطبان و بازدید مردم از نمایشگاه قرآن به‌ویژه در بخش‌های فروش محصولات، تا پایان روز هفتم میزان 700 میلیون تومان از طریق دستگاه‌های کارت خوان دریافت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تعداد دستگاه‌های کارت‌خوان نصب شده در نمایشگاه را 256 دستگاه عنوان کرد و افزود: این دستگاه‌ها در بخش‌های مختلف نشر مکتوب، محصولات فرهنگی، رسانه‌های دیجیتال و عفاف و حجاب نصب و فعال شده‌اند.

مدیر اجرایی نمایشگاه همچنین از افزایش 15 درصدی فروش نسبت به سال گذشته در نمایشگاه قرآن خبر داد و گفت: نسبت به مدت مشابه در نمایشگاه قرآن سال گذشته با رشد 15 درصدی فروش در هفته نخست مواجه‌ هستیم. مطابق آمار بالغ بر 20 هزار تراکنش خرید تا کنون در نمایشگاه امسال انجام شده است.

انتهای پیام/

R1444/P1356/S4,37/CT12 واژه های کاربردی مرتبط نمایشگاه بین‌المللی قرآن

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نمایشگاه بین المللی قرآن نمایشگاه بین المللی قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۷۳۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش نمایشگاه شیرینی و شکلات در تبریز

در این نمایشگاه شرکت‌های فعال در زمینه تولید، بازرگانی و ساخت ماشین آلات صنعت شیرینی و شکلات از ۱۱ استان و نمایندگی‌هایی از ۷ کشور محصولات و خدمات خود را عرضه کرده اند.

استاندار آذربایجان شرقی در مراسم افتتاح این نمایشگاه گفت: تولید برای ماندگاری نیازمند کیفیت، نشان تجاری موثر و بازارسازی است.

رحمتی با اشاره به نقش نمایشگاه‌ها در توسعه شبکه بازار، ارائه هنرمندانه محصول در نمایشگاه‌ها و انعکاس رسانه‌ای نمایشگاه‌ها در بستر فضای مجازی را ضروری خواند.

وی با بیان اینکه صنعت شیرینی و شکلات آذربایجان شرقی به عنوان قطب این صنعت به جایگاه اصلی خود رسیده است صدور ۲۱۵ هزار تن محصولات صنایع غذایی و صادرات شیرینی و شکلات استان به ۷۹ کشور دنیا را نشانگر ظرفیت بالای استان در این بخش دانست.

هفدهمین نمایشگاه شیرینی و شکلات تا هفتم اردیبهشت در سالن امیرکبیر نمایشگاه بین المللی تبریز از ساعت ۱۵ تا ۲۱ دایر است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • کمک ۳ میلیاردی شورای شهر قزوین برای بازسازی مهد قرآن کریم
  • ببینید | بازدید دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران از نمایشگاه محصولات نظامی روسیه
  • احقاق حق ۱۷۰ میلیاردی کشاورز قلعه گنجی از سوی پلیس فتا
  • کشف میلیاردی ماینرهای قاچاق در نیکشهر
  • تبرئه استقلال از شکایت ۴۲ میلیاردی یک ایجنت
  • ایرانول با دانشگاه شریف هم پیمان شد
  • گشایش نمایشگاه شیرینی و شکلات در تبریز
  • خسارت میلیاردی سیل به کشاورزان گراشی
  • تجلیل از قاریان و عوامل اجرایی جمع خوانی قرآن کریم در بروجرد
  • راه اندازی بازارچه محصولات اتباع در سمنان