Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - مدير امور سازمان و برنامه ريزي گفت: بانک سپه به منظور تسهيل دسترسي مشتريان به معاملات آنلاين بورس به ويژه در شهرهايي که امکان مراجعه حضوري به نمايندگي کارگزاري وجود ندارد، فرآيند ثبت نام معاملات برخط سهام را از طريق شعب منتخب بانک در سراسر کشور انجام خواهد داد.
به گزارش خبرگزاري آريا، فتاحي اظهار داشت: معاملات بر خط امکان دسترسي سريع، آسان و مطمئن سرمايه گذاران به سيستم هاي معاملات بازارهاي اوراق بهادار را به صورت اينترنتي و غيرحضوري فراهم کرده و کليه عمليات آن اعم از ارسال سفارش هاي خريد و فروش و عمليات بانکي (واريز و دريافت وجه) از طريق اينترنت و به صورت لحظه اي انجام مي پذيرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: در معاملات آنلاين بورس سرمايه گذار (مشتري) مستقيماً و بدون دخالت کارگزار سفارش هاي خريد و فروش خود را از طريق بسترهاي امن اينترنتي به هسته معاملات ارسال و تمامي سفارش هاي ثبت شده توسط سرمايه گذار در سيستم معاملات، توسط کارگزاري کنترل و در صورت مغايرت با دستورالعمل معاملات برخط مراتب سريعاً به مشتري اطلاع رساني مي شود و از انجام سفارش مذکور جلوگيري به عمل مي آيد.
مدير امور سازمان و برنامه ريزي تصريح کرد: از الزامات معامله آنلاين، دارا بودن حساب متمرکزي است که به نفع کارگزار مربوط وکالتي شده است، بدين نحو که همراه با ارسال سفارش مشتري از طريق رايانه به سيستم معاملات به صورت لحظه اي با بانک مشتري ارتباط برقرار شده و معادل وجه خريد، در حساب مشتري مسدود مي گردد و به محض انجام سفارش خريد، وجه مورد نظر از حالت مسدود خارج مي شود.
فتاحي ادامه داد: خدمت مذکور در فاز اول توسط شعب مرکزي مشهد (شاخص 24) اسدآبادي بندرعباس (شاخص 1015) مرکزي رشت (شاخص 12) مرکزي کرمانشاه (شاخص 20) ميدان طالقاني بيرجند (شاخص 1578) ارائه و سپس به ساير مديريت هاي شعب مناطق تسري خواهد يافت.
وي گفت: مشتريان بانک سپه براي ثبت نام معاملات آنلاين در شعب بانک سپه مي بايست به شعب منتخب مراجعه و فرم هاي مربوط را تکميل و مدارک لازم براي ثبت نام معاملات آنلاين را به شعبه تحويل داده و نام کاربري و رمز ورود به سامانه معاملات آنلاين را به صورت پست الکترونيکي دريافت کنند.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۷۴۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های درسی از امروز

ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ پایه‌های دوم تا ششم ابتدایی، هشتم، نهم، یازدهم و دوازدهم از امروز (۵ اردیبهشت) آغاز شد.

به گزارش مهر، ثبت سفارش و توزیع کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید تمامی دوره‌های تحصیلی از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به نشانی my.gov.ir یا پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir یا سامانه irtextbook.ir انجام می‌شود.

دانش‌آموزان و اولیا آنان، در صورت تمایل می‌توانند از طریق سامانه مذکور نسبت به ثبت سفارش انفرادی اقدام کنند و برای ورود به سامانه کد ملی دانش‌آموز، نام کاربری و شش رقم سمت راست شماره سریال شناسنامه دانش‌آموز، رمز عبور ورود به سامانه است.

کتاب‌های درسی دانش‌آموزان تمامی دوره‌های تحصیلی، از طریق مدرسه محل تحصیل آنان که در سفارش دانش‌آموز قید شده است، توزیع می‌شود.

ورود مدارس به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی، از طریق سامانه سیدا انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • احمدی: ۱۰ درصد از قرارداد بازیکنان پرسپولیس را پرداخت کردیم/ تیم را برای قهرمانی در آسیا تجهیز می کنیم
  • جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های درسی از امروز
  • ثبت سفارش کتاب‌های درسی آغاز شد
  • ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید آغاز شد
  • پیش بینی بورس چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳/ افت بازار سهام، سیگنال فرصت خرید است؟
  • فعالیت برخط سامانه اجاره بها در مشهد
  • به راحتی وب گردی، گل را آنلاین خرید کنید
  • ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید از فردا آغاز می‌شود
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید
  • سفارش غذای شرکتی آنلاین در کترینگ دنا