Web Analytics Made Easy - Statcounter

انفجار خودرو بمبگذاری شده در ادلب و عملیات ارتش سوریه در شمال حماه از مهمترین اخبار امنیتی سوریه است.

ایران آنلاین /ارتش سوریه مواضع گروههای مسلح را در شهرک زکات در حومه شمالی حماه هدف قرار داد.

خبر دیگر اینکه ساکنان محله النشوه در شهر الحسکه، افراد وابسته به  قسد مورد حمایت آمریکا را از این محله بیرون کردند و اقدام به بستن راهها و برافروختن آتش کردند و این به سبب یورش نیروهای قسد مورد حمایت آمریکا به محله برای بازداشت جوانان این محله و به کارگیری اجباری آن در جنگ کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر در انفجار خودرو بمبگذاری شده در خیابان سی ام در شهر ادلب شماری کشته و زخمی شدند. جزییات بیشتری در این باره هنوز منتشر نشده است.

همزمان منابع وابسته به مخالفان سوری از جدایی یکی از سرکرده های برجسته گروه موسوم به هیئت تحریر الشام به نام ابراهیم رحمون ملقب به ابوعبیده کنصفره از این هیئت کردند.

این منابع بیان کردند: ابوعبیده کنصفره از هیئت تحریر الشام جدا و به حراس الدین نزدیک به القاعده ملحق شده است.  / مهر

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۷۶۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بشار اسد : گاهی دیدارهایی با آمریکایی ها داریم

رئیس جمهور سوریه تأکید کرد آمریکا بخشی از خاک این کشور را اشغال کرده است و از تروریسم حمایت می‌کند اما گاهی دیدارهایی با مقامات آمریکایی انجام می‌شود.   به گزارش ایسنا، بشار اسد، رئیس جمهور سوریه در مصاحبه با اینال آردزینبا، وزیر خارجه آبخاز در کاخ ریاست جمهوری در دمشق گفت: آمریکا بخشی از خاک ما را به صورت غیرقانونی اشغال کرده است و از تروریسم و اسرائیل حمایت می‌کند؛ اسرائیلی که خود خاک ما را اشغال کرده است.   وی افزود: با این حال ما گاهی دیدارهایی با آن‌ها داریم هرچند که این دیدارها به هیچ نتیجه‌ای ختم نمی‌شود اما همه چیز تغییر خواهد کرد.     وی درباره محور این دیدارها یا مسؤولانی که در آن شرکت می‌کنند، چیزی نگفت.   بشار اسد در جواب سوالی درباره مذاکرات با غرب گفت: امید همیشه هست. حتی زمانی که بدانیم نتیجه‌ای وجود نخواهد داشت باز هم باید تلاش کنیم. به رغم دیدگاه منفی که نسبت به آن‌ها داریم باید با آن‌ها کار کنیم و برایشان توضیح دهیم که ما هرگز از حقوق خود کوتاه نمی‌آییم و با آن‌ها تنها براساس برابری همکاری خواهیم کرد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تظاهرات مردم اردن در اطراف سفارت رژیم صهیونیستی+ فیلم
  • انفجار خودرو بمبگذاری شده در الرقه سوریه
  • انفجار خودرو بمب‌گذاری شده در الرقه سوریه
  • رنو پی کی ۴۰۰ میلیون شد / انفجار قیمت خودروی نوستالژیک!
  • رنو پی کی ۴۰۰ میلیون شد؛ انفجار قیمت خودروی نوستالژیک!
  • انفجار قیمت خودروی نوستالژیک!
  • رنو پی کی ۴۰۰ میلیون شد/ انفجار قیمت خودروی نوستالژیک!
  • گاهی دیدارهایی با آمریکایی‌ها داریم اما...
  • بشار اسد : گاهی دیدارهایی با آمریکایی ها داریم
  • حمله پهپادی به یک پایگاه آمریکایی در شمال سوریه