Web Analytics Made Easy - Statcounter

به دلیل شرایط نامساعد جوی و وزش باد شدید در ارتفاعات دنا کهگیلویه و بویراحمد ، بالگرد نتوانست در محل سقوط پرواز تهران – یاسوج فرود آید.

ایران آنلاین /«سیدامان ا... جهان‌بین»، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بالگرد جمعیت هلال احمر برای انتقال پیکرها و بافت‌های جمع‌آوری شده جان باختگان سانحه هواپیمای تهران – یاسوج به پرواز درآمد اما به دلیل شرایط نامساعد جوی و وزش شدید باد نتوانست در محل سقوط فرود آید و به شهر سی‌سخت بازگشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طی جست‌وجوی چند روز اخیر، امدادگران پیکر (نیم تنه) و بافت‌هایی را جمع آوری کردند اما هنوز هویت آنها مشخص نیست. به محض مساعد شدن وضعیت هوا بالگرد برای انتقال پیکرها و بافت‌های پیدا شده به پزشک قانونی اعزام می شود

جهان‌بین تصریح کرد:‌ تشخیص هویت پیکرها و بافت‌های جمع‌آوری شده توسط پزشک قانونی صورت می‌گیرد و چون هنوز به پزشکی قانونی تحویل داده نشده نمی‌توان درباره هویت آنها اظهارنظر کرد.
 این محموله جمع‌آوری شده از پیکرهای جان باختگان یکی از بزرگ‌ترین محموله‌های جمع‌آوری شده از ابتدای عملیات جست‌وجو تاکنون است./ ایسنا

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۷۶۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز بالگرد اورژانس کردستان برای امدادرسانی

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و فوریت های پزشکی کردستان گفت:ط ی تماس با اورژانس ۱۱۵ و اعلام نیاز به انتقال سریع مصدومی کارگر ساختمانی در شهر موچش بالگرد اورژانس به منظور امدادرسانی به منطقه اعزام شد.

حسین جعفری بیان کرد: این مصدوم ۴۷ در اثر سقوط از ارتفاع دچار جراحات متعدد (هد ترومای شدید) شده بود.

این ماموریت دهمین ماموریت اورژانس هوایی در سال جاری و پانصد و سی و ششمین از ابتدای تاسیس پایگاه اورژانس هوایی در استان است.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • پرواز بالگرد اورژانس کردستان برای امدادرسانی
  • سرعت هواپیما‌های مسافربری در هر مرحله از پرواز چقدر است؟
  • سقوط ۲ بالگرد نظامی ژاپن
  • سقوط 2 بالگرد نظامی ژاپن/ یک کشته و 7 مفقود
  • فراهم شدن شرایط برقراری پروازهای خارجی در یاسوج
  • نجات سرنشینان پراید پس از سقوط به دره در جاده یاسوج
  • سقوط ۲ فروند بالگرد نیروی دریایی ژاپن
  • ۸ کشته و مفقودی در پی سقوط ۲ بالگرد نظامی در ژاپن
  • جمع‌آوری اطلاعات ۴۲ میلیون آدرس در کشور
  • سقوط ۲ بالگرد نظامی در ژاپن/ ۸ نفر کشته و ناپدید شدند