Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، ولی الله شجاع پوریان با حضور در دومین جشنواره طعم سلامت از نمایشگاه محصولات ارگانیک و سالم این جشنواره دیدن کرد.

وی در این بازدید ضمن آشنایی با محصولات ارگانیک تولید شده توسط تولیدکنندگان داخلی، درباره استقبال مردم از دومین جشنواره طعم سلامت و چگونگی این رویداد سلامتی فرهنگی با مسئولان برپایی جشنواره گفتگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این جشنواره در راستای تحقق طرح تحول سلامت در بُعد اصلاح سبک تغذیه و حمایت از کالای ایرانی همزمان با ماه مبارک رمضان برپا شده است. 

دومین جشنواره طعم سلامت به همت مرکز فرهنگی تحقیقاتی غذای سالم با همکاری برج میلاد و اداره کل طب سنتی وزارت بهداشت با شعار «پس انداز سلامتی با غذای سالم» تا پایان ماه رمضان از ساعت ۱۷ تا یک بامداد هر روز به غیر از شب های احیا در برج میلاد برپاست.

ارائه مشاوره طب سنتی، مشاوره تغذیه، مزاج شناسی و عنبیه شناسی، از دیگر خدماتی است که بازدیدکنندگان می توانند به صورت رایگان از آنها بهره مند شوند.

کد خبر 4305957 حبیب احسنی پور

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری تهران طعم سلامت وزارت بهداشت سازمان غذا و دارو تغذیه کمیسیون بهداشت و درمان سیگار بیماری های قلبی و عروقی دارو ژنتیک علی اصغر پیوندی سازمان نظام پرستاری ورزش چاقی هلال احمر جمهوری اسلامی ایران دخانیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۷۵۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه جشنواره سفیران سلامت مدارس شهرستان رزن

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، دانش‌آموزان علاقمند به فعالیت‌های آموزشی، ترویجی و گروهی در حوزه سلامت جسمی، روانی، اجتماعی و معنوی به صورت داوطلب به عنوان "سفیر سلامت" انتخاب شده که وظیفه اصلی آنان انتقال مفاهیم بهداشتی به دانش‌آموزان در مدارس است.

رعایت اصول بهداشت فردی، تغذیه صحیح و اصولی، بهداشت اجتماعی و محیط زیست، بیماری‌های واگیر و غیرواگیر از جمله مواردی است که توسط سفیران سلامت دانش آموزی انتقال داده می‌شود.

هدف از تشکیل سفیران سلامت ارتقای دانش خود مراقبتی و سطح سلامت در جامعه به خصوص نسل جدید است.

دیگر خبرها

  • دومین جشنواره عکاسی سنندج با حضور ۵۰ عکاس ملی و بین المللی آغاز به کار کرد
  • آغاز به کار دومین جشنواره عکاسی در سنندج
  • دومین جشنواره ملی عکس سنندج آغاز شد
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت مدارس شهرستان رزن
  • مشارکت ۴۰۰۰ دانش‌آموز خراسان جنوبی در جشنواره سفیران سلامت
  • ۵ بوستان مهم تهران پذیرای ویژه تهرانی‌ها بود
  • جشنواره شهر رمضان برای برنامه‌های دیگر پایتخت الگو است
  • بی‌توجهی مدیریت شهری گذشته به گرامیداشت آیین‌های مذهبی
  • جزییات پویش های شهرداری تهران در نوروز و ماه رمضان | وقتی جشن‌های بزرگ برای کودکان و نوجوانان برگزار شد
  • لایحه تشکیل سازمان گردشگری به شورای شهر تهران رسید