Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: در دو بازی آینده باید به پیروزی برسیم و استرالیا و ژاپن انگیزه بالایی برابر ایران دارند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ایگور کولاکوویچ پس از شکست ۳ بر یک ایران برابر فرانسه در هفته اول لیگ ملت های جهان اظهار داشت:

این اولین مسابقه ما در لیگ ملت ها بود و برابر یکی از بهترین تیم های دنیا قرار گرفتیم که مدافع عنوان قهرمانی هم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایگور کولاکوویچ ادامه داد:

با تیم اصلی فرانسه روبرو شدیم که شرایط بسیار خوبی دارد. ضمن اینکه آنها انگیزه زیادی داشتند که برابر تماشاگران خود پیروز شوند. به هر حال ما خوب مبارزه کردیم و در یک ست هم پیروز شدیم.

سرمربی تیم ملی والیبال خاطرنشان کرد:

بعد از ست دوم نتوانستیم دریافت خود را تقویت کنیم، ضمن اینکه حمله اول ما هم قدرت چندانی نداشت و در مجموع نتیجه را به حریف واگذار کردیم.

ایگور کولاکوویچ درمورد بازی های آینده ایران در هفته اول گفت:

در دو بازی آینده باید به پیروزی برسیم. استرالیا وژاپن انگیزه بالایی برابر ایران دارند. برای آماده کردن خودمان نتوانستیم بازی های دوستانه زیادی برگزار کنیم و تنها دو بازی برابر صربستان داشتیم. به هرحال امیدوارم که بازی به بازی بهتر شویم.

ایگور کولاکوویچ افزود:

برای فردا و پس فردا برابر استرالیا و ژاپن کارمان سخت است، چون آنها همیشه برابر ما انگیزه بالایی دارند. بنابراین ما باید خیلی خوب بازی کنیم تا برنده شویم.

سرمربی تیم ملی با بیان اینکه به نظرم یکی از بهترین بازیکنان جهان، انگاپت است، گفت:

برابر ما تونیوتی هم خیلی عالی بازی کرد و بسیار موثر بود. در مجموع باید بگویم که آنها یک تیم هستند و کار تیمی خوب آنها دلیل پیروزی شان برابر ایران بود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ ملت های جهان ایگور کولاکوویچ تیم ملی والیبال سرمربی تیم ملی والیبال لیگ ملت های جهان والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۷۴۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنج بازی مهم برای مهاجم با انگیزه پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، عیسی آل کثیر، مهاجم جنوبی پرسپولیس که از ابتدای نیم فصل دوم به جمع سرخ‌ها اضافه شد و به عنوان تنها مهاجم تخصصی این تیم کار خود را ادامه می‌دهد، در این مدت نمایش امیدوار کننده‌ای داشته است.

آل کثیر در بازی هفته گذشته تلاش کرد دروازه تیم سابق خود، سپاهان اصفهان را در آزادی باز کند اما موفق به این کار نشد تا پس از سه بازی گلزنی متوالی، روند خوب او متوقف شود.

آل کثیر با هفت گل زده در لیگ و جام حذفی در کنار شهاب زاهدی که در زمستان پرسپولیس را ترک کرد برترین گلزنان این فصل پرسپولیس محسوب می‌شوند که حالا عیسی فرصت این را دارد در ۵ بازی باقی مانده لیگ علاوه بر بهتر کردن آمار خود و تبدیل شدن به برترین گلزن این فصل لیگ برتر پرسپولیس، در دفاع از عنوان قهرمانی پرسپولیس نیز سهم مهمی داشته باشد.

عیسی این هفته باید مقابل مدافعان باانگیزه نساجی در ورزشگاه وطنی برای گلزنی تلاش کند.

دیگر خبرها

  • اظهارات رهبر چین درباره اهداف سفرش به فرانسه
  • درخواست امری از بازیکنان: انرژی را برگردانید
  • مقام فرانسوی انفعال دولت را در برابر نسل کشی در غزه محکوم کرد
  • مورایس: تلاش و انگیزه ما فردا ۲ برابر است
  • حسینی: لیگ را باید به بهترین شکل تمام کنیم
  • ادعای عجیب ژاوی بعد از قهرمانی رئال!
  • دلیل شکست اینتر در سری آ بعد از یک سال
  • ژاوی: بارسا نباید این فصل را فراموش کند
  • پنج بازی مهم برای مهاجم با انگیزه پرسپولیس
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| اهداف متفاوت پرسپولیس و نساجی/ حفظ صدرنشینی استقلال به شرط شکست ذوب‌آهن