Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرجهاد کشاورزی شهرستان گنبدکاووس گفت: از ابتدای فصل برداشت تاکنون در این شهرستان سطح برداشت شده محصول گندم 8 هزار 500 هکتار، محصول جو 8 هزار و 900 و محصول کلزا 6 هزار 927 هکتار است.

به گزارش ایسنا،«غلامعلی نورا» در جلسه شورای اداری شهرستان گنبد کاووس، اظهار کرد: تاکنون 41 هزار تن گندم، جو و کلزا در سطح شهرستان برداشت که این مقدار حدود 9 هزرا و 535 تن گندم، یک هزار و 121 تن جو و 3 هزار و 166 تن کلزا به مراکز خرید تضمینی تحویل داده شد و مابقی یا به کارخانه جات یا واسطه ها فروخته شد و بخشی هم توسط کشاورزان انبار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در حال حاضر دو مرکز خرید تضمینی جو، چهار مرکز خرید تضمینی کلزا و سه مرکز خرید تضمینی گندنم در شهرستان فعال شده است که این تعداد افزایش خواهد یافت.

نورا تصریح کرد: خرید محصول کلزا صرفا با ارائه معرفی نامه، محصول جو براساس سامانه ای که برای خرید محصولات تعبیه شده و خرید محصول گندم هم بر اساس سامانه و هم با ارائه  معرفی نامه صورت خواهد گفت.

مدیرجهاد کشاورزی شهرستان گنبدکاووس تاکید کرد: کشاورزان حتما باید معرفی نامه خود را از مراکزجهاد کشاورزی دریافت کنند و بعد از اخذ معرفی نامه محصولاتشان را به مراکز خرید تحویل دهند. پیش از این کشاورزان زیادی بدون دریافت معرفی نامه به مراکز خرید مراجعه می کردند که بعضا مشکلاتی را به وجود می آورد.

وی خاطرنشان کرد: تا به امروز هزار و 500 برگه معرفی نامه برای گندم تحویل گرفتیم که به 40 درصد کشاورزان تحویل داده شد. برای کلزا نیز 6 هزار برگه گرفتیم که به 60 درصد کشاورزان تحویل داده شد، لازم به ذکراست که برای گندم به ازای هرکشاورز یک معرفی نامه صادر می شود اما برای کلزا به ازای هر محموله یک برگه معرفی نامه صادر می شود.

نورا یادآور شد: لیست کلزا کاران به بانک کشاورزی ارائه داده شد و لیست کشاورزان گندم کار و جو کار نیز در روزهای آتی به این بانک ارسال خواهد شد تا کشاورزان به حقشان برسند.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام کلزا منطقه گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۷۵۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی برداشت بیش از ۹۰ هزار تن گندم در میاندوآب

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز مهاباد، امسال بیش از ۱۸ هزار و ۶۱۹ هکتار از اراضی این شهرستان زیر کشت این محصول رفته است و پیش بینی می شود بیش از ۹۳ هزار تن محصول از این اراضی برداشت شود.

رضا مقدم افزود: با هدف افزایش عملکرد محصول، ۴۰ تن بذر مادری و ۱۰ تن بذر پرورشی گندم جهت کشت در بین کشاورزان پیشرو میاندوآب توزیع شده است.

او ادامه داد: با نظارت کارشناسان جهاد کشاورزی ۱۷۴ هکتار از مزارع گندم به کشت بذر مادری و ۲۶ هکتار نیز به کشت بذر پرورشی اختصاص یافته و ۹۴۲ تن بذر گواهی شده گندم در بین کشاورزان شهرستان توزیع شده است.

مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب اظهار داشت: تاکنون در ۱۵ هزار و ۳۶۰ هکتار از مزارع گندم با علفهای هرز پهن برگ و کشیده برگ و در چهار هزار و ۵۵۱ هکتار از مزارع گندم با آفت سن غلات در مرحله مادری مبازره انجام گرفته است.

 

دیگر خبرها

  • امسال ۹۳ هزار تُن گندم در میاندوآب برداشت می‌شود
  • پیش بینی برداشت بیش از ۹۰ هزار تن گندم در میاندوآب
  • برداشت ۴ هزار تن گندم در بوشهر + فیلم
  • اختصاص ۱۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی بخش جلگه رخ تربت حیدریه به کشت کلزا
  • پیش‌بینی برداشت بیش از ۷۰ هزار تن محصول از مزارع «گیلانغرب»
  • تولید بی سابقه کُلزا در شهرستان دهلران
  • آغاز برداشت دانه‌های طلایی گندم در شادگان
  • ثبت نام کشاورزان در سامانه پهنه بندی، شرط خرید گندم
  • برداشت یکهزار تن کلزا در رامهرمز
  • خرید ۵۱ تن گندم از کشاورزان خوزستان