Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-19@22:57:26 GMT

کنایه مهراب قاسم خانی برای درگذشت ناصر خان

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۷۵۹۰۳

کنایه مهراب قاسم خانی برای درگذشت ناصر خان

رکنا: مهراب قاسم‌خانی در واکنش به درگذشت ناصر ملک‌مطیعی به سالیان دوری او از فعالیت هنری اشاره کرد.

مهراب قاسم‌خانی در اینستاگرامش نوشت: «خیلى دردناک و بى رحمانه ست که توى اوج باشى و یهو مجبورت کنن چهل سال بشینى گوشه خونه... ولى شاید این دردناک تر باشه که یکى رو چهل سال با قلدرى خونه نشین کنى، ولى بازم نتونى از یاد و قلب مردم پاکش کنى.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. تسلیت میگم.»

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: سلامت ماه رمضان مهم ترین های 24 ساعت دوری ناصر ملک مطیعی درگذشت واکنش هنری عکس حوادث فیلم دختر مردم ایرانی زندگی رابطه پنهانی انتشار سقط جنین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۷۵۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عواقب حذف دردناک: 4 ستاره در لیست فروش آرسنال

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد خوب آرسنال در رقابت‌های این فصل لیگ برتر انگلیس و بازگشت این تیم به دوران اوج در چند هفته اخیر باعث شده بود که بسیاری آنها را مدعی اصلی پیروزی برابر بایرن مونیخ و صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا بدانند.

ما شرایط مطابق انتظار پیش نرفت و این شاگردان توماس توخل بودند که پس از کسب تساوی در بازی رفت در زمین آرسنال، موفق شدند در بازی برگشت در ورزشگاه خانگیشان با یک گل برابر این تیم به پیروزی برسند و به جمع چهار تیم برتر این مسابقات راه پیدا کند.

حالا روزنامه انگلیسی دیلی میل خبر داده است که این حذف برای مدیران آرسنال بسیار گران تمام شده است و آنها تصمیم دارند که بازسازی اساسی در این تیم انجام دهند و به همین دلیل چهار ستاره را در فهرست فروش برای پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش رو قرار داده‌اند.

ادی انکتیا، ریس نلسون، توماس پارتی و آرون رمزدیل چهار بازیکنی هستند که در این فهرست قرار دارند و گفته شده است که این باشگاه همچنین قصد دارد یک مدافع چپ جدید در تابستان پیش رو به خدمت بگیرد چون از عملکرد اولکساندر زینچنکو در چند هفته اخیر به هیچ وجه راضی نیست.

دیگر خبرها

  • اهدای جایزه دکتر موسی‌خانی به ۳ نفر از برگزیدگان
  • اقتدار جمهوری اسلامی در عرصه‌های نظامی در سایه وجود ولایت فقیه است
  • عواقب حذف دردناک: 4 ستاره در لیست فروش آرسنال
  • پیشرفت۹۰درصدی مرحله نخست جهاد آبرسانی به روستاهای آذربایجان شرقی
  • پیشرفت ۹۰ درصدی طرح جهاد آبرسانی به روستاها در آذربایجان شرقی
  • لحظه تلخ و دردناک از پایان زندگی یک زن تُرک
  • برادرزاده اسماعیل هنیه هم به شهادت رسید + فیلم دردناک
  • ۲ مـعشوقه و یک شوهر
  • عکس | صحنه‌ای خاص از آخرین فیلم منوچهر هادی و یکتا ناصر
  • کارآفرین اردبیلی مهمان برنامه «کار خونه»