Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@18:23:46 GMT

دروازه‌بان مصر و روزه گرفتن در جام جهانی فوتبال

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۷۳۷۰۹

دروازه‌بان مصر و روزه گرفتن در جام جهانی فوتبال

رکنا: دروازه‌بان با تجربه مصری‌ها می‌گوید باید جلسه‌ای در رابطه با روزه گرفتن بازیکنان مصر در جام جهانی و روزهای قبل از آن تشکیل شود.

به گزارش رکنا به نقل از اکسپرس، تیم‌ ‌ملی فوتبال مصر بعد از سال‌ها توانست جواز حضور در جام جهانی را به دست بیاورد. این تیم دیشب (جمعه) در دیداری دوستانه به مصاف تیم‌ ‌ملی فوتبال کویت رفت که این مسابقه برنده‌ای نداشت و با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به این که در ماه مبارک رمضان قرار داریم مصری‌ها شرایط ویژه‌ای را در راه آمادگی برای جام جهانی 2018 روسیه سپری می‌کنند.

عصام الحضری، دروازه‌بان 45 ساله تیم‌ ‌ملی فوتبال مصر که مسن‌ترین بازیکن جام جهانی محسوب می‌شود در ارتباط با روزه گرفتن مصری‌ها در طول جام جهانی، گفت‌: بازی اول ما برابر اروگوئه در شرایطی برگزار می‌شود که احتمالا بازیکنان ما روزه باشند. روزه گرفتن اهمیت بسیار زیادی برای ما دارد ولی از طرفی حضور پر قدرت در جام جهانی نیز برای ما اهمیت بسیار زیادی دارد. به همین خاطر قرار است به زودی جلسه‌ای با بازیکنان داشته باشیم و در آن تصمیم گیری کنیم که آیا در روزهای منتهی به بازی با اروگوئه بازیکنان روزه باشند یا خیر.

علاوه بر تیم‌هایی نظیر مصر، ایران، عربستان و سنگال که بازیکنان مسلمان زیادی در ترکیب خود دارند، خیلی از بازیکنان بزرگ مسلمان نظیر پل Bridge پوگبا، مسوت اوزیل، انگولو کانته ، مروان فلاینی نیز از چنین شرایطی برخوردار هستند و قرار است با مشاوران تغذیه خود در ارتباط با روزه گرفتن در یک هفته‌ پایانی ماه مبارک رمضان صحبت کنند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سلامت ماه رمضان مهم ترین های 24 ساعت جام جهانی دروازه بان فوتبال مصر مصری عکس حوادث فیلم مردم زندگی رابطه پنهانی دختر مرد ایرانی ازدواج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۷۳۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرخپوشان بعد از تمرین راهی اراک شدند

 سرخپوشان پایتخت امروز بعدازظهر در ورزشگاه کاظمی آخرین تمرین خود را پیش از سفر به اراک برگزار کردند.

 راندو در قالب سه گروه بخش نخست تمرین بود که با حضور اوسمار و سیدجلال حسینی در کنار سایر بازیکنان دنبال شد. 

مرور برنامه‌های تاکتیکی و فوتبال هدفمند نیز بخشهای بعدی این تمرین بود که یک ساعت به طول انجامید. 

امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند کماکان مصدومان اردوی پرسپولیس هستند که زیر نظر کادر پزشکی بودند و سایر بازیکنان با روحیه بالا در تمرین شرکت داشتند. 

سرخپوشان بعد از پایان تمرین و پس از یک وقفه کوتاه، با ۲ دستگاه اتوبوس راهی اراک شدند.

 پرسپولیس فردا در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در اراک به مصاف آلومینیوم می‌رود‌. 

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • (ویدئو) تراکتور در ضربات پنالتی ذوب آهن را حذف کرد
  • تراکتور از ذوب آهن انتقام گرفت/ صعود سرخ های تبریز به یک چهارم
  • تساوی تراکتور و ذوب آهن درپایان ۹۰ دقیقه/حملات سرخ ها نتیجه نداشت
  • تیم ملی فوتسال ایران فینالیست شد/ یک گام تا قهرمانی در قاره‌کهن
  • استارت انفجاری خط دفاعی تراکتور را بهم ریخت!
  • تیم ملی فوتسال ایران راهی فینال شد/ پیروزی سخت در ضربات پنالتی
  • شکست تیم ملی ایران برابر ازبکستان در نیمه اول
  • سرخپوشان بعد از تمرین راهی اراک شدند
  • جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی
  • استرس فوتسالیست هاباید کنترل شود/ سرعت پیشرفت آسیا ازما بیشتر است