Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-29@03:32:40 GMT

سردرگمی تیم ملی پس از لغو دیدار دوستانه با یونان

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۷۴۸۸۶

سردرگمی تیم ملی پس از لغو دیدار دوستانه با یونان

تیم ملی فوتبال کشورمان از استانبول راهی مسکو خواهد شد تا اردوی نهایی خود را در کشور میزبان جام جهانی ۲۰۱۸ برگزار کند.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتبال کشورمان که روز دوشنبه در استانبول به مصاف ترکیه خواهد رفت، قرار بود 12 خرداد نیز با یونان روبه‌رو شود که یونانی‌ها در رسانه‌ها اعلام کرده‌اند این دیدار لغو شده است، اما از سوی اعضای تیم ملی هنوز واکنش رسمی به لغو این بازی صورت نگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به تغییر ناگهانی برنامه تیم ملی و لغو دیدار مهم دوستانه مقابل یونان که نقشی اساسی در آماده‌سازی ملی‌پوشان پیش از رقابت‌های جام جهانی داشت، به نظر کادر فنی نیز دچار سردرگمی شده و حالا کی‌روش باید با تغییر شرایط برنامه جدیدی برای آماده‌سازی تیمش داشته باشد.

 

از سوی دیگر ملی‌پوشان تا روز 14 خرداد تمرینات خود را در استانبول دنبال خواهند کرد و در نهایت روز 15 خرداد از آسمان این شهر به مسکو سفر خواهند کرد تا اولین تیم جام جهانی باشند که راهی روسیه می‌شوند. تیم ملی کمپ لوکوموتیو مسکو را برای برپایی اردوی جام جهانی برگزیده است و روز 18 خرداد نیز دیداری دوستانه با لیتوانی برگزار خواهد کرد. اولین بازی تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی نیز 25 خرداد در سن‌پترزبورگ مقابل مراکش برگزار خواهد شد.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: جام جهانی 2018 روسیه خروج آمریکا از برجام حمایت از کالای ایرانی بازی با یونان تیم ملی ایران تیم ملی ترکیه تیم ملی یونان جام جهانی 2018 روسیه دیدار دوستانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۷۴۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه : از پیوستن بولیوی به «بریکس» حمایت می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، وزیر خارجه روسیه با همتای خود از کشور بولیوی دیدار و گفتگو کرد.

«سرگئی لاوروف» وزیر خارجه روسیه روز جمعه در دیدار با وزیر خارجه بولیوی تاکید کرد که در مسکو از تمایل کشور بولیوی برای پیوستن به گروه «بریکس» حمایت می‌کند.

وزیر خارجه روسیه همچنین تاکید کرد که روسیه تا نشست بعدی بریکس تلاش خواهد کرد تا کشورهایی که علاقمند به پیوستن به گروه بریکس هستند، بتوانند به عضویت آن درآیند.

کشورهای گرروه بریکس که در ابتدا شامل برزیل، روسیه، هند، چین و آفریقای جنوبی بود، در ماه آگوست گذشته از شش کشور دیگر دعوت کرد تا به این گروه بپیوندند؛ گروهی که هدف آن مقابله با سلطه نظم جهانی به رهبری آمریکاست. روسیه گروه بریکس را در سال ۲۰۰۹ تأسیس کرد و در حال حاضر ۴۲ درصد از جمعیت جهان، ۳۰ درصد از جغرافیای جهانی و ۲۴ درصد از تولید اقتصادی جهانی را تشکیل می‌دهد.

کد خبر 6089202

دیگر خبرها

  • طیبی: امیدوارم فوتسال ایران در جام جهانی اتفاقات خوبی را رقم بزند
  • صعود تاریخی افغانستان به جام جهانی فوتسال با مربی ایرانی
  • یک جام و دو فینال/ ایران به دنبال فتح آسیا؛افغانستان در پی فصل نو
  • ووشوکار اسدآبادی، بر سکوی قهرمانی انتخابی جام جهانی
  • روسیه : از پیوستن بولیوی به «بریکس» حمایت می‌کنیم
  • قرقیزستان حریف افغانستان برای صعود به جام جهانی شد
  • تناقض سازمان‌ لیگ و سردرگمی تیم‌ها/حرف قنبرزاده حرف آخر است؟
  • تیم فوتسال افغانستان نیمی از راه جام جهانی را طی کرد
  • نبرد ۴ تیم برای جام جهانی
  • پیروزی تیم هندبال جوانان در دومین دیدار تدارکاتی مقابل سپاهان نوین