Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

طبق اعلام مرکز آمار ایران، شاخص قیمت تولیدکننده محصولات گاوداری‌های صنعتی کشور در سال ١٣٩٦ به عدد ٢٤٣.٤ رسید که نسبت به سال قبل ١١.٠٧ درصد افزایش داشته است.

بیشترین افزایش شاخص محصولات گاوداری‌های صنعتی کشور در این سال نسبت به سال قبل مربوط به قلم "گوساله نر زیر چهار ماه" (٣١.٨٤ درصد) و کمترین افزایش مربوط به "شیر" (٥.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

٩٤ درصد) بوده است.

شاخص قیمت تولیدکننده محصولات گاوداری‌های صنعتی کشور در فصل بهار به عدد ٢٣٠,٤١ رسید که نسبت به فصل قبل ٢.٤٣ درصد و نسبت به فصل مشابه سال قبل ٦.٩٤ درصد افزایش داشته است. در این فصل بیشترین افزایش مربوط به قلم "گوساله نر زیر چهار ماه" (١٠.٤٤ درصد) و کمترین افزایش مربوط به شیر (٠.٢٥ درصد) بوده است.

شاخص قیمت تولیدکننده محصولات گاوداری‌های صنعتی کشور در فصل تابستان به عدد ٢٣٧.٣٣ رسید که نسبت به فصل قبل ٣.٠٠ درصد و نسبت به فصل مشابه سال قبل ٩.٥٥ درصد افزایش داشته است. در این فصل بیشترین افزایش مربوط به "گوساله نر زیر چهار ماه" (٩.١١ درصد) و کمترین افزایش مربوط به "کود" (٠.٧٢ درصد) بوده است.

شاخص قیمت تولیدکننده محصولات گاوداری‌های صنعتی کشور در فصل پاییز به عدد ٢٤٩,٢٨ رسید که نسبت به فصل قبل ٥.٠٤ درصد و نسبت به فصل مشابه سال قبل ١٣.٤٩ درصد افزایش داشته است. در این فصل بیشترین افزایش مربوط به "شیر" (٦.٥١ درصد) و کمترین افزایش مربوط به "گوساله پرواری" (١.٠٧ درصد) بوده است.

شاخص قیمت تولیدکننده محصولات گاوداری‌های صنعتی کشور در فصل زمستان به عدد ٢٥٦.٧٠ رسید که نسبت به فصل قبل ٢.٩٨ درصد و نسبت به فصل مشابه سال قبل ١٤.١٢ درصد افزایش داشته است. در این فصل بیشترین افزایش مربوط به کود (١٢.٨٥ درصد) و کمترین افزایش مربوط به "گاو شیری" (١.٤٣ درصد) بوده است.

شاخص قیمت تولیدکننده محصولات گاوداری‌های صنعتی در استان‌های بوشهر و سیستان و بلوچستان به ترتیب با ٥٣.٠٢ و ٣٧.٧١ درصد بیشترین افزایش را نسبت به سال قبل داشته اند و استان های ایلام و اردبیل به ترتیب با ٠.٢٨ درصد و ٠.٦٤ درصد کمترین افزایش را نسبت به سال قبل داشته‌اند.

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر به اینجا مراجعه کنید.

 

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: شاخص شیر زمستان کود سیستان و بلوچستان مرکز آمار ایران قیمت پارس تولید گاوداران پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۷۳۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکه ۲۰۰ هزار تومان گران شد

به گزارش قدس آنلاین، قیمت هر قطعه سکه طرح جدید تا لحظه درج این خبر در معاملات امروز پنجشنبه (۱۳ اردیبهشت) در بازار طلای تهران نسبت به قیمت پایانی روز گذشته، با رشد ۲۲۱ هزار تومانی به ۴۱ میلیون و ۸۰۶ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با افزایش ۲۵۸ هزار تومانی نسبت به قیمت پایانی روز کاری گذشته، ۳۸ میلیون و ۱۹۵ هزار تومان معامله شد.

امروز نیم سکه با افزایش ۲۰۰ هزار تومانی نسبت به روز کاری گذشته، ۲۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و ربع سکه با رشد ۳۰۰ هزار تومانی، ۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش رسید.

قیمت سکه گرمی نیز با افزایش ۲۰۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته، به نرخ ۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان دادوستد شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در بازار طلای تهران سه میلیون و ۴۶۷ هزار تومان معامله شد.

بهای هر اونس طلا در بازارهای جهانی به ۲ هزار و ۳۰۸ دلار رسید.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • قیمت جهانی موادغذایی بالا رفت
  • تورم ترکیه چقدر است؟
  • پیش بینی جالب یک کارشناس از قیمت خودرو/ قیمت کارخانه تغییر می‌کند؟
  • شکست نفت در فرار از بزرگترین کاهش هفتگی ۳ ماه گذشته
  • هیات تجاری نروژی از ظرفیت‌های تولیدی و صنعتی استان زنجان بازدید کرد
  • افزایش بودجه ماشین‌آلات روستایی استان اصفهان نسبت به کل کشور
  • افزایش بودجه ماشین‌آلات روستایی اصفهان نسبت به کل کشور
  • قیمت طلا و سکه امروز 13 اردیبهشت 1403
  • سکه ۲۰۰ هزار تومان گران شد
  • دشت هراز بزرگترین تولیدکننده برنج مازندران است