Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،قدرت الله نوروزي در برنامه راديويي "سلام اصفهان" با گراميداشت ياد و خاطره سالروز آزادسازي خرمشهر، اظهار كرد: در اين روز انسان هاي بزرگي به خيل شهيدان پيوستند تا وحدت، حماسه و ايثار بيافرينند.

وي با بيان اينكه ماه رمضان نيز بهترين فرصت براي خودسازي و تقواست، تصريح كرد: همه مسئولان بايد با رعايت انصاف، ‌عدالت و پرهيز از رفتار تفرقه افكنانه و وحدت شكن در راستاي آسايش و آرامش مردم و حفظ نظم عمومي عمل كنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درك واقعيات جامعه و نيازهاي آن، تشخيص مصلحت مردم و رفتار و گفتار خيرخواهانه يك امر ضروري و يك اقدام ملي و اسلامي براي كشور است.

شهردار اصفهان ادامه داد: حضور در اجتماعات مختلف مردم و برگزاري حدود 30 نشست تخصصي اصفهان فردا با نخبگان و راه اندازي خدمتی جديد در سامانه 137 براي شنيدن نظرات سازنده، پيشنهادها و انتقادهاي مردم از جمله اقدامات شهرداري براي شنيدن هر چه بهتر نظرات شهروندان عزيز است.

وي با بيان اينكه به زودي با شیوه ای كه اعلام خواهد شد، هر هفته به جمع مردم در مناطق خواهيم رفت، افزود: بايد شهر را با مشاركت و همدلي همگان بسازيم. مديريت شهري در اين راه نياز به مشاركت همه مردم دارد و اميدواريم با حضور در مناطق بتوانيم از ارتباط و ياري شهروندان بهره مند شويم. 

نوروزي تاكيد كرد: با وجود مشكلات بسياري كه از گذشته بر دوش شهرداري است، دو كيلومتر از حلقه چهارم ترافیکی به طور صد در صد ساخته شد. علاوه بر اين باقي مانده تقاطع اشكاوند با اعتبار 70 ميليارد ريال ساخته شد و 70 درصد باقي مانده تقاطع خروجي سالن اجلاس با اعتبار 60 ميليارد ريال به اتمام رسيد كه هم اكنون مورد بهره برداري قرار گرفته اما به صورت رسمي افتتاح نشده است.

وي با بيان اينكه پل هفتم خط يك مترو در ميدان استقلال از اسفند ماه سال 96 آغاز شده و در حال حاضر 60 درصد آن تكميل شده است، افزود: پيشرفت 30 درصدي نمايشگاه بين المللي و اجراي 79 درصد از پارك 8 هكتاري پرديس هنر در 7 ماه گذشته با اعتباري بالغ بر 120 ميليارد ريال در مراحل دو و سه از جمله اقدامات عمراني شهرداري طي ماه هاي گذشته بوده است.

شهردار اصفهان گفت: حدود 107طرح با مبلغي بالغ بر 3 هزار ميليارد ريال در مناطق 15 گانه و شامل خيابان سازي، پياده روسازي، سالن ورزشي و مراكز فرهنگي در حال اجرا است. همچنين بخش بسياري از چهارباغ با مبلغي بالغ بر 160 ميليارد ريال پياده راه سازي شده كه آماده استفاده است.

وي اضافه كرد: اين اقدامات در كنار اقدامات فرهنگي، اجتماعي و هنري كه شهروندان در ايام عيد و هفته فرهنگي اصفهان شاهد آن بودند به همت والاي كاركنان زحمت كش شهرداري صورت گرفته است و در مجموع اميدواريم بتوانيم فضا را براي بهره مندي مردم از اين فعاليت ها مهيا كنيم. 

 

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری مترو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۷۶۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری مصوبات سفر مقام عالی استان در بخشداری نازلو

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،پیرو سلسله جلسات ماهانه پیگیری مصوبات سفر مقام عالی استان به شهرستان ارومیه و در راستای در جریان قرار گرفتن مردم روستا‌های شهرستان از روند اجرای این مصوبات، به دستور مقام عالی شهرستان مقرر گردیده پیگیری این جلسات علاوه بر فرمانداری، در بخشداری‌ها هم با موضوع پیگیری مصوبات مختص آن بخش برگزار گردد.

این جلسه دومین جلسه پیگیری مصوبات سفر مقام عالی استان در بخش نازلو می‌باشد که به ریاست معاونت عمرانی فرمانداری و با حضور حاج آقا خانبابایی امام جماعت بخش نازلو و بخشدار نازلو و برخی از روسای ادارات شهرستانی و بخشی ونمایندگان برخی ادارات کل استان و سایر مدعوین در محل بخشداری نازلو برگزار شد.

حاجیلاری معاونت عمرانی فرمانداری با بیان اینکه ازمجموع ۱۵۲ مصوبه عمرانی کلی شهرستان ۳۰ مصوبه مختص این بخش بوده که از این مصوبات ۲۸ مصوبه در مرحله اتمام و یا در حال اقدام بوده وتن‌ها دو مصوبه بدون اقدام باقیمانده است که درصد میانگین پیشرفت فیزیکی کل مصوبات این بخش با پیشرفت ۶۵ درصد می‌باشد. 

در مجموع ۱۵ دستگاه اجرایی وظیفه اجرای مصوبات در بخش نازلو را عهده دار می‌باشند که شرکت آب وفاضلاب با ۵ مصوبه و اداره کل راه وشهرسازی با ۴ مصوبه و سپس ادارات ورزش وجوانان وجهاد کشاورزی وراهداری و حمل و نقل جاده‌ای هر کدام با سه مصوبه و همچنین سایر دستگاه‌های دیگر در حال اجرای این مصوبات می‌باشند.

در ادامه حاج آقا خانبابایی امام جماعت بخش نازلو وبخشدار نازلو و وشهردار نوشین شهر و نماینده دهیاران بخش نیز نکته نظرات ومسائل مهم بخش وشهر را بیان ودستگاه‌های حاضر نیز اقدامات انجام یافته در این بخش از مصوبات سفر و سایر موارد مطرح شده را در جلسه سه ساعته‌ای که برگزار گردید توضیحات لازم را ارائه دادند.

در انتهای جلسه آقای حاجیلاری با اشاره به اعتبارات عمرانی مصوب و تخصیص یافته به ادارات کل در کمیته برنامه ریزی و سایر، ضرورت پیگیری مدیران دستگاه‌های شهرستانی در پیگیری اعتبارات از ادارات کل مربوطه را تاکید و با اشاره به فرمایش ریاست محترم جمهوری در ابتدای سال جدید و تعریف ابر پروژه رضایتمندی مردم ضرورت توجه تمامی مدیران را به حل مسائل ومشکلات مهم و رضایتمندی مردمی برشمردند.

دیگر خبرها

  • فعالیت ۷۴۰ گروه جهادی در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد
  • پیگیری مصوبات سفر مقام عالی استان در بخشداری نازلو
  • فعالیت ۷۴۰ گروه جهادی در مناطق مختلف استان
  • ۴ کلان‌پروژه قوه قضاییه در سال ۱۴۰۳
  • تکمیل پروژه‌های عمران شهری «دیلم » تسریع می‌شود
  • پرورش نیروهای انقلابی در برنامه‌ریزی‌های کلان مدنظر قرار بگیرد
  • اجرای اقدامات برای تامین زیرساخت ها ورفع مشکلات مردم سیل زده
  • بررسی عملکرد تمامی پل‌های مکانیزه مناطق ۲۲ گانه تهران
  • هوای اصفهان بر مدار سبز و زرد
  • ۱۰۶ درصد اعتبارات عمرانی دور اول سفر رییس جمهور به سمنان جذب شد