Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری، متن پیام عبدالمحمد زاهدی که روز شنبه منتشر شده بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
والدین شهدا که عزیز ترین هستی خود را در دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی فدا کردند، اسوه های واقعی مقاومت و ایثار هستند.
خبر درگذشت مادری دلسوز و مهربان، مرحومه مغفوره سیده بتول آصف الحسینی، نماد ایمان و مقاومت و مادر شهیدان والا مقام ابوالفضل و جواد فخاری، عمیقا موجب تالم و تاثر خاطر گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آن مرحومه خالصانه و برای رضایت حق از عزیزترین سرمایه های خویش گذشت تا ارواح قدسی آن طائران ملکوت، حافظ و پاسدار نظام و میهن اسلامی مان باشند.
اینجانب مصیبت وارده را به خانواده محترم ایشان تسلیت گفته، از پروردگار متعال علو درجات برای آن فقیده سعیده و صبر جمیل و اجر جزیل برای بازماندگان محترم مسالت می‌نمایم.
امیدوارم روح مطهر این بانوی بزرگوار در کنار ارواح طیبه فرزندان شهیدش مشمول مغفرت و رضوان الهی قرار گیرد.
پیکر پاک این مادر شهیدان فخاری ساعت 16 امروز /شنبه/ پنجم خرداد از مقابل درب جنوبی امامزاده حسین (ع) به سمت گلزار مطهر شهدا تشییع و در مزار والدین شاهد به خاک سپرده خواهد شد.
شهید ابوالفضل فخاری، در 17 خرداد سال 44 در روستای آسیان از توابع شهر قزوین دیده به جهان گشود و با حمله عراق به میهن اسلامی در جبهه های حق علیه باطل حاضر شد و سرانجام نیز در دهم اردیبهشت ماه سال 61 در شهر خرمشهر و بر اثر اصابت ترکش به سر، شهید شد.
شهید جواد فخاری نیز در 30 دی ماه سال 49 در شهر قزوین متولد و پس از حمله عراق به ایران در جبهه های حق علیه باطل حضور پیدا کرد و در 31 فروردین ماه سال 67 در شیخ محمد عراق بر اثر اصابت ترکش به شهادت نائل آمد.
6101/8054
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 اسلام و انقلاب ایران دی ماه روابط عمومی سرمایه موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۷۵۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت وزیر کشور به مناسبت درگذشت نخبه جوان مازندرانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، احمد وحیدی روز شنبه، در پی درگذشت تالم بار نخبه علمی اهل مازندران، زنده یاد سید اسماعیل نصرالهی، در پیامی این ضایعه را به جامعه علمی و فرهنگی استان مازندران و بازماندگان، تسلیت گفت.

متن پیام دکتر وحیدی بدین شرح است:

انالله و اناالیه راجعون

مصیبت درگذشت ناگهانی و تالم بار شادروان سید اسماعیل نصرالهی، جوان نخبه ملی و استانی اهل مازندران که برغم معلولیت جسمی، موفقیت مهم کسب رتبه بیست و پنج در زیر گروه علوم انسانی در کنکور سال ۱۴۰۲ را بدست آورد، موجب تاثر و تاسف فراوان اینجانب شد.

به همین مناسبت، مصیبت درگذشت سید اسماعیل نصراللهی و پدر گرامی‌اش، دکتر سید احمد نصراللهی را که در حادثه گاز گرفتگی به مشیت الهی رضایت دادند، به خانواده محترم و معزی، جامعه فرهنگی و علمی و دانش آموزان استان مازندران تسلیت عرض نموده، از درگاه خداوند سبحان برای آن پوینده و رحیل راه علم، آمرزش و رضوان الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل و برای مادر آن زنده یاد، که در حادثه گازگرفتگی آسیب دیده اند، شفا و صحت کامل مسئلت دارم.

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمان در پی درگذشت امام جمعه فقید بلوک جیرفت
  • رضایت استاندار قزوین از اجرای طرح «دختران حاج قاسم»
  • توضیحات استاندار تهران درباره تشکیل دو استان غربی و شرقی در تهران
  • پیام تسلیت رییس دانشگاه تهران در پی درگذشت دانشجوی نخبه
  • مسئول دبیرخانه کنگره سرداران شهید درگذشت
  • تسلیت استاندار خوزستان به مناسبت درگذشت مادر شهیدان دزفولی
  • پیام تسلیت وزیر کشور به مناسبت درگذشت نخبه جوان مازندرانی
  • پیام قالیباف برای درگذشت «مسئول دبیرخانه کنگره سرداران شهید»
  • پیام تسلیت استاندار مازندران در پی درگذشت نخبه مازندرانی؛ زنده یاد سید اسماعیل نصرالهی
  • تسلیت استاندار مازندران درپی درگذشت نخبه دارنده رتبه ۲۵ کنکور