Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-07@09:12:40 GMT

جدایی «مسلمان» از پرسپولیس قطعی شد

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۷۵۷۸۳

جدایی «مسلمان» از پرسپولیس قطعی شد

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛ محسن مسلمان به عنوان بهترین گلساز و آقای پاس گل لیگ هفدهم با 10 پاس، یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان پرسپولیس در لیگ شانزدهم و هفدهم در میانه های فصل گذشته به شکل عجیبی به نیمکت سرخپوشان دوخته شد و حتی فشار هواداران نیز برای بازگشت او به ترکیب اصلی برانکو نتیجه بخش نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسلمان که حتی پس از کنار گذاشته شدن از لیست کی روش هم حاضر نشد چرایی این مساله را مطرح کند، پس از اختلاف با سرمربی کروات پرسپولیس هم سکوت کرد تا سئوالات زیادی را در ذهن هواداران ایجاد کند.
بی تردید محسن مسلمان یکی از محبوب ترین بازیکنان پرسپولیس در 5 سال گذشته است و برانکو برای قرار دادن نام این بازیکن در لیست مازاد با توجه به بسته بودن پنجره نقل و انتقالات باشگاه ریسک بزرگی کرده یا اینکه او از باز شدن این پنجره اطمینان کامل دارد و برای جانشینی وی با بازیکنان مد نظر خود به توافق رسیده است.
قرار بود محسن مسلمان برای تمدید قراردادش با پرسپولیس در جلسه ای با حضور برانکو شرکت کند که به نظر می رسد این جلسه منتفی شده و احتمالا این بازیکن پرسپولیس فصل آینده یا لژیونر می شود یا شاگرد امیر قلعه نویی یا علی دایی خواهد شد.
در همین راستا یک منبع آگاه در باشگاه پرسپولیس  گفت: قرار بود محسن مسلمان برای ادامه همکاری با باشگاه پرسپولیس و حل اختلافات خود دیداری با برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس داشته باشد.
وی ادامه داد: طبق آخرین اخبار رسیده، برانکو حاضر نشده در این نشست حضور یابد و این مساله به معنای پایان همکاری آقای پاس گل لیگ هفدهم با پرسپولیس است و این بازیکن قطعا در لیگ هجدهم لباس تیم جدیدی را به تن خواهد کرد.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: پرسپولیس محسن مسلمان ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۷۵۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام سرمربی تیم ملی به حمید مطهری (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، قلعه‌نویی یک هفته پس از جدایی مطهری از جمع نفرات تیم ملی برای این مربی آرزوی موفقیت کرده است.

حمید مطهری پس از کار کنار یحیی گل‌محمدی به عنوان مربی پرسپولیس و حضور در نساجی به عنوان سرمربی، با نظر امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم ملی به جمع دستیاران وی در تیم ملی بزرگسالان ایران اضافه شد.

مطهری که در یک سال گذشته مربی تیم ملی بود و علاوه‌بر بازی‌های انتخابی جام جهانی، جام ملتهای آسیا را نیز در کادرفنی ایران پشت سر گذاشت، حالا بار دیگر به لیگ برتر فوتبال ایران برگشته و چالش مهمی برعهده دارد.

مطهری در حال حاضر هدایت تراکتور را بر عهده دارد و تاثیر مثبتی بر قرمزها پس از جدایی پاکو خمس گذاشته است. تزاکتور برای کسب سهمیه تلاش می‌کند و تبریزی‌ها شروعی خوب با این مربی داشته‌اند.

امیر قلعه‌نویی با انتشار یک تصویر کنار حمید مطهری در اردوی تیم ملی خطاب به او با لحنی محبت آمیز نوشت:"حمید عزیزم موفق باشی برادر."

دیگر خبرها

  • انتقاد میثاقی از صحبت های نکونام پس از جدایی خطیر از استقلال / فیلم
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| بلانکو در ثانیه آخر ناجی نکونام شد/ استقلال مُرد، بُرد و صدر را به پرسپولیس نداد
  • کرواتها ایرانی هستند نه خارجی! (عکس)
  • آرنه اسلوت: خداحافظ فاینورد!
  • «جدایی قنبر از صنم» هفته آخر اردیبهشت اکران می شود
  • اسبقیان: حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان را به صورت جدی پیگیری می کنیم/ کرامت زن مسلمان باید در ورزشگاه ها حفظ شود
  • رضاییان اتفاقات ورزشگاه آزادی را باور نمی‌کرد! 
  • پیام سرمربی تیم ملی به حمید مطهری (عکس)
  • شاگرد برانکو و کرانچار قشنگ‌ترین گل فوتبال ایران را زد!
  • اورونوف باید شماره ۷۰ را تحویل بدهد