Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرضا شهبازی ظهر شنبه در نخستین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان زنجان در محل استانداری زنجان، با بیان اینکه طرح ملی مبارزه با مواد مخدر نقشه راه استان است، افزود: اعتیاد در رأس آسیب های اجتماعی قرار دارد.

وی ادامه داد: برنامه ریزی و حساس سازی اجتماع برای مقابله با اعتیاد نیازمند آمار متقن و پرهیز از محافظه کاری در این حوزه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهبازی افزود: مردمی کردن مقابله با اعتیاد با عضویت رییس شورای اسلامی استان به عنوان  نهاد مردمی فراگیر و مورد وثوق، نماینده تشکل‌های مردم نهاد استان عملی شد

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان زنجان گفت: تمام برنامه‌های پیشگیری و درمان اعتیاد باید با هماهنگی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر باشد.

شهبازی با بیان اینکه نیروی انتظامی بالاترین سهم کشفیات را به خود اختصاص داده است، افزود: برنامه‌های روز جهانی مبارزه با مواد مخدر فارغ از تشریفات با محوریت مردم و رسانه‌ها و حمایت مسئولان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد:  شهرداری‌ها و دهیاری‌ها تبلیغات محیطی در راستای مقابله با اعتیاد را مد نظر داشته باشند.

 سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری زنجان با تاکید بر اینکه  مقابله با اعتیاد نیازمند  اراده و بسیج ملی است، گفت: در مبارزه با اعتیاد باید از آمار صوری و اقدامات تشریفاتی و فاقد تأثیر عبور کرد و نتیجه گرایی را مد نظر قرار داد.

کلیم الله شعبانی با بیان اینکه درمان و پیشگیری از اعتیاد باید با نسخه‌های جدید و رویکرد ابتکاری باشد، افزود: امر مبارزه با اعتیاد باید فراگیر و هدفمند باشد.

وی ادامه داد: برنامه ششم توسعه و طرح ملی مبارزه با مواد مخدر برای شورای هماهنگی مسیر را مشخص کرده است.

کد خبر 4306303

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری زنجان ستاد مبارزه با مواد مخدر شعبانی شورای مبارزه با مواد مخدر ماه مبارك رمضان بوشهر شیراز سوم خرداد فتح خرمشهر کرمانشاه گرگان شهرکرد بیرجند خرم آباد مشهد خطبه های نماز جمعه بارش باران یاسوج سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۷۴۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری زوج مواد فروش با ۲۴۴ کیلو حشیش و تریاک

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسین باباپور رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران در تشریح جزئیات این خبر اعلام کرد: در پی ارجاع چندین فقره گزارش و شکایات مردمی مبنی بر فروش و توزیع مواد مخدر در شهر تهران پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و تیمی از مأموران پایگاه یازدهم این پلیس رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی در ادامه افزود: اقدامات اطلاعاتی نشان از این داشت، این زوج جوان که از سوداگران سابقه دار مواد مخدر در پایتخت هستند، ضمن مراجعه به استان‌های شرقی کشور مبادرت به تهیه مواد مخدر و انتقال آن به شهر تهران کرده‌اند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران ادامه داد: با شناسایی مخفیگاه متهمان در جنوب تهران، هر ۲ متهم در یک عملیات پلیسی، دستگیر و در بازرسی از این محل ۱۱۷ کیلو تریاک و ۱۲۷ کیلو حشیش کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در پایان خاطرنشان کرد: متهمان پس از دستگیری به مقر پلیس منتقل و پس از انجام تحقیقات تکمیلی برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضائی قرار گرفتند.

کد خبر 6062849

دیگر خبرها

  • جزئیات دستگیری یکی از موادفروشان بزرگ تهران
  • کشف بیش از ۹۴ کیلوگرم تریاک در رودسر
  • سردسته قاچاق شیشه در تهران دستگیر شد
  • کشف بیش از ۱۰۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر در مازندران
  • ریشه بیشتر آسیب‌های اجتماعی در استان اعتیاد و مشکلات معیشتی است
  • باند ۴ نفره توزیع هروئین در اصفهان منهدم شد
  • کشف بیش از ۲ کیلو شیشه در خرمشهر
  • اجرای طرح جمع آوری معتادان متجاهر در اهواز
  • کشف بیش از ۲ تن مواد مخدر استان بوشهر
  • دستگیری زوج مواد فروش با ۲۴۴ کیلو حشیش و تریاک