Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - کرج-ايرنا- مديرکل استاندارد استان البرز گفت: اجاق گاز با نام تجاري سان تک `SUNTECK` غير استاندارد است.

فتانه شکرالهي روز شنبه در گفت وگو با خبرنگارايرنا افزود: بازرسان اين اداره کل در بازرسي هاي به عمل آمده از سطح بازار اين کالا را که علامت استاندارد جعلي داشته شناسايي کردند.
وي اظهار کرد: اين کالا غيراستاندارد توقيف و توليد کننده آن به مراجع قضايي معرفي شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شکرالهي تاکيد کرد: تمام کالاهاي مشمول استاندارد اجباري براي توليد و توزيع دربازار بايد پروانه کاربرد علامت استاندارد دريافت کنند و براساس آن، استانداردها را رعايت کنند.
وي افزود: توليدکنندگاني که بدون دريافت پروانه کاربرد علامت استاندارد، اقدام به توليد کالا و جعل علامت استاندارد روي آن مي‌کنند که اين افراد متخلف بوده و قانون را نقض کرده‌اند و به همين دليل از آنها شکايت شده و به دادگاه معرفي مي‌شوند.
وي يادآورشد: شهروندان در صورت مشاهده اين محصولات مي توانند ضمن عدم خريداري ، نشاني فروشنده به شماره 1517 اداره کل استاندارد استان البرز اطلاع دهند.
7411/ 6155
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۷۴۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی شرکت تعاونی برفره برای ساخت واگن های باری با استاندارد اروپا

تین نیوز

مدیرعامل شرکت تعاونی برفره از آمادگی این شرکت برای تولید واگن های باری با استاندارد اروپا و تحت لیسانس شرکت های معتبر خارجی خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ریل نیوز، مجتبی عباسی مدیرعامل شرکت تعاونی برفره، با بیان اینکه این شرکت هم اکنون ظرفیت تولید ۳۰۰ دستگاه واگن باری در طول سال را دارد، اظهار کرد: تمامی واگن ها بر اساس نیاز سفارش دهنده ساخته و تحویل داده می شوند.

عباسی ضمن تاکید بر ضرورت رعایت اصول استاندارد اروپا در تولید واگن از سوی شرکت های ایرانی، عنوان کرد: اکنون این امکان برای تولیدکننده های داخلی فراهم نیست؛ چون استانداردسازی واگن ها باعث افزایش هزینه تولید می شود.

مدیرعامل شرکت تعاونی برفره تاکید کرد: باتوجه به ظرفیت محدود برخی از خطوط ریلی کشورمان در تحمل بار سنگین، به ناچار، برخی قطارها مجبورند که سرعت خود را کاهش دهند که این موضوع باعث نارضایتی  کارفرماها می شود.

عباسی از آمادگی این شرکت برای تولید واگن های باری تحت لیسانس شرکت های معتبر خارجی خبر داد و گفت: ما می توانیم این دانش را به کشور بیاوریم و مطابق استانداردهای جهانی، به تولید واگن بپردازیم.

مدیرعامل شرکت تعاونی برفره خاطرنشان کرد: با تولید این نوع از واگن ها، هم می توانیم ظرفیت تولید را در کشور بالا ببریم و هم امکان صادرات واگن به سایر کشورها از جمله حوزه CIS فراهم می شود.

وی با اشاره به گلوگاه هایی که در حوزه تولید واگن با مشارکت شرکت های خارجی وجود دارد، عنوان کرد: در صورت موافقت وزارت صمت و راه آهن، ما امکان تولید واگن با استاندارد اروپا را در دو فاز داریم.

عباسی با بیان اینکه هم اکنون بیش از ۹۰ نفر نیروی متخصص در این شرکت مشغول به فعالیت هستند، تاکید کرد: در حال حاضر به دلیل نبود سفارش، خط تولید واگن کارخانه ما خالی است و تنها سایر خطوط کارخانه، از جمله خط تعمیرات و اورهال واگن های باری فعال است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • شروع فرآیند انتخاب واحد تولیدی نمونه در خوزستان
  • صدور و تمدید ۱۸۸ فقره پروانه استاندارد در استان اردبیل
  • صدور کالا‌های صادر کنندگان گلستانی با مجوز داخلی به ۱۱۰ کشور جهان
  • صدور و تمدید ۱۸۰ فقره پروانه استاندارد در استان اردبیل
  • اولین واکنش ایران خودرو به فروش پژوپارس با قیمت جدید
  • پاسخ ایران خودرو به فروش پژو پارس با قیمت جدید به متقاضیان
  • ۲۴ واحد متخلف در اصفهان ۶ میلیارد ریال جریمه شدند
  • واکنش ایران خودرو به فروش پژو پارس با قیمت جدید به متقاضیان
  • جلوگیری از خروج ارز با متصل شدن به زنجیره بین المللی استاندارد
  • آمادگی شرکت تعاونی برفره برای ساخت واگن های باری با استاندارد اروپا