Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-05@07:29:09 GMT

گرانفروشان در دزفول تحت تعقیب قرار می گیرند

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۷۶۲۰۱

گرانفروشان در دزفول تحت تعقیب قرار می گیرند

به گزارش ایرنا امیر عیسی زاده روز شنبه در نشست ستاد تنظیم بازار شهرستان دزفول افزود:طبق دستور مدیر کل هماهنگی اقتصادی استانداری خوزستان هر گونه افزایش قیمت کالاها غیرقانونی است و کمیسیون نظارت صنعت و معدن قیمت ها را کارشناسی می کند.
وی افزود:این موضوع به اداره صنعت ، معدن و تجارت نیز ابلاغ شده و در صورت مشاهده افزایش قیمت به ویژه به بهانه افزایش نرخ ارز با عوامل آن برخورد خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عیسی زاده گفت:در هفته های اخیر با افزایش قیمت بی رویه شن و ماسه در دزفول روبرو بودیم که با جدیت با آنها برخورد شد و اجازه افزایش قیمت داده نشد .
دبیر ستاد تنظیم بازار دزفول نیز گفت:در روزهای اخیر شاهد افزایش چند درصدی قیمت برخی اقلام ضروری بودیم که اداره بازرسی صنعت ، معدن و تجارت در بازرسی انجام شده 103 فقره تخلف صنفی را ثبت کرد که به پرداخت 607 میلیون ریال جریمه محکوم شدند.
مهراب عبدالهی افزود:با این وجود اعمال فشار نمی تواند راهکاری قطعی برای افزایش قیمت ها باشد و فقط به صورت مقطعی جوابگوست بنابراین باید تصمیم جدی در این خصوص گرفته شود.
*** تمایلی به برپایی نمایشگاه ضیافت در دزفول وجود ندارد
عبدالهی در خصوص برگزاری نمایشگاه عرضه مواد غذایی در این شهرستان نیز گفت: برخی دستگاه های اجرایی همکاری لازم را برای برپایی نمایشگاه های مختلف در دزفول ندارند و اجاره بها و هزینه های زیادی از مجریان نمایشگاه ها دریافت می کنند بطوری که مجری نمایشگاه مبلمان در دزفول متضرر شده و از ادامه همکاری منصرف شد .
وی افزود:باید فضای تعاملی دستگاه های اداری در این خصوص بیشتر شود تا کالاهای ضروری مورد نیاز مردم در زمان های مختلف تامین شود.
عیسی زاده سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان دزفول نیز گفت:پیش از این هزینه های زیادی بابت برگزاری نمایشگاه از مجریان اخذ می شد و عمده نمایشگاه ها نیز توسط افراد غیربومی اداره می شد که اکنون با اقدامات انجام شده تاحدودی نمایشگاه ها نظام مند شده اند .
وی افزود:اولویت برای مجری برگزاری نمایشگاه بومی شهرستان و یا استان است و از مجریان غیرخوزستانی برای نمایشگاه استفاده نخواهد شد.
***اقلام ضروری طرح ضیافت در دزفول تامین شد
مدیر جهاد کشاورزی دزفول نیز گفت:از ابتدای ماه رمضان 15 تن شکر،24 تن برنج ،50 تن مرغ،2 تن تخم مرغ به بازار دزفول تزریق شده است و در صورت نیاز این اقلام همچنین تامین می شود.
احمد زارعی افزود:در حال حاضر وضعیت قیمت مرغ در بازار دزفول خوب است و مرغ زنده زیر 2 کیلویی با قیمت هر کیلو 77 هزار و 500 تا 78 هزار ریال در اختیار مصرف کننده قرار می گیرد.
7278/6068
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 افزایش قیمت جهاد کشاورزی دستگاه های اجرایی شکر صنعت و معدن موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۷۶۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکه ۲۰۰ هزار تومان گران شد

به گزارش قدس آنلاین، قیمت هر قطعه سکه طرح جدید تا لحظه درج این خبر در معاملات امروز پنجشنبه (۱۳ اردیبهشت) در بازار طلای تهران نسبت به قیمت پایانی روز گذشته، با رشد ۲۲۱ هزار تومانی به ۴۱ میلیون و ۸۰۶ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با افزایش ۲۵۸ هزار تومانی نسبت به قیمت پایانی روز کاری گذشته، ۳۸ میلیون و ۱۹۵ هزار تومان معامله شد.

امروز نیم سکه با افزایش ۲۰۰ هزار تومانی نسبت به روز کاری گذشته، ۲۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و ربع سکه با رشد ۳۰۰ هزار تومانی، ۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش رسید.

قیمت سکه گرمی نیز با افزایش ۲۰۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته، به نرخ ۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان دادوستد شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در بازار طلای تهران سه میلیون و ۴۶۷ هزار تومان معامله شد.

بهای هر اونس طلا در بازارهای جهانی به ۲ هزار و ۳۰۸ دلار رسید.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • طلا و سکه چه قیمت‌هایی را تجربه می‌کنند؟
  • افزایش سطح آب رودخانه دز/ بوستان‌های ساحلی دزفول تخلیه شدند
  • سد دز سرریز شد/ بوستان های ساحلی دزفول غرق شدند + فیلم
  • سد دز سرریز شد/ بوستان های ساحلی دزفول غرق شدند
  • تورم ترکیه چقدر است؟
  • تخلیه بوستان‌های ساحلی دزفول در پی افزایش دبی «دز»/ هشدار خودداری از حضور در مناطق تفریحی
  • نظرسنجی: تجربه شخصی شما درباره سرعت اینترنت بعد از افزایش قیمت
  • قیمت طلا کاهش یافت
  • قیمت طلا و سکه امروز 13 اردیبهشت 1403
  • سکه ۲۰۰ هزار تومان گران شد