Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز؛ صالح اسکندری رئیس سازمان امور رسانه‌ها، چاپ و انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی درباره سیاست تجمیع دانشکده‌ها و مراکز آموزشی استان تهران در سوهانک گفت: بسیاری از ساختمان‌های دانشکده‌ها در واحدهای تهران که در نقاط مختلف شهر و به خصوص در اطراف خیابان انقلاب پراکنده بودند، فاقد استانداردهای اولیه فضاهای آموزشی بوده که موجب شکایت تعداد زیادی از دانشجویان و اساتید این دانشکده‌ها شده بود‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اسکندری با بیان اینکه برخی از این ساختمان‌ها حتی از یک حیاط ساده نیز برخوردار نبودند، گفت: اغلب این ساختمان‌ها آپارتمان‌های مسکونی یا اداری فرسوده‌ای بودند که حداقل های استاندارد و ضوابط فضاهای آموزشی در آنها رعایت نشده و هر لحظه امکان مخاطراتی نظیر آتش سوزی، نشست ساختمان، سقوط آسانسور در آن‌ها وجود داشت که بحمدالله با همت محمدمهدی طهرانچی و سایر همکاران وی در استان تهران این مسائل و مشکلات در حال برطرف شدن است.
وی گفت: مجتمع عظیم خریداری شده از کمیته امداد امام خمینی(ره) در زمینی بالغ بر 70 هزار متر مربع جنب مترو است و امیدواریم در آینده‌ای نزدیک پارک سوار اتوبوس اختصاصی ویژه دانشجویان دارای فضاهای ویژه‌ای شود که می‌تواند حداقل‌های ضوابط و استاندارد محیط‌های آموزشی را برآورده سازد.
رئیس سازمان امور رسانه‌های دانشگاه آزاد اسلامی در پاسخ به سوالی درباره اعتراضات اخیر در برخی دانشکده‌های استان تهران گفت: به نظر من این اعتراضات دانشجویی دو دسته هستند، دسته اول اعتراضات صنفی است که هفته گذشته در یکی دو دانشکده شکل گرفت که بلافاصله با ارائه توضیحات توسط مدیران استان تهران، ابهامات دانشجویان برطرف شد و قاطبه دانشجویان از آن فاصله گرفتند.
اسکندری افزود: دسته دوم از این اعتراضات جنبه سیاسی دارد که از اواخر هفته گذشته با ورود جهت دار رسانه های ضد انقلاب نظیر بی بی سی، آمدنیوز و ... کلید زده شد.
وی با بیان اینکه جریانات ضد انقلاب که از تحولات مدیریتی در دانشگاه آزاد اسلامی بسیار عصبانی هستند، تدبیر تمرکز و تجمیع دانشکده‌ها و مراکز آموزشی استان تهران را بر خلاف سناریو ها و برنامه های پشت پرده خود به منظور ایجاد ناامنی در تهران و حتی برنامه های بلند مدت ضد فرهنگی خود می دانند.
صالح اسکندری با اشاره به غائله سال 78 گفت: تاج‌زاده و آتش بیاران فتنه 78 ( به نقل از مصاحبه رئیس وقت دانشگاه آزاد) به دنبال آن بودند که اعتراضات دانشجویی در آن سال را از همین واحد تهران مرکز در حوالی میدان امام حسین (ع) آغاز کنند.
وی گفت: آنها حتی دور واحد تهران مرکز خاکریز می‌کشند لکن چون موفق نمی شوند این اعتراضات را به کوی دانشگاه می‌کشانند.
اسکندری در ادامه با بیان اینکه در سال 88 نیز برخی مدیران وقت دانشگاه آزاد در هم پیالگی با فتنه گران تمام ظرفیت‌های این دانشگاه به خصوص واحدهای اطراف خیابان انقلاب را به عنوان پایگاه اصلی تجمع فتنه گران در اختیار آنها قرار دادند و به دانشجویان ظلم بسیاری کردند.
رئیس سازمان امور رسانه‌ها، چاپ و انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی افزود: طبیعی است امروز که مدیران انقلابی و وفادار به نظام و انقلاب که اینگونه در مقابل تحولات مثبت در این دانشگاه موضع بگیرند و حتی اقدام به شعار نویسی علیه نظام و انقلاب کنند.

وی تاکید کرد: سر نخ‌هایی از همراهی و همکاری عده ای از مدیران برکنار شده با جریانات ضد انقلاب به منظور تحریک عده معدودی از دانشجویان به دست آمده که به زودی آنها را به قوه قضائیه ارسال خواهیم کرد.

اسکندری عموم دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی را فرزندان انقلاب خواند و گفت: دانشجویان این دانشگاه در مقاطع مختلف نشان داده‌اند از قدرت تحلیل سیاسی بالایی برخوردار هستند و مطمئن هستم همین اعتراضات سیاسی نیز توسط خود دانشجویان و بدون مداخله عوامل حراستی دانشگاه بر طرف خواهد شد.
اسکندری افزود: دشمنان این نظام و انقلاب چند ماه است مرتب می گویند این ماه یا ماه دیگر در کشور نا امنی ایجاد می‌شود اما به حول و قوه الهی این آرزو را به گور خواهند برد که بتوانند دانشگاه را پیاده نظام و ملعبه بازی‌های سیاسی و خصمانه خود بکنند.

202

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۷۵۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت بنیه علمی دانشگاه‌ها با راه‌اندازی شرکت‌های دانش‌بنیان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، پیام خدایی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب به مناسبت گرامیداشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اتفاق اعضای هیئت رئیسه و مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های میاندوآب با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب دیدار کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب در این دیدار با تبریک سالروز تأسیس سپاه پاسداران و پیروزی‌های غرورآفرین سپاه پاسداران در حمله موشکی به سرزمین‌های رژیم اشغالگر اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دژ مستحکم اسلام و تجلیگاه مردان بزرگی بوده که عزت و اقتدار اسلام و ایران اسلامی را در عرصه جهانی نمایان‌تر کرده و خدمت به سپاه پاسداران و بسیج دانشجویی در سایه دانشگاه از مهمترین وظایف دانشگاهیان است.

خدایی عنوان کرد: در راستای تحقق شعار سال، باید بنیه علمی دانشگاه بیش از پیش تقویت و ارتقاء پیدا کند و با ایجاد شرکت‌های دانش‌بنیان و مشارکت مردم، آن را در اختیار کشور و جوانان قرار دهیم و با هوشیاری و اراده آهنین این امانت مهم علمی کشور را به سر منزل مقصود برسانیم.

فرمانده سپاه میاندوآب هم در این دیدار با قدردانی از فعالیت‌های علمی و فرهنگی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب گفت: امیدواریم با کمک این دانشگاه بتوانیم به هدف‌های بلند علمی، پژوهشی و فرهنگی در عرصه‌های مختلف دست یابیم.

محمد پیری در ادامه افزود: پیروزی‌های مقتدرانه سپاه پاسداران در جنگ موشکی با رژیم فاسد صهیونیستی نتیجه تلاش دانشگاهیان و دانشمندان هسته‌ای در عرصه پژوهش‌های علمی است و همه نهاد‌های انقلاب اسلامی و دانشگاه آزاد اسلامی با پیروی از منویات مقام معظم رهبری توانسته‌اند مسیر پیشرفت انقلاب و نظام را بیش از هر زمان دیگر هموار‌تر سازند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ابعاد بی‌سابقه اعتراضات در آمریکا علیه حملات صهیونیست‌ها به غزه
  • وزیر علوم: تشکل‌ها باید برای محیط دانشگاه برنامه داشته باشند / انتظارات رهبری از تشکل‌های دانشجویی چیست؟ +فیلم
  • وزیر علوم: تشکل‌ها باید برای محیط دانشگاه برنامه داشته باشند / انتظارات رهبری از تشکل‌های دانشجویی+فیلم
  • وزیر علوم: انتظارات رهبر انقلاب از تشکل‌های دانشجویی / تشکل‌ها باید برای محیط دانشگاه برنامه داشته باشند+فیلم
  • «خاستگاه خود» و «آرمان‌های نظام اسلامی» را نباید فراموش کنیم
  • تاکید بر بهره گیری از توان نخبگان دانشگاهی در حل مشکلات استان کرمانشاه
  • تقویت بنیه علمی دانشگاه‌ها با راه‌اندازی شرکت‌های دانش‌بنیان
  • تجلیل از دانشجویان فعال در برگزاری انتخابات اسفندماه شیراز
  • رویکردی نوین در آموزش دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی 
  • همکاری دانشجویان در برگزاری انتخابات نمادی از مشارکت اجتماعی فعال نسل جوان