Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: رئیس شبکه بهداشت و درمان لنگرود گفت: لنگرود از لحاظ استقرار پایگاه های اورژانس ۱۱۵ بهترین شهرستان در گیلان است که دارای ۵ پایگاه اورژانس شهری و یک پایگاه اورژانس روستایی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان، اولین جلسه مجمع عمومی سلامت شهرستان لنگرود با حضور اعضای شورای اداری، خیرین، مسئولان و امام جمعه شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری لنگرود تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دکتر رامین غلامپور، رئیس شبکه بهداشت و درمان لنگرود در تشریح وضعیت شهرستان از لحاظ بهداشتی و درمانی، گفت: از جمعیت 140 هزار نفری شهرستان، صد هزار نفر در شهر ساکن هستند که از این تعداد هم 39 هزار و 940 نفر در حاشیه شهر سکونت دارند.

 

وی با بیان اینکه لنگرود و رشت از  هرهای  دارا حاشیه نشینی هستند، افزود: برای اینکه خدمات به نحو احسن در اختیار تمام افراد قرار گیرد پایگاه هایی در راستای ارتقای سلامتی در این مناطق تشکیل شد.

 

دکتر غلامپور با اشاره به اینکه در حال حاضر 11 مرکز بهداشتی و درمانی(مراکزخدمات جامع سلامت) و پنج پایگاه خدمات جامع سلامت در شهرستان فعالیت می کنند، تصریح کرد: از پنج پایگاه خدمات جامع سلامت چهار پایگاه در منطقه حاشیه نشین و یک پایگاه در منطقه چمخاله است.

 

رئیس شبکه بهداشت و درمان لنگرود ادامه داد: این شهرستان از لحاظ استقرار پایگاه های اورژانس 115 بهترین شهرستان در استان گیلان است که دارای پنج پایگاه اورژانس شهری و یک پایگاه اورژانس روستایی است.

 

وی با بیان اینکه سلامت امر پیچیده ای است، خاطرنشان کرد: داشتن تن سالم نشانه سلامتی نیست بلکه در کنار تن سالم باید روح و روانی سالم، وضعیت معیشتی و اقتصادی و مشارکت اجتماعی هم مطلوب باشد.

 

اجتماعی سازی مقوله سلامت مهم ترین هدف مجمع عمومی سلامت

دکتر غلامپور، اجتماعی سازی مقوله سلامت را مهم ترین هدف مجمع عمومی سلامت عنوان و اظهار کرد: وزارت بهداشت تولیت سلامت را بر عهده دارد و برای اینکه سلامت در جامعه ما به طور کامل وجود داشته باشد باید همه ارگان ها و نهادها و به خصوص مردم در بحث سلامتی مشارکت کنند.

 

رئیس شبکه بهداشت و درمان لنگرود در خصوص کانون سلامت محله در لنگرود، گفت: ساختمانی در انزلی محله لنگرود در خصوص کانون سلامت محله مستقر است  که جمعیت سه محله در مجاورت هم ( انزلی محله، کاسگرمحله و راه پشته)با جمعیت ده هزار نفری را تحت پوشش قرار می دهد و اهالی این محلات با تشکیل کارگروه هایی مشکلات و معضلات محلات را تعیین و به متولیان امر سلامت منعکس می کنند.

پایان پیام/167

منبع: شبستان

کلیدواژه: نمایشگاه قرآن کریم برجام ماه رمضان خبرگزاری شبستان دولت مجلس مصلی تهران اعتصاب کامیون داران مجمع عمومی سلامت اورژانس ۱۱۵ لنگرود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۷۳۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار گروه‌های مرمتی و باستان شناسی در نقش ستم


علیرضا عسکری مدیر پایگاه میراث جهانی تخت جمشید چاوردی گفت: در اثر بارندگی‌های اخیر، محوطه باستانی نقش رستم دچار آب گرفتگی شد و در پی آن فرونشست‌های متعددی در منطقه رخ داده است.
او افزود: هم اکنون تیم پایش، حفاظت و مرمت همراه با گروه باستان شناسی پایگاه میراث جهانی تخت جمشید در این محوطه باستانی مستقر هستند و پس از تهیه گزارش علمی، برنامه ساماندهی محوطه نقش رستم آغاز خواهد شد.
عسکری با بیان اینکه بخشی از فرونشست‌های رخ داده در این محوطه باستانی مربوط به فرونشست عمومی دشت مرودشت است افزود: بخش دیگری از مشکلات مجموعه هم به آوار گسترده بارو‌های خشتی نقش رستم برمی گردد که طی این بارندگی‌ها بخش بارو‌ها و آوار‌های رسوب شده باستانی دچار رانش شد.
او گفت: پایگاه میراث جهانی تخت جمشید بلافاصله پس از اخذ مجوز از پژوهشگاه میراث فرهنگی برنامه ساماندهی، حفاظت و مرمت نقش رستم را آغاز خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • مراسم عزاداری امام جعفر صادق علیه السلام در لنگرود
  • استقرار گروه‌ پایش و مرمت در مجموعه باستانی نقش رستم
  • استقرار گروه‌های مرمتی و باستان شناسی در نقش رستم
  • استقرار گروه‌های مرمتی و باستان شناسی در نقش ستم
  • استقرار گروه‌های پایش و مرمت در نقش رستم
  • تکمیل بیمارستان رازی کوهدشت تا پایان سال ۱۴۰۴
  • مصوبه فوق‌العاده خاص کارکنان نظام سلامت از امسال اعمال می‌شود
  • ضرورت استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی در علوم‌ پزشکی
  • پرداخت «فوق العاده خاص» کارکنان نظام سلامت از سال جاری
  • ۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری