Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ در نشست مشترک هیأت دانشگاهی سوئیسی با همراهی پروفسور الکساندر حجازی و پروفسور سیلویا نائف از دانشگاه ژنو با هیأت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان)، دو طرف با معرفی توانمندی ها و ظرفیت های آموزشی و تحقیقاتی دانشگاه خود، توافقاتی را در قالب تفاهم نامه همکاری بین دو دانشگاه به امضا رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان گفت: با بیان اینکه در این تفاهم نامه مقرر شده است دو دانشگاه در زمینه های آموزشی ، پژوهشی ، تبادل دانشجو، پژوهشگر و هیأت علمی و فرصت های مطالعاتی همکاری کنند افزود: گردهمایی های علمی مشترک، همکاری در مجلات و کتب علمی، زمینه سازی برای برگزاری دوره‌ها و کارگاه های مشترک و همکاری در زمینه ایجاد و توسعه پارک های علم و فناوری و تجاری­ سازی دانش های نوین از دیگر موارد این تفاهم نامه است.
احمد آذین گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) با داشتن رشته های مهمی در شاخه علوم انسانی، روان شناسی، زبان های خارجی، کشاورزی، دندانپزشکی، فنی و مهندسی و معماری و علوم پایه از شاخص ترین دانشگاه های کشور است .
این دانشگاه در حوزه فعالیت های آموزشی و تحقیقاتی در چارچوب راهبردهای مدیریتی سازمان مرکزی دانشگاه، آمادگی همکاری های مشترک را دارد.
در پایان این نشست از سوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) هدایایی از صنایع دستی اصفهان به رسم یادبود به هیأت سوئیسی اهدا شد.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) تاسیس 1366 دارای بيش از350 عضو هيات علمي تمام وقت و حدود 20 هزار دانشجو مشغول به تحصیل در مقاطع دکترای تخصصی ، دکترای حرفه ای ، کارشناسی ارشد ، کارشناسی وکاردانی است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: اصفهان خبرگزاری صدا و سیما تفاهم نامه دانشگاه آزاد اسلامی خوراسگان ژنو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۷۶۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران صبح امروز با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، در واحد علوم و تحقیقات آغاز به کار کرد.

این دوره از مسابقات به همت باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی و کمیته ملی ربوکاپ ایران، به میزبانی واحد علوم و تحقیقات از امروز (29 فروردین) تا 31 فروردین در کتابخانه دکتر حبیبی این واحد دانشگاهی برگزار می‌شود.

در هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران که با شعار «یادگیری؛ آینده روشن» برگزار می شود، بیش از هزار و 800 شرکت کننده در قالب 316 تیم در 24 لیگ دانشجویی و دانش‌آموزی به رقابت خواهند پرداخت.

لازم به ذکر است دکتر طهرانچی پس از افتتاح هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران، با حضور در سالن رقابت‌ها، از لیگ‌های در حال برگزاری بازدید و با دانشجویان و دانش‌آموزان شرکت‌کننده در این رقابت‌ها گفت‌وگو کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1227465 برچسب‌ها محمدمهدی طهرانچی دانشگاه آزاد اسلامی

دیگر خبرها

  • شرکت بیش از ۵۰ شرکت صنعتی در رویداد صدرا
  • همکاری قضایی ایران، عراق و سوریه علیه تروریسم
  • توسعه همکاریهای دانشگاه فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی با صاحبان صنایع و خدمات
  • اخذ مجوز راه‌اندازی فصلنامه پژوهشی در دانشگاه آزاد مرودشت
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد رودهن و یک شرکت صنعتی
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد رودهن و شرکت صنعتی
  • ۳۰۰ دانشجوی دانشگاه آزاد یزد بورسیه صنعت کاشی شدند
  • مجله علمی «روانشناسی ارتباطات» دانشگاه آزاد میاندوآب مجوز انتشار گرفت
  • همکاری کمیته‌امداد و سازمان زندان‌ها برای حمایت از خانواده‌های زندانیان
  • آغاز به کار هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران