Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-24@18:37:43 GMT

تعیین تکلیف ادامه مالکیت تن زاده در سپیدرود

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۷۵۳۸۲

تعیین تکلیف ادامه مالکیت تن زاده در سپیدرود

در جلسه‌ای که در دفتر اداره کل ورزش و جوانان استان در رشت برگزار شد، ادامه مالکیت تن زاده در سپیدرود مشروط به بررسی و اعلام نظر حسابرسان مالی اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان شد.

به گزارش مشرق، صبح امروز جلسه‌ای با حضور مریم بخشی سرپرست و نعمت پور مسئول حراست اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان، تن زاده مالک باشگاه سپیدرود رشت، قربانعلی الماس خاله رئیس هیات فوتبال گیلان، میر شهاب مؤمنی مالک اسبق باشگاه سپیدرود رشت، فرهاد خراسانی وکیل و مجید جعفرزاده معاونت مالی باشگاه سپیدرود و افتخاری مشاور اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان در اداره کل ورزش و جوانان استان پیرامون تعیین تکلیف وضعیت باشگاه سپیدرود رشت برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه، مریم بخشی خواهان شفاف‌سازی وضعیت پرداختی باشگاه و تعیین تکلیف بدهی‌های گذشته باشگاه شد که تن زاده در مقام پاسخگویی برآمد.

مالک باشگاه سپیدرود با بیان اینکه بخش اعظمی از بدهی سه میلیارد و 300 میلیون تومانی تسویه شده است اظهار کرد: حدود 700 میلیون تومان بدهی باقی‌مانده است که طلبکاران با تحریک عده‌ای حاضر به مصالحه نیستند و باشگاه آمادگی کامل برای تعیین وضعیت طلبکاران باقی‌مانده را دارد.

در پایان جلسه، مالک باشگاه سپیدرود متعهد به ارائه اسناد مالی باشگاه تا پایان امروز به نمایندگان مالی اداره کل ورزش و جوانان استان شد و حسابرسان مالی اداره کل ورزش و جوانان استان پس از مراجعه به دفتر باشگاه سپیدرود و دریافت اسناد مالی، نظر نهایی خود را پس از بررسی‌های لازم اعلام می‌کنند.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: جام جهانی 2018 روسیه خروج آمریکا از برجام حمایت از کالای ایرانی جواد تن زاده سپیدرود رشت مالکیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۷۵۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش دوچرخه سواری و کوهپیمایی به یاد ورزشکار فقید

به گزارش خبرنگار مهر، اداره ورزش و جوانان شهرستان عجب شیر به همراه هیئت‌های دوچرخه سواری، کوهنوردی و ورزش‌های همگانی همایش منطقه‌ای گسترده ای را ساعت ۶ صبح روز جمعه هفتم اردیبهشت به یاد ورزشکار فقید زنده یاد علیرضا خداشناس برگزار می‌کند.

اداره ورزش و جوانان شهرستان عجب شیر تا فردا چهارشنبه ثبت نام خود از این همایش ورزشی را ادامه خواهد داد. تاکنون استقبال گسترده ای از این همایش شده است که نگاه اهالی ورزش دوچرخه سواری در رشته کوهستان را به خود اختصاص داده است.

زنده یاد علیرضا خداشناس یکی از برجسته‌ترین ورزشکاران استان آذربایجان شرقی بود که آبان ماه سال گذشته در یک سانحه ورزشی جان به جان آفرین تسلیم کرد.

کد خبر 6086861

دیگر خبرها

  • ماجرای خودکشی در اداره ورزش و جوانان ابهر چیست؟
  • تصاویری از مراسم امضای قرارداد واگذاری استقلال و پرسپولیس | تعیین تکلیف ۵ درصد از سهام باقیمانده
  • بازیان: امروز روز پیشرفت فوتبال ایران خواهد بود
  • مهدوی سرپرست ورزش وجوانان نکا شد
  • همایش دوچرخه سواری و کوهپیمایی به یاد ورزشکار فقید
  • لزوم تعیین تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات نهضت مسکن در کرمان
  • لزوم تعیین و تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات نهضت مسکن در کرمان
  • ◄ تعیین و تکلیف اتوبوس های گاز سوز درون شهری قزوین پس از ۵ سال انتظار
  • جلسه اضطراری حفظ سهمیه خوزستان!
  • ۷۵ درصد اراضی آذربایجان غربی در سه سال اخیر تعیین تکلیف شد