Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-26@13:17:36 GMT

پاهاي بي قرار به اوشان فشم رسيد

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۷۶۵۶۵

پاهاي بي قرار به اوشان فشم رسيد

خبرگزاري آريا - تصويربرداري مجموعه تلويزيوني «پاهاي بي قرار» از مرز 85 درصد گذشت و فيلمبرداري اين مجموعه در اطراف تهران اوشان فشم ادامه دارد.
به گزارش خبرگزاري آريا از روابط عمومي شبکه پنج سيما، ايرج محمدي تهيه کننده سريال پاهاي بي قرار گفت: عوامل توليد و فيلمبرداري اکنون در ويلايي در اوشان فشم مشغول ضبط سريال هستند و پيش بيني ما اين است که تصوير برداري اين مجموعه تا اوايل مردادماه تمام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ادامه داد: تمام بازيگران سريال «پاهاي بي قرار» تا کنون جلوي دوربين رفته اند و تدوين و مراحل فني سريال نيز همزمان در حال انجام است.
گفتني است، «پاهاي بي قرار» در سه زمان حال و گذشته توليد خواهد شد. اين سريال، ملودرامي خانوادگي است که به قلم مهدي محمدنژاديان و بابک کايدان براي شبکه پنج سيما توليد خواهد شد.
اين سريال داستان رويارويي دو خانواده را نشان مي‌دهد و قربانيانش فرزندان آن خانواده‌ها هستند. آدمهاي اين قصه زندگي محلي و همسايگي کنار هم داشتند و دارند و بحث مبارزه با اعتياد و فساد اقتصادي هم از رگه‌هاي داستان اين سريال است.
مسعود رايگان، پانته آ بهرام، حميد گودرزي، مهرانه مهين ترابي، شاهرخ استخري، ليندا کياني،افسانه ناصري، سميرا حسن پور بازيگران اصلي سريال «پاهاي بي قرار» هستند.
مجموعه تلويزيوني «پاهاي بي‌قرار» به کارگرداني منوچهر هادي و تهيه کنندگي ايرج محمدي براي پخش از شبکه پنج سيما ساخته مي‌شود.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۷۶۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشی‌های ششم اردیبهشت ماه در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️مجموعه خبری "اخبار ورزشی"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز ورزشی استان سمنان است که در بخش مشروح خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
علاقه‌مندان به دنیای ورزش می‌توانند این بخش ورزشی را در بخش‌های خبری ۲۰ و ۲۳ سیما مرکز سمنان ببینند.
مجموعه ورزشی خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر و ورزش می‌توانند این اخبار نشاط آور ورزشی استان سمنان را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خبر‌های پشت صحنه، هفتم اردیبهشت
  • ورزشی‌های ششم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • رستگاری به افق فلسطین
  • تاریخ و ساعت دقیق پخش سریال بدل علی مشهدی
  • سریال جدید شبکه سه مشخص شد
  • (ویدئو) این سکانس جنگل آسفالت، کپی از آب درآمد!
  • رونمایی از ترانه تیتراژ «هیس، هیچی نیس!»
  • سریال جدید تلویزیون به دو شبکه می‌رسد
  • «کُر کوهستان» روی آنتن شبکه دو می‌رود/ روز‌های نفسگیر در چهارمحال و بختیاری
  • علی مشهدی و شهرام قائدی با «بدل» به شبکه سه می‌آیند