Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه پلیس با تمام ظرفیت خود در ماه رمضان به مردم خدمت‌رسانی می‌کند، گفت: برقراری امنیت در راهپیمایی روز قدس و روان‌سازی ترافیک اولویت نخست ماست. ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۲ استانها زنجان نظرات

سردار علی آزادی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان ضمن تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر به تمام رزمندگان اسلام اظهار داشت: پلیس برای تامین نظم و امنیت برای مراسمات شب‌های قدر و راهپمیایی روز قدس تمهیداتی اندیشیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: کسانی که در این ایام مبارک رفاه حال همشهریان را نکنند و در ملا عام روزه‌خواری کنند با هماهنگی‌های انجام شده تحویل مراجع قضایی خواهند شد.

فرمانده انتظامی استان زنجان در ادامه با بیان اینکه   پلیس با همکاری نیروهای بسیج و پلیس افتخاری به شکل محسوس و نامحسوس در سطح استان حضور دارند، گفت: خوشبختانه با تلاش‌های نیروهای پلیس سرقت‌های کلان در استان زنجان کاهش یافته است.

سردار آزادی با بیان اینکه از هم‌استانی‌ها درخواست داریم اشیاء گرانبهای خود را در منازل نگذارند، تصریح کرد: مردم باید تمام نکات ایمنی را هنگام خروج از منازل رعایت کنند.

وی در پایان توصیه کرد: مردم در شبهای ماه مبارک رمضان هنگام رفتن به مساجد و مهمانی توصیه‌های ایمنی را رعایت کنند و از گذاشتن پول، طلا و اشیای قیمتی جدا خودداری کنند.

انتهای پیام/ ع

R41375/P1494/S6,59/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۷۳۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت رسانی به بیش از ۵۰۰ هزار مسافر نوروزی توسط شهرداری شیراز

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری شیراز گفت: شهرداری شیراز در ایام نوروز به پانصدهزار نفر از مسافران نوروزی خدمت رسانی کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس، روح الله خوشبخت عصر امروز_ یکشنبه بیست و ششم فروردین_ در تشریح اقدامات گسترده انجام شده در حوزه مدیریت شهری در ایام تعطیلات نوروز و ماه مبارک رمضان اظهار کرد: شهرداری شیراز در ایام نوروز به پانصدهزار نفر از مسافران نوروزی ارائه خدمات کرد و در تعطیلات عید سعید فطر نیز میزبان ۵۲ هزار نفر مسافر بود.

وی حفظ و توسعه فضای سبز را از دغدغه‌های اصلی مدیریت شهری برشمرد و افزود: در این ایام تعداد ۶ فرش گل و ۱۳ سفره نوروزی در سطح شهر گسترانده شد و مساحت گلکاری های سطح شهر به بیش از ۲۰۰ هزار متر مربع افزایش یافت.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری شیراز تعداد المان‌های سبز را ۸۰ قطعه اعلام و اضافه کرد: ۲۰ تابلوی خوش آمدگویی و ۱۵۵۰۰ متر مربع نقاشی دیواری طی این مدت انجام شده است.

خوشبخت میزان پاکسازی و حفظ و نگهداری از مبادی ورودی و خروجی شهر را بیش از ۳۰ میلیون متر مربع اعلام و تصریح کرد: طی این مدت ۱۲۲ تن سرشاخه و ۱۷ تن لاستیک فرسوده از سطح شهر جمع آوری شد.

وی با بیان اینکه در این ایام شستشوی معابر بیش از یک میلیون متر مربع انجام شد، اظهار کرد: بیش از ۳۳۶ هزار متر طول رنگ آمیزی تک لبه جداول انجام شد و شش مرکز معاینه فنی آماده ارائه خدمات به شهروندان و مسافران نوروزی بودند.

معاون شهردار شیراز در ادامه به اقداماتی که در حوزه معاونت حمل و نقل و ترافیک صورت گرفته است اشاره کرد و افزود: در این مدت تعداد ۲۷ پارکینگ شهرداری و یکصد پارکینگ شخصی و ۱۹ پارکینگ موقت آماده خدمت رسانی به شهروندان بودند.

خوشبخت در ادامه با اشاره به اقداماتی که در حوزه معاونت فنی و عمرانی انجام شده است، تصریح کرد: در این حوزه همچنین اقداماتی همچون اجرای آسفالت، تمیزکاری و خط کشی مسیرهای انحراف ترافیکی، نصب علائم و تابلوهای راهنمایی و رانندگی، بازگشایی مسیرهای جدید ترافیکی صورت گرفت.

وی ادامه داد: در حوزه خدمات شهری تعداد ۷۸ غرفه ماهی گلی و ۱۶۰ غرفه عیدانه در سطح شهر برپا شد. همچنین با اجرای طرح تنظیم بازار در ایام نوروز در ۲۰ بازارچه منتخب، اقلام مصرفی شهروندان توزیع شد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری شیراز خاطر نشان کرد: در حوزه اطلاع رسانی تعداد ۱۰ هزار نسخه نقشه شیراز جهت توزیع میان مسافران چاپ شد و ۲ سامانه اسکان راه اندازی شد.

به گفته خوشبخت، در ایام نوروز ۵ کمپ در محورهای زیباشهر، جنت، سعدیه، مسجد جامع شهدا، نمایشگاه بین المللی گلستان جهت اسکان مسافران نوروزی برپا شد و ۱۴ سالن ورزشی شهرداری شیراز و ۵ سالن ورزشی اداره کل ورزش و جوانان و تعدادی از مراکز مذهبی و بوستان‌ها جهت استفاده مسافران نوروزی تجهیز شدند.

وی افزود: در ایام نوروز سازمان فرهنگی شهرداری شیراز اقدام به توزیع نزدیک به ۱۲۰ هزار افطاری ساده در ۳۰۰ مکان کرد و برپایی سه موکب و یک خیمه در محورهای شهری عفیف آباد، حافظیه و ارگ کریمخان زند از دیگر اقداماتی بود که در این مدت انجام شد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری شیراز در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز در ایام بارندگی به ۶۰۷ نفر-ساعت ارائه خدمات کرد و ۷ نفر مسافر نوروزی را از مرگ حتمی نجات داد.

خوشبخت ادامه داد: در ایام نوروز تعداد تماس‌های دریافتی سامانه ۱۳۷ شهرداری شیراز بیش از ۱۰ هزار تماس بود.

کد خبر 744518

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره رسانه‌ای روایت خدمت در سمنان
  • روند سوخت‌رسانی در زنجان عادی است
  • استقبال بالای زنجانی‌های از طرح زندگی با آیه‌ها
  • تعامل تمییز و دلچسب با مردم در طرح «زندگی با آیه ها»
  • خدمت رسانی به بیش از ۵۰۰ هزار مسافر نوروزی توسط شهرداری شیراز
  • در اجرای طرح نور؛ پلیس از همکاری مردم قدردانی کرد
  • پلیس از همکاری مردم قدردانی کرد
  • استقبال بیش از ۷۰ هزار نفر از طرح زندگی با آیه‌ها
  • حامیان زنجانی به ۳۶ هزار و ۴۸۰ نفر رسید
  • جایگاه‌های سوخت استان زنجان طبق روال گذشته در حال خدمت‌رسانی هستند