Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام حجت الله جلالی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: این مجتمع قرآنی به نام حضرت امیر المومنین (ع) در چهار طبقه شامل بخش اداری، مدرسه، کلینیک پزشکی، واحد تجاری با محوریت فعالیت های قرآنی و در آیینی با حضور آیت الله سید محمد موسوی امام جمعه آران و بیدگل و جمعی از خانواده های شهدا به طور رسمی افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این مجتمع جامع با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال توسط خیر قرآنی جاسم الوانکارایان در مدت دو سال در میدان امام خمینی شهر آران و بیدگل احداث شده است.

رئیس مهد قرآن آران و بیدگل با اشاره به احداث ۱۲ مرکز قرآنی توسط خیران شهرستان از ۱۰ سال قبل تاکنون گفت: این مراکز قرآنی موجب شده آران و بیدگل در حال حاضر بیش از هزار حافظ و قاری ممتاز در این مرکز تربیت کند.

وی به رتبه و جایگاه برتر مهد قران کریم آران و بیدگل در مدت پنج سال اخیر اشاره کرد و گفت: فعالیت های عمده قرآنی، پرورش قرآن آموزان در تمام فصول، تربیت مربی و فعالیت خیران موجب کسب این رتبه شده است.

گفتنی است، فعالیت های متدوام قرآنی، کسب رتبه های برتر مسابقات استانی و ملی توسط حافظان و قاریان آران و بیدگل و همچنین برگزاری آیین های خاص و ملی قرآنی در این شهرستان موجب شده آران و بیدگل از طرف نهادهای رسمی کشور به عنوان شهر نمونه قرآنی کشور معرفی شود.

کد خبر 4306492

منبع: مهر

کلیدواژه: فعالیت قرآنی مهد قرآن ماه مبارك رمضان بوشهر شیراز سوم خرداد فتح خرمشهر کرمانشاه گرگان شهرکرد بیرجند خرم آباد مشهد خطبه های نماز جمعه بارش باران یاسوج سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۷۵۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان ایجاد می‌شود

احمد شانیان با اشاره به مذاکرات نهایی انجام شده راه‌اندازی و افتتاح این واحد تولیدی در دهه تولید و تجارت گفت: با افتتاح مرحله نخست این طرح، همزمان مرحله دوم طرح نیز با اشتغال ۱۵۰ نفر کلنگ‌زنی و عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

او گفت: این واحد صنعتی با ظرفیت تولید بیش از ۴۰۰ نوع محصول یکی از بزرگترین خطوط تولید اسپری‌های بهداشتی و شیمیایی در کشور محسوب می‌شود.

شانیان گفت: این واحد در زمینی به مساحت ۱۰ هزار مترمربع در شهرک صنعتی فرسفج و در زمینه تولید و بسته‌بندی چسب، قوطی‌سازی اسپری، ضدیخ و روغن ترمز فعالیت خواهد داشت.

 

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • تحقق ۷۰ درصدی مصوبات حوزه درمان سفر رئیس‌جمهور به کاشان
  • مجتمع آزمایشگاهی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی البرز افتتاح شد
  • پرداخت ۱۰۰۰ میلیاردی تسهیلات در آران و بیدگل
  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان ایجاد می‌شود
  • افتتاح ۱۶ پروژه شاخص در مجموعه صفه، اقدامی موثر در ارتقای صنعت گردشگری
  • تقدیم ۳۶۵ شهید کارگر آران و بیدگلی، مهر تأییدی بر مجاهدت جامعه کارگری شهرستان
  • سرمایه گذاری اوقاف در حوزه دانش بنیان‌ها موجب ایجاد انگیزه می شود
  • افتخار دستگاه آموزشی آران و بیدگل ۳۶ شهید معلم است
  • ضرورت توجه به جریان رسانه‌ای در مناطق مختلف اردبیل
  • کارکرد‌های مختلف وقف در نمایشگاه دستاورد‌های این نهاد