Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@09:15:02 GMT

ناواس-کاریوس: تقابل گلرهای پرنوسان

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۷۳۸۶۷

ناواس-کاریوس: تقابل گلرهای پرنوسان

تمام بازی‌هایی که کاریوس و ناواس در این فصل انجام داده اند، زیر میکروسکوپ قرار داشته اند و با دقت بررسی شده اند ولی فینال امشب، این فشار حتی بیش از قبل خواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، این سومین فینال پیاپی برای گلر کاستاریکایی رئال است، چیزی که شاید کمتر کسی در سال 2014، هنگام پیوستن او به رئال پیش بینی اش می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علت آن البته این نیست که کسی به رقابت طلبی رئال در اروپا و حفظ سطح بالایش شک داشت، بلکه علت این بود که کسی فکر نمی‌کرد گلر کاستاریکایی، سال‌ها در جمع سپیدپوشان باقی بماند.با این حال، زیدان و هم تیمی‌های ناواس، هیچگاه شکی به توانایی‌های او نداشتند.

 

 

 

 

در روز یازدهم آوریل، در دیدار برگشت یک چهارم نهایی، ناواس اشتباهات مرگباری داشت که منجر به گلزنی یووه شد و تیمش تا آستانه حذف نیز پیش رفت. با این حال، او خیلی سریع جبران کرد و شاید بهترین عملکردش در پیراهن رئال را در دو بازی رفت و برگشت مقابل بایرن به نمایش گذاشت. حالا فینال شاید تمام آن چیزیست که ناواس، یک بار دیگر برای اثبات خود نیاز دارد.

 

اگر ناواس در هر بازی زیر ذره بین قرار دارد، کاریوس شرایط سخت تری را تجربه می‌کند زیرا رسانه‌های انگلیسی با وسواس خاصی او را نقد می‌کنند و هر هفته نیز نام جانشین‌هایی برای او از جمله الیسون بکر، یان اوبلاک و دوناروما مطرح می‌شود. او می‌تواند به سومین گلر آلمانی تبدیل شود که با یک باشگاه خارجی، قهرمان چمپیونزلیگ شده است. پیش از او، ایلگنر و تراشتگن موفق به چنین کاری شده بودند.

 

 

 

کلوپ اما به او اعتماد کرده و کاریوس را به عنوان دروازه بان اصلی انتخاب کرده است. پاسخ این اعتماد نیز توسط کاریوس داده شده و گلر آلمانی در 32 بازی، 16 کلین شیت انجام داده که 6 کلین شیت آن در چمپیونزلیگ بوده است.

لیورپول لوریس کاریوس کیلور ناواس رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیورپول کیلور ناواس رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۷۳۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل های برتر رئال مادرید در بازی های خارج از خانه مقابل رئال سوسیداد / فیلم

صفحه رسمی رئال مادرید ویدیویی از گل های برتر این باشگاه در تقابل های خارج از خانه با رئال سوسیداد را منتشر کرده است.

دانلود (7.2MB)

دیگر خبرها

  • پیروزی تیم والیبال دانش‌آموزی مقابل چین تایپه/ تقابل با آلمان در فینال جهان
  • رضا اسدی تقابل با پرسپولیس را از دست داد
  • از حضور رکابزنان قزوینی در تیم ملی تا نقل و انتقالات در کراپ الوند
  • خلاصه بازی رئال مادرید ۱ - ۰ رئال سوسیداد + ویدئو
  • فیلم/ خلاصه بازی رئال سوسیداد ۰ - رئال مادرید ۱
  • خلاصه بازی رئال سوسیداد 0-1 رئال مادرید (لالیگا - 2023/24)
  • گسترش بحران تقابل ارزش‌های لیبرال با آزادیخواهان
  • گل های برتر رئال مادرید در بازی های خارج از خانه مقابل رئال سوسیداد / فیلم
  • ملوان-سایپا، به یاد دوران پرستاره! (عکس)
  • هشدار چین به آمریکا: بین تقابل و همکاری یکی را انتخاب کنید