Web Analytics Made Easy - Statcounter

عزیر فیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد:‌ امروز روزی حساس و سرنوشت‌ساز در شناسایی پیکر‌های حادثه سقوط هواپیمای «ای تی آر» 29 بهمن مسیر تهران یاسوج است.

وی اضافه کرد: امروز 10 پیکر و 50 بافت انسانی حادثه هواپیمای «ای تی آر» را از قله پازن پیر به شهر سی‌سخت انتقال داده می‌شود.

در همین خصوص امان‌الله جهانبین  مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: همکاران ما در جمعیت هلال احمر امروز  با یک عملیات گسترده در حال انتقال پیکرهای سقوط هواپیما «ای تی آر» هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش فارس از یاسوج، 29 بهمن‌ماه 96 هواپیمای تهران ـ یاسوج در ارتفاعات دنا سقوط کرد که در این حادثه 66 تن از هموطنان‌مان را از دست دادیم که به دلیل شرایط جوی و سخت‌گذر بودن محل سقوط و بارش بیش از 4 متر برف هنوز پایان عملیات جست‌وجوی پیکر جانباختگان اعلام نشده و همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/ذ

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۷۴۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | چاه در یک شهرک جان شهروندی را گرفت

دریافت 2 MB

به گزارش همشهری آنلاین، سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان اتش نشانی تهران در رابطه با این حادثه توضیح داد: ساعت ۱۸ و ۴ دقیقه عصر روز گذشته یک مورد حادثه سقوط در چاه به آدرس شهرک ولیعصر خیابان عمرانی به سازمان آتش نشانی تهران اطلاع داده شد که بلافاصله دو ایستگاه به همراه تجهیزات و دستگاه‌های مورد نیاز در حوادث چاه به محل اعزام شدند.

او گفت: آتش‌نشان‌ها در مدت زمان سه دقیقه به محل رسیدند و مشاهده کردند در یک سوله متروکه یک طبقه به وسعت حدود چهارصد تا پانصد متر که هیچ دستگاهی و هیچ کاربری در آن وجود نداشت یک چاه عمیق به عمق حدود هفتاد متر حفر شده بود و انتهای چاه به عمق هفت تا هشت متری آب وجود داشت.

ملکی گفت: اعلام کردند فردی که در داخل چاه بود و در میان راه از تجهیزات خود جدا شده بود و داخل آب سقوط کرده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: نجاتگر آتش‌نشانانی به پایین رفت و در پایین چاه یک پمپ آب گذاشته شده بود که آب انتهایی رو تخلیه کنند.پمپ دچار نقص شده بود که پمپ را مجدداً راه‌اندازی کردند و آب تخلیه شد، اما دیواره‌های انتهایی چاه هم از لایه‌های خاک در حال ریزش به داخل چاه بود که وضعیت را خطرناک‌تر کرده بود.

او گفت: آتش نشانان با ایمن سازی لازم سریعاً مقداری از آب رو تخلیه کردند و موفق شدند به فرد حادثه دیده که مرد چهل و چهار ساله ایرانی بود، دسترسی پیدا کنند. به تأیید عوامل اورژانس مشخص شد که فرد در دقایق اولیه به خاطر سقوط در داخل آب متأسفانه جان خود را از دست داده است.

کد خبر 843961 منبع: باشگاه خبرنگاران جوان برچسب‌ها آتش‌ نشانی تهران پایتخت

دیگر خبرها

  • انتقال بیش از ۲۴۱ هزار تن گندم در سال ۱۴۰۲ به سایر نقاط کشور
  • انجام حدود۱۰ هزار تست تشخیصی بیماری سل در گاوداری‌های شهرستان تربت حیدریه
  • سقوط آزاد ین ژاپن
  • سقوط مرگبار موتور سیکلت از پل در شهرستان رامهرمز
  • انتقال هواپیمای نتانیاهو به جای امن هنگام حمله موشکی
  • انتقال هواپیمای ویژه نتانیاهو به جای امن هنگام حمله موشکی ایران
  • انحراف پراید از جاده و سقوط به دره ۴ مصدوم بر جای گذاشت
  • ۳ کشته و مصدوم در سانحه رانندگی در جاده پاتاوه_دهدشت
  • پسر آبادان علیه سرنوشت شوم: برچسب سقوط ممنوع
  • ببینید | چاه در یک شهرک جان شهروندی را گرفت